Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset luuluvat että kun asuu omakotitalossa niin voi sirkkelöidä vaikka su klo 10

Vierailija
20.10.2024 |

Miksi muuttaa maalta kaupunkiin jos pitää puuhastella äänekkäästi jatkuvasti?

Mikseivät jää sinne maalle jos on tarve sahata, sirkkelöidä yms yms 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö aamukahvihetki terassilla pilalle, ku kuulu naapurista työnääniä? Sisälle tuskin häiritsevästi kuuluu.

Vierailija
22/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitan aina klo 6.00, varsinkin silloin kun tiedän naapureiden ryypänneen aamuyöhön. Ai että minä nautin..

Sadismi on tilasi nimi. Ei ole ihan normaalia. Empatian puute. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ja teksti eri asiaa keskenään, pitäisikö laittaa korkki kiinni jo ?

Vierailija
24/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli omakotitaloalueilla kuulemma herrasmiessäännöt. Nykyäänhän noita herrasmiehiä on vähemmän, vanhoissa ihmisissä vielä. Itsekkyys on ajan trendi. 

Vierailija
25/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkkelöiminen on harrastuksena muutenkin perseestä. Helve tillinen masiina tuo. 

Vierailija
26/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitan aina klo 6.00, varsinkin silloin kun tiedän naapureiden ryypänneen aamuyöhön. Ai että minä nautin..

Tuo on ystävällistä, meillä alkaa aamu aina klo 5. Eikä lehmät odota sunnuntainakaan, alkaa aika mölinä. 

Vierailija
27/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi. Kyllä mekin täällä kaupungissa leikataan nurmikkoa su klo 10.

Oletkin itsekäs. Miksi sunnuntaina klo 10? Härnäät vain naapureita. 

No tervetuloa sitte leikkaamaan siihen aikaan ku sulle sopii. Olen arkisin ja usein myös viikonloppuisin valoisan aikaan töissä. Kun leikkaa ajoissa niin pääsee myös myös kaikenlaisiin tapahtumiin päivällä. Jollei niissä käy, niin sitten taas valitetaan kun ihmiset ei käy missään vaikka mitä järjestetään.

Vierailija
28/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhäinen aloitus. Oli joulu tai juhannus, sirkkeli tulee käynnistää aamulla klo 4 ja halkolaanin isot ilmatorjuntavalonheittimet klo 3.45. 

Vierailija
29/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaupungissa muutoin aina on ihan hijaista, mitään ääntä ei kuulu, kirjastoissakaan eivät apinat metelöi.

Jos ei ääniä siedä muuttakoon maan alle äänieristettyyn kellariin.

Kukaan normaali ihminen ei enää kymmeneltä aamulla edes nuku.

Vierailija
30/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kaupungissa muutoin aina on ihan hijaista, mitään ääntä ei kuulu, kirjastoissakaan eivät apinat metelöi.

Jos ei ääniä siedä muuttakoon maan alle äänieristettyyn kellariin.

Kukaan normaali ihminen ei enää kymmeneltä aamulla edes nuku.

Ainakaan nuku pihalla, jossa voisi häiritäkin niitä unia. Tosin jos oikeasti väsyttää, niin nukkuu kyllä vaikka millasessa metelissä. Sisälle tuskin kuuluu häiritsevästi. Pistää luurit pääähän ja kuuntelee musiikkia...

Vierailija
31/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maaseudullakaan kukon laulun aikaan kukaan metelöi. Kyllä sillä saa vihaiset naapurit ihan niin kuin kaupungissakin.

Kukko laulaa kun aurinko nousee. Ei nouse kymmeneltä.

Vierailija
32/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut leikkaavat nurmikkoa viikonloppuna aikaisin aamulla tai myöhään illalla? Ihan sama, olaanko maalla vai kaupungissa.

Miksi jotkut antavat teininsä rällätä mopoilla, mopoautoilla ja mönkijöillä öisin? Pappa betalar muttei välitä sen jälkeen melusaasteesta, kuurojako maksajat ovat?

Vierailija
33/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisillä saa olla edes yhtä melutonta pyhäpäivää viikossa. Meillä ei siltikään huudateta mitään koneita sunnuntaisin vaikka ei olla karapulassa.

Kyllä löytyy hiljaisiakin töitä pyhäpäiville.

Vierailija
34/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi. Kyllä mekin täällä kaupungissa leikataan nurmikkoa su klo 10.

Oletkin itsekäs. Miksi sunnuntaina klo 10? Härnäät vain naapureita. 

No tervetuloa sitte leikkaamaan siihen aikaan ku sulle sopii. Olen arkisin ja usein myös viikonloppuisin valoisan aikaan töissä. Kun leikkaa ajoissa niin pääsee myös myös kaikenlaisiin tapahtumiin päivällä. Jollei niissä käy, niin sitten taas valitetaan kun ihmiset ei käy missään vaikka mitä järjestetään.

Mikä on työsi toimenkuva jos olet töissä aamusta iltaan 14 h työaika, siis valoisan aikaan? Yrittäjä?

Vierailija
35/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisillä saa olla edes yhtä melutonta pyhäpäivää viikossa. Meillä ei siltikään huudateta mitään koneita sunnuntaisin vaikka ei olla karapulassa.

Kyllä löytyy hiljaisiakin töitä pyhäpäiville.

Millasia ihmisiä häiritsee naapurin ruohonleikkuu pyhäpäivänä? Hankkii oman elän elämän, eikä kuuntele korvat hörössä mitä naapuri tekee.

Vierailija
36/36 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ainakin olen tyytyväinen ku naapuri tekee muutakin kuin kököttää sisällä. Alkaa olemaan ihmiset muutenkin jo ihan kädettömiä, niin ihan hyvä et joku edes puuhastelee jotain.