Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän vastinetta niille jatkuville Kiina-kauppojen arvosteluille

Vierailija
20.10.2024 |

Kiinalaisista verkkokaupoista voi löytää tuotteita, joita ei Suomesta saa.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000010757906.html

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin syy miksi minun pitäisi olla halukas elättämään suomalaista maahantuojaa tai yrittäjää kun yrittäjän asenne on niin vihamielinen muita kohtaan?

Vierailija
22/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää että minun kirjoitus on 2x alapeukutettu.

Minulla syöpä vei karvat ja ostin temusta 2 peruukkia.

Arvon alapeukuttajat, miten olisitte itse toimineet?

Oletteko sitä mieltä että kaljuna naisena liikenteeseen?

Ette taida tietää sairaanhoitajan tienesteistä.

Suomessa peruukkivalikoimat löytyy muutamalta yritykseltä ja hinnat on todella kalliita. Eikä välttämättä löydy mieleistä. 

Olisiko kasvotusten rohkeutta tulla syöpiksellä sanomaan, ettet ansaitse peruukkia koska sinä onneton olet vain sairaanhoitaja ja hahhah mitä tienaat niin huonosti.

Käsittämättömän empatia kyvytöntä porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse halua ostaa viholliselta. Kiina tukee voimakkaasti Venäjää, joka Ukrainan jälkeen hyökännee tänne.

Vierailija
24/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse halua ostaa viholliselta. Kiina tukee voimakkaasti Venäjää, joka Ukrainan jälkeen hyökännee tänne.

Eli kun ei kunnolla edes pärjää Ukrainalle, niin valitsee seuraavaksi maan, joka on varustautunut sotaan viimeisen 50 vuotta ja joka harjoittelee parasta aikaa puolustusta yhdessä Ruotsin, Norjan ja muiden Nato-maiden kanssa? Se Venäjä, joka joskus irtautuu sodasta ei hyökkää mihinkään pitkään aikaan. 

Vierailija
25/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ei kunnolla edes pärjää Ukrainalle, niin valitsee seuraavaksi maan, joka on varustautunut sotaan viimeisen 50 vuotta ja joka harjoittelee parasta aikaa puolustusta yhdessä Ruotsin, Norjan ja muiden Nato-maiden kanssa? Se Venäjä, joka joskus irtautuu sodasta ei hyökkää mihinkään pitkään aikaan. 

Kiina on laajenemishaluinen diktatuuri. Jatkuvasti on jotain kinaa ja uhittelua naapurimaiden kanssa. Xi Ping Pongin kädet ovat ukrainalaislasten veressä. Kiinassa valmistetut tuotteet boikottiin !

Vierailija
26/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa peruukkivalikoimat löytyy muutamalta yritykseltä ja hinnat on todella kalliita. Eikä välttämättä löydy mieleistä. 

Olisiko kasvotusten rohkeutta tulla syöpiksellä sanomaan, ettet ansaitse peruukkia koska sinä onneton olet vain sairaanhoitaja ja hahhah mitä tienaat niin huonosti.

Ei ole kyse siitä, että pitäisi kulkea kaljuna. Vaan siitä, että tuet vihollista ja orjatyövoimaa.  

Vierailija
27/35 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Globalisaation hieno puoli on siinä, että nyt myös kuluttaja pääsee ostoksille tuotantoketjun alkulähteille ja sehän kauppiaita vi**tutt**aa

On totta, että länsimaiset yritykset tekevät tekevät voittoa siirtämällä tuotantoa Kiinaan. Tämä voi olle selitys sille, että Suomessa johtajien palkat ovat nousseet 40 % ja duunarien 20 % viimeisen kymmenen vuoden aikana. Jätän tuotteen ostamatta, jos se on Kiinassa valmistettu, olipa tuottaja kuka tahansa.

Vierailija
28/35 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pärjää jotka tekee halvalla. Suomi kaatuu kun sossukulut ja palkat nousee eikä pystytä tuottamaan kilpailukykyiseen hintaan. Onneksi on maita missä lapset painaa hommia nälkäpalkalla.

Vierailija
29/35 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pärjää jotka tekee halvalla. Suomi kaatuu kun sossukulut ja palkat nousee eikä pystytä tuottamaan kilpailukykyiseen hintaan. Onneksi on maita missä lapset painaa hommia nälkäpalkalla.

Xi Jinpingillä ei ole mitään ongelmaa patsastella ja hymyillä samassa kuvassa sotarikoksista etsintäkuulutetun Putinin kanssa. Siinä syy olla ostamatta Kiinassa valmistettuja tuotteita.

Vierailija
30/35 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, tuotteet hyviä kun katsoo mitä ostaa. Suomalaisten ja eurooppalaisten verkkokauppojen pitäisi ottaa temusta oppia, tuotteet on siellä hyvin kuvattuja, yleensä joka puolelta, vaatekoot lueteltu koon mukaan mutta selitetty myös vaatteen mitat. Kengät kengän koon ja jalan mitan mukaan, nämä helpottaa ostamista ja vähentää tuotteiden palauttamista. Näissä paikallisissa verkkokaupoissa hyvä kun vaatteista on edes kaksi kuvaa ja kuvat niin huonoja ettei materiaalin näöstä saa mitään selvää.

Vierailija
31/35 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä, että pitäisi kulkea kaljuna. Vaan siitä, että tuet vihollista ja orjatyövoimaa.  

Sanotko noin myös kaikille kauppiaille, jotka myyvät kiinalaista tavaraa?

Vierailija
32/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna usein palautetta kauppiaille, että haluaisin ostaa muunmaalaisia tuotteita ja olisin valmis maksamaan niistä enemmän.

Vierailija
33/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille, jotka haukkuvat Kiinan krääsää. En tiedä millä vuosituhannella elätte, mutta ei todellakaan huonoja tuotteita.

Täysin samoja, mitä ostatte muualta 8-kertaiseen hintaan.

Vierailija
34/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut Temusta krääsää vaan ihan tarpeellista tavaraa. Mies osti rannekellon seitsemällä eurolla. Saatko muka mistään kelloliikkeestä samalla hintaa? Minäkin ostan Temusta sitten kun omasta rannekellostani patteri hyytyy. Patterin vaihto nimittäin maksaa 25€. Heitän kelloni ennemmin jorpakkoon, ja ostan Kiinan kaupasta uuden. 

Vierailija
35/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heille, jotka haukkuvat Kiinan krääsää. En tiedä millä vuosituhannella elätte, mutta ei todellakaan huonoja tuotteita.

Täysin samoja, mitä ostatte muualta 8-kertaiseen hintaan.

Diktatuuria ei pidä tukea olipa tuotteet miten hyviä tai halpoja. Jos Kiina esim. sieppaa Taiwanin, ollaan kuusessa mikropiirien suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi