Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko niin ettei mt ongelmaisen kannata erota?

Vierailija
21.10.2024 |

Onko tiedossa yksinäinen vanhuus? Nainen olen ja reippaasti yli 40v

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki on suhteessa mikä ei toimi?

Vierailija
22/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin. Masennus ja uupumus alkoivat hellittää sillä hetkellä, kun olin saanut uuden kodin. Sanoisin, että riippuu kovasti siitä, mikä elämäntilanteessa ylläpitää heikkoa mielenterveyttä. Minulla se oli dynamiikaltaan vaikea parisuhde.

No siis se oli aiemmin syynä, huono ja toimimaton suhde. Tai ainakin luulin niin. Toisaalta ongelmat palasivat kun huomasin etten kelpaa kenellekään ongelmieni takia.

Ap

Miten sä siis oot taas eroamassa, vaikket muka kellekään  kelvannut. Trollinhajua tuntuu ilmassa, miksi lie?

Valehtelu on vaikeaa kun pitäisi olla looginen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400€/kk on ihan hyvä tulot. Toiset ei pääse millään eläkkeelle ja jos pääsee vuosikymmenten sairastelujen jälkeen niin saa alle 1000€/kk.

Vierailija
24/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on kelvata itselleen. Parempi yksin kuin huono kanssa. Usein huono suhde myös syventää mt ongelmia. 

Vierailija
25/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nettopalkka on 1400 ja saan 90 asumistukea. Mä pärjään sillä. Maksan sillä vuokran, ruoan, sähkön, työmatkat ja puhelimen. Ostan vaatteet kirpparilta.

Vierailija
26/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmaisesta kannattaa erota.

Eikä mennä sen kanssa kimppaan edes säälistä. Tää onkin todellinen syy kilttiksen ikisinkkuuteen :D

Vierailija
27/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on kelvata itselleen. Parempi yksin kuin huono kanssa. Usein huono suhde myös syventää mt ongelmia. 

Huono suhde aiheuttaa ja ylläpitää mielenterveysongelmia. Ap:ltäkin sätitty/hakattu itseluottamus paskaksi. Miehet ne vasta osaa.

Vierailija
28/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaalla suhteellisuudentaju hukassa jos yksinäistä vanhuutta miettii.

Ehdit vielä monta ukkoa potkia pihalle ennenkuin noutaja tulee, jos nyt edes olet nainen.

Mt-ongelmat eivät ole sukupuolisidonnaisia, mutta miehet tunnistavat omansa huonommin ja hoitavat ne viinalla ja hamppuköydellä.

Vierailija
29/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmaisesta kannattaa erota.

Joo joo, Jorma. Kukaan edes ala sun kanssas tuon ilmeisen mt-ongelmasi takia.

Vierailija
30/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy AP juttelemassa terveyskeskuksessa mielenterveyshoitajan kanssa tai seurakunnassa diakonin kanssa. Kuulostaa, että sulla on masennus ja tarvitset siihen apua. 

Luuletko että sinne noin vaan mennään?

Sain uuvuttavan vaatimisen ja todistelun päätteeksi lyhyen mt.hoitajan käyntijakson. En tiedä. Hoitaja on välinpitämätön, seuraa omaa proseduuriaan eikä selvästikään piittaa tippaakaan siitä miten mun käy. Olen huonossa jamassa, vaikka sanon sen suoraan, hän ei ilmeisesti usko.

Mua väsyttää.

Vierailija
31/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa mulla oli shoppailu riippuvuus. Nyt ei rahaa melkein ruokaankaan. Oon tosi köyhä. Luulin että saisin paremman miehen. Kaikki miehet joita tapailin oli ääliöitä. Halusi vaan seksiä. Yksi sanoi suoraan että älä yritä komeimpia miehiä. Yksi haukkui aivan liian passiiviseksi ja hiljaisdksi. Jotenkin mennyt toivo kaikesta. Siis exä oli vähän resupekka kaikessa ja se ärsytti ja häiritsi ja tappoi läheisyydenkin.

Ap

No mikset paranna itteäs vaan hingut heti uutta riippakiveä ja alistajaa? 

Pitää oppia olemaan yksin sovussa itsensä kanssa ja oppia tajuamaan oma arvonsa.

Mä olin yksin 6 vuotta eron jälkeen. Erotessa olin 51.

Vierailija
32/32 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy AP juttelemassa terveyskeskuksessa mielenterveyshoitajan kanssa tai seurakunnassa diakonin kanssa. Kuulostaa, että sulla on masennus ja tarvitset siihen apua. 

Luuletko että sinne noin vaan mennään?

Sain uuvuttavan vaatimisen ja todistelun päätteeksi lyhyen mt.hoitajan käyntijakson. En tiedä. Hoitaja on välinpitämätön, seuraa omaa proseduuriaan eikä selvästikään piittaa tippaakaan siitä miten mun käy. Olen huonossa jamassa, vaikka sanon sen suoraan, hän ei ilmeisesti usko.

Mua väsyttää.

Tuttua. Vaadi häneltä lähete psykiatrian polille. Jono on pitkä, tiedetään. Kiittäkäämme poliitikkoja siitä.