Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen hakemisen häpeä

Vierailija
20.10.2024 |

Sisko käyttää termiä "ihmisiin tutustuminen" jotenkin kieltääkseen sen että on deittimielessä haku päällä. Mitään miestähän hän ei ole tietenkään hakemassa vaan ainoastaan "tutustumassa ihmisiin" vaikka jokainen kaksilahkeinen on tähän mennessä käynyt tämän tarkan parisuhdeseulan läpi ja saanut kenkää jos ei joku juttu miellytä. Tapailu on tietenkin "hengailua" kun eihän siinä tietenkään olla mitään parisuhdetta hakemassa vaan ikäänkuin ihmisen kanssa vaan hengataan ja se on täysi vahinko jos johonkin parisuhteeseen "ajaudutaan". Jotenkin ärsyttävää tällainen epärehellisyys.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tosi noloa jos ihmisen pitää roikkua jossakin sovelluksessa siinä toivossa että jollekin kelpaisi.

Mikä siinä on noloa? - Ja olet ymmärtänyt väärin tai aiankin itse olen erimieltä siitä, että sovelluksissa roikuttaisiin siksi, että kelpaisi jollekin. Sen sijaan sovelluksen kautta haetaan sitä täydellistä, joka voi olla vieläkin täydellsiempi kuin se, jonka alle sekunnisssa vaippaseen sivuun

Vierailija
22/26 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tosi noloa jos ihmisen pitää roikkua jossakin sovelluksessa siinä toivossa että jollekin kelpaisi.

Mikä siinä on noloa? - Ja olet ymmärtänyt väärin tai aiankin itse olen erimieltä siitä, että sovelluksissa roikuttaisiin siksi, että kelpaisi jollekin. Sen sijaan sovelluksen kautta haetaan sitä täydellistä, joka voi olla vieläkin täydellsiempi kuin se, jonka alle sekunnisssa vaippaseen sivuun

Oikea, toimiva parisuhde solmitaan luonnollisesti, luonnollisella tavalla. Ne jotka eivät siihen yllä, "valuvat" sovellukssin, kuin roskat viemäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein loistavalta parisuhdemateriaalilta hän..

Vierailija
24/26 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh. Ei sitä haeta ja löydetä, eikä ennen tutustumista voi tietää haluaako edes parisuhdetta. Ensin tutustutaan, sitten ehkä tapaillaan, seurustellaan, mennään kihloihin, jne.

Oletko kenties mies jonka mielestä parisuhde toimii niin, että kun saat tinder-mätsin, insertoit pippelin naisen pimppiin ja olette nyt pari?

Juuri tämä tyyli miten se haku naamioidaan tällaiseksi jumalan sattumaksi ärsyttää, vaikka todellisuudessa jokaista miestä katsotaan niillä parisuhdelaseilla ensisijaisesti.

Kyllä se nyt vain normaalisti menee juuri niin, että ihmisiin tutustutaan, ja joku suhde voi sitten edetä ja syventyä kumppanuudeksi. Sulla on ihan omat oudot kuvitelmasi, joilla ärsytät itseäsi.

Kuulostaa, että itse vain ärsytät itseäsi. Kyllä itsekkin ensimmäisenä tarkkailen ihmisiä parisuhdenäkökulmasta

Vierailija
25/26 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollasi toimivat hormonit normaalisti. Se on hieno homma, eikä nykyään mitenkään itsestäänselvyys. Läheisyyden kaipuu on normaali asia. Myös sukupuoliaktiin kaipuu asuu meissä useimmissa. Ei tarvitse hävetä.

Vierailija
26/26 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea, toimiva parisuhde solmitaan luonnollisesti, luonnollisella tavalla. Ne jotka eivät siihen yllä, "valuvat" sovellukssin, kuin roskat viemäriin.

Jännä juttu, kun onnistuimme puolisoni kanssa muodostamaan oikean, toimivan parisuhteen nettideittailun avulla... Muuten emme olisi koskaan tavanneetkaan. Ihan luonnolliselta se tuntui ja tuntuu yhä. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän