Kanariansaarilla riehutaan ainoaa elinkeinoa vastaan
Koko saaret viljelisi banaania jos ei olisi turisteja.
lisäksi se olisi täynnä plantaasiorjia
Kommentit (50)
Banaanin viljely tarvitsee hyvin hyvin paljon vettä ja lämpimän sijainnin. Vesi on saarilla ongelma.
Syytä turisteja jotka maksaa itse . Entä laittomat ja laittomat veneillä tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te saatanat tajua? Tätä ongelmaa ei olisi jos turistit asuisivat hotelleissa. Heitä vartenhan ne on rakennettu. Airbnb tappaa kaupungit.
Ehkäpä hotellit voisivat kohtuullistaa hintojaan sen sijaan että pitävät huoneet tyhjillään. En minä ainakaan käyttäisi Airbnn:tä kuin rahan takia enkä tähän mennessä ole käyttänyt kertaakaan.
Kymmeniä tuhansia laittomia tullut. Ette te niitä käy syyttämään. Oluensa itse maksavia kyllä.
Kreikassa on tilaa samoin Sisiliassa. Halpaa on ja saa asunnon ostettua koko talon. Myös Italian pugliassa vanhat kivitalot 40 000€ monta huonetta siitä vaan joka osaa tukea seiniä ja remontoida. Porukalla voi ostaa niitä. Kreetalla laittomien muuttaessa muihin maihin on jäänyt taloja tyhjiksi.
Nykyään saastuneet alueet on jää laittomille ja likaiset vedet. Ihmiset siirtyy muualle. Kap Verde vetää ja Malediivit sekä Argentiinan rannat kuin uruguain. Meksiko pilattu huumejoukoilla. Parhaita rantoja löytyy Turkista siellä on edullista mm.Side ja Kemer alueilla. Kroatiassa on kirkkaat vedet uida. Turkin Alanya vetää väkeä ja Portugalin rannikko. Madeira vetää turisteja. Ibiza Espanjassa eivät yhtään valita.
Nykyään monet ostaa asunnon FUENTEVENTURALTA sekin on espanjaa siellä. Lämmintä on rantaa piisaa.
Ennen olikin hotellit edullisia mutta nykyään ne lypsää kohtuuttomia hintoja. Ei edes lämmityskuluja ja silti lypsää.
Vaihtakaa ihmeessä paikkaa. Fuenteventura ja Turkin rannat. Myös Kreikan. Kreikassa italiassa. Kroatiassa.
Muuttakoot muualle. Mikä pakko sinne turistirysiin on ängetä ja mikä oikeus muka pitäisi köyhällä olla päästä kalleimmille paikoille asumaan? Ei missään pääse, oli turisteja tai ei.
Itse on espanjalaiset ottaneet kaiken mahdollisen irti turismista.