Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Kcitymarketista 6 kpl Marabou levyä tarjoushintaan!

Vierailija
21.10.2024 |

Ja hinta oli vain 10 €! Ei ehkä maailman parasta suklaata, mutta edullista, 3 x 200g levyä/5€, tuntuu lähes vuoden 2015 tarjoukselta.

Onhan hullua kun Fazerin vastaavat levyt maksavat jo yli 4€ kpl, älkää ihmeessä ostako, tai ne levyt maksavat 8€ 2030-luvulla, mutta palkat eivät nuosseet samaan tahtiin.

T. Lidl-mies

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla on ukrainalaisten lasten verta käsissäsi ja suupielissäsi.

Nautit suklaasta, jonka myynnillä Venäjällä Marabou tukee Venäjän sotakassaa.

Vierailija
22/30 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vieläkö verisuklaa maistuu?  Marabou toimii Venäjällä, tuottaa Venäjän valtiolle verotuloja, joita käytetään ukrainalaisten m u r h a a m i s e e n .

En ikinä ole  niin persaukinen, että minun tarvitsisi tukea Ukrainan kansan murhaamista ostamalla tuotteita, joita valmistetaan myös Venäjällä ja joilla tuetaan sotataloutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne maksa ärrällä euron levy 

Vierailija
24/30 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa "Marabou" kun haluatte kansanmurhaa Ukrainassa.

Minun 12- ja 9-vuotiaat lapsetkin osaa jättää tuon merkin hyllyyn moraalisista syistä.

Vierailija
25/30 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen Venäjää, jos saan halpaa suklaata. Se on niin konkreettinen hyöty minulle. Meillä on kaikki kallistunut niin paljon, ettei mitään järkeä. USA:n ideologiaa myötäillen, ja EU:n hulluja hankkeita, joista vain haittaa.

Ettekö te tajua mitään, amerikkalaiset ei edes tiedä missä Suomi sijaitsee "Where's Poland?", "is it near Pittsburg?". Sen sijaan venäläiset hyvin tietävät Suomen, ja Itä-Suomeen toivat vielä rahaa turismin muodossa. Amerikkalaiset tuovat sen sijaan kustannuksia ja sotaa vain tänne, NATOn muodossa. Sekin on bisnestä, USA:n sotakoneisto perustuu isoon rahaan, mutta ei oikeaan tarpeeseen, luodaan kyllä tarvetta, mutta se ei ole oikeaa tarvetta.

T. Lidl-mies

Vierailija
26/30 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou on ihanaa suklaata, kiitos vinkistä.

Vierailija
27/30 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös. Olis kannattanut jättää ostamatta. Kolme levyä jo vedetty. 

Mamma xxl

Vierailija
28/30 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttukrokantista tuo on uskomattoman halpa hinta. Taidan lähteä Lielahden megasuperhyperkauppakompleksiin.

Vierailija
29/30 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden on pakko myydä halvalla, koska kaikki järkevät boikotoivat. Sponsor of war. 

Vierailija
30/30 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut sokerin syönnin kun katsoin sellaisen dokumentin, missä näytetään miten jokainen meistä syö karkkipussin verran sokeria päivässä ilman, että edes syöt mitään herkkuja tai karkkia.

Kaikessa on sokeria. Jugurteissa on sokeria, eineksissä on sokeria, lihojen marinadeissa on sokeria, rahkoissa on sokeria, soijamaidoissa on sokeria, joka mehuissa saattaa olla sokeria. Hitto, kananliemissä ja lihaliemikuutioissa on sokeria. Proteiini rahkoissa, juomissa ja patukoissa on sokeria (tai makeutusainetta, mikä on ihan sama kuin sokeri).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi