Juice Leskinen katkaisi välit Olli Lindholmiin koska tämän 6-vuotias poika oli käskenyt Juicea ottamaan hatun päästään syödessä
Ei tuo Juicekaan ihan täydellä pakalla pelannut.
"Juice syö pipo päässä, jolloin kuusivuotias Ossi (Lindholmin poika) sanoo: Hei setä, hattu päässä ei syödä! Juice veti tuosta herneen nenään oikein kunnolla, soitti taksin ja lähti saman tien. Lapsen kommentin vuoksi. On käynyt mielessä, että Juice oli ehkä kummallisempi kuin luullaankaan."
Lisäksi Juice oli haukkunut Ollia julkisesti "urpoksi" koska tämä oli kieltäytynyt Juicen sanoituksesta. Sanoitus oli niin paska, että Lindholm arveli että Juice oli tehnyt sen kiusallaan.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b8d6e589-45e6-4151-976b-7c8a20…
Kommentit (255)
Tuohon aikaan, kun Juice oli pinnalla, oikeastaan kaikki tuon alan tekijät joi kuin sienet ja myös töissä. Niin se joi Olli, Pate ja kaikki muutkin. Takahuoneissa oli kuulema viinapullot oottamssa, kun menivät esiintymään. NE oli outoja aikoja. Topi Sorsakoskikin oli kännissä keikoilla ja vähän yks jos toinenkin. Kari Tapio kännäili keikoilla. Ja jo aikoinaan Olavi Virta oli keikoilla kuulema niin kännissä, ettei laulamisesta tullut mitään. Monesti mietin, että miksi tämä hyväksyttiin esiintyjiltä, että lavalla ollaan siinä kunnossa, ettei pystyssä pysytä.
Onneksi tuo kultuuri on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juice on täysin yliarvostettu, pari hyvää kappaletta löytyy, muut sellaista 80-luvun "mansehuumoria". Tulee kyllä ylimielinen ja moukkamainen kuva, nillittävä miesvauva. Yritti nokittaa Gösta Sundqvistiakin, mutta tämä iski Juicelle jauhot kurkkuun.
Vauvalla mennään aina yli ja lujaa. Joku otetaan hampaisiin ja haukutaan oikein porukalla ja kovaa. Kukaan ei voi väittää, etteikö Juice ole ollut kirkkaimpian tähtiä, kun suomalaisista sanoittajista puhutaan. Repe Helismaa, Juha "Watt" Vainio ja Juice Leskinen ovat jokainen aikansa parhaimpia ja Suomen mittakaavassa jokainen hyvin lahjakkaita sanoittajia. Kukaan heistä ei liene ollut "helppo" ihminen läheisilleen, mutta se ei poista heidän kiistatonta lahjakkuuttaan siinä mitä he tekeivät.
Turhaa Juicea haukut. Et vain taida tuntea Juicen tuotantoa. Tuskin olet siihen tutustunut, kun pidät hänen t
Entäs Vexi Salmi?
Vierailija kirjoitti:
Jättäisitte rääpijät edes vainajat rauhaan kerrankin.
Julkkis on julkkis, ja julkkiskusipäätä saa, ja pitää haukkua.
Mieslapsi, kalju kiukuttelija, narsisti, muka taiteilija
Vierailija kirjoitti:
Tuohon aikaan, kun Juice oli pinnalla, oikeastaan kaikki tuon alan tekijät joi kuin sienet ja myös töissä. Niin se joi Olli, Pate ja kaikki muutkin. Takahuoneissa oli kuulema viinapullot oottamssa, kun menivät esiintymään. NE oli outoja aikoja. Topi Sorsakoskikin oli kännissä keikoilla ja vähän yks jos toinenkin. Kari Tapio kännäili keikoilla. Ja jo aikoinaan Olavi Virta oli keikoilla kuulema niin kännissä, ettei laulamisesta tullut mitään. Monesti mietin, että miksi tämä hyväksyttiin esiintyjiltä, että lavalla ollaan siinä kunnossa, ettei pystyssä pysytä.
Onneksi tuo kultuuri on muuttunut.
Froikkarit ja Eput unohtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juice oli tosi hyvä tyyppi, mutta alkoi käyttämään näitä huiveja sun muita päähineitä kaljuuntumisen vuoksi. Se on miehelle herkkä asia.
En minäkään tykkäisi jos kaverin lapsi alkaisi omasta ulkonäöstäni kettuilemaan.
Juice oli kalju jo 60 luvulla. Eikä peitellyt mitään.
Tiedätkö nyt kenestä puhutaan?
Juicella oli vielä 70-luvullakin pitkä tukka.
Sitäkin. 😆
Vierailija kirjoitti:
Juice ei käyttänyt pipoa talvellakaan, saati kesäjuhlissa. Onko tämä jonkun toimittajan mielikuvitusta koko tarina?
Olli oli pikkusieluinen, vittumainen mies. Ei hänellä muutenkaan paljon kavereita ollut.
Ainakin kaksi kertaa on pipoa käyttänyt talvella. Singlet 1974-76 takakannen kuvassa ja 1974 tai 1975 Intro-lehden keskiaukeaman kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juice oli tosi hyvä tyyppi, mutta alkoi käyttämään näitä huiveja sun muita päähineitä kaljuuntumisen vuoksi. Se on miehelle herkkä asia.
En minäkään tykkäisi jos kaverin lapsi alkaisi omasta ulkonäöstäni kettuilemaan.
Juice oli kalju jo 60 luvulla. Eikä peitellyt mitään.
Tiedätkö nyt kenestä puhutaan?
Juicella oli vielä 70-luvullakin pitkä tukka.
Niskatukka, muuten oli kalju!
Jeesus tai siis Juice on jo tullut?
Silloin Gideon rakensi siihen Herralle alttarin ja pani sen nimeksi: "Herra on rauha". Se on vielä tänäkin päivänä abieserilaisten Ofrassa.
Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, menestykööt ne, jotka sinua rakastavat. Rauha olkoon sinun muuriesi sisällä, olkoon onni sinun linnoissasi.
Rauhan minä jätän teille: minun rauhani sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä, ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi; siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet; idässä kolme porttia ja pohjoisessa kolme porttia ja etelässä kolme porttia ja lännessä kolme porttia.
Jos joku puhuu, puhukoon niinkuin Jumalan sanoja; jos joku palvelee, palvelkoon sen voiman (Slam, Grand slam) mukaan, minkä Jumala antaa, että Jumala tulisi kaikessa kirkastetuksi Jeesuksen Kristuksen kautta. Hänen on kunnia ja valta aina ja iankaikkisesti. Amen.
Veljeni, älköön teidän uskonne meidän kirkastettuun Herraamme, Jeesukseen Kristukseen, olko sellainen, joka katsoo henkilöön.
Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
Vierailija kirjoitti:
Silloin Gideon rakensi siihen Herralle alttarin ja pani sen nimeksi: "Herra on rauha". Se on vielä tänäkin päivänä abieserilaisten Ofrassa.
Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, menestykööt ne, jotka sinua rakastavat. Rauha olkoon sinun muuriesi sisällä, olkoon onni sinun linnoissasi.
Rauhan minä jätän teille: minun rauhani sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vu
Mitä teidän hihhulien ohjeissa lukee tuppautumisesta paikkoihin, joissa teitä ei kaivata ja joissa olette vain häiriöksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vu
Korkki kiinni. Laitoit tämän viestin jo aikaisemmin
Kyllä Olli Lindholmin urpoksi haukkuminen oli tyhmää ja ajattelematonta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se haukkunut Ollin lasta eikä ollia?
Se on herkkä taiteilija. Pakko ymmärtää vain.
No, en ymmärrä. Arvostan kyllä Juicen tuotantoa ja musiikkia, se oli aikaansa edellä, mutta ainahan noiden yksityiselämästä löytyy jotain ikävää. Siksi arvostankin ihmisen tekemää työtä, en ihmistä automaattisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se haukkunut Ollin lasta eikä ollia?
Minkä ikäinen Ollin poika nykyään on? Tuo urpoksi haukuttu siis
Niin, aikuinen Juice sai aukoa päätään jopa pikkulapsille mutta jos lapsi ihmetteli/huomautti käytöstavoista niin Suuri Taiteilija loukkaantui ja lähti lätkimään..