Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisen on mahdoton ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä?

Vierailija
20.10.2024 |

Luulisi, että hiukan mielikuvitusta käyttämällä voi kuvitella, miltä tuntuu seksi niin, että vartalon herkin osa on verhottu lateksiin. Miksi siis sinulle, nainen, on niin täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä? Miksi intät, että sen kuuluu tuntua hyvältä?

Tuntuuko sinusta hyvältä kosketella ihoa rukkaset kädessä? Ellei, miksi luulet, että miehen penis nauttii verhoilusta?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkiehkäisy?

En edes suoraan sanottuna uskalla ajatella, miten pitkäksi aikaa oma hormonitoiminta menisi sekaisin tuollaisesta "pommista". Järkyttävää edes ajatella tuollaista "ehkäisykeinona". Sitä se ei taatusti ole. Hätätapauksia varten kehitetty.

Ihan toimiva toi on harvemmin käytettynä. 

Ei ole. Itse olen ottanut kyseisen hormonipommin kerran ja siitä seurasi yksi elämäni pahimmista päivistä.

Miten muuten toimii tautien jälkiehkäisy?

En tiedä, kun ei ole ollut tarvetta. Itte naiset on asiaa ehdotaneet, kun olen ilmoittanut olevani terve suomalainen mies joka ei kumia kaipaa.

Vierailija
62/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan on mahdoton ymmärtää miten moni mies on valmis saamaan tauteja ja jopa lapsia vain siksi että "kondomin kanssa ei tunnu yhtä hyvältä". 

Eikö lasten saaminen ole luonnollinen seksin tarkoitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat miehet, juu, monikossa, kokemusta on, ovat sinut itsensä, elimensä ja kumin kanssa.

Heistä on naisillekin iloa! Suosittelen lämpimästi.

Kitisijät kannattaa lempata heti.

Vierailija
64/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöä tuollainen kumin pelkääminen. Ei teillä seisoisi edes ilman kiristävää kuminauhaa

Vierailija
65/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole kiinnostunut miehen hyvinvoinnista. Naista kiinnostaa ainostaan oma napa ja miten mies voi hyödyttää häntä.

Vierailija
66/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on seksitaudeilta suojaamisesta JA raskauden ehkäisemisestä. 

Hämmästyttävää, että asia on sinulle ja peniksellesi epäselvä.

Vierailija
67/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi välittää muusta kuin itsestään. Käy katkaisemassa johtimet ja hanki todistus ettei ole tauteja ja vetele sitten paljaalla.

Vierailija
68/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Kierukkaa en ota ja pllereitä en syö. Selibaatti käy hyvin jos kondomi ei kelpaa. 

Sama täällä. Söin pillereitä nuorena 9 vuorta. Olin kiukkuinen, purskahtelin itkuun, mielialat vaihteli ja lisäksi lihoin 8 kg, kun pillerimerkki vaihdettiin. Ne ei kerta kaikkiaan sovi minulle, menee tunteet täysin sekaisin. Kun lopetin niiden syönnin, kahdessa kuukaudessa palauduin omaksi itsekseni.

Kierukkaa en ota. Otin hormonikierukan ja sen jälkeen jokainen seksikerta sattui. Usein tuli tiputteluvuotoa yhdynnän jälkeen. Kävin yksityisellä gynellä, kun julkiselle oli niin pitkä jono. Hän muka asetteli tai lyhenteli kierukan lankoja ja sanoi, että ei se haittaa, jos vähän hankaa eikä ole vaarallista. Juu, mutta minuapa se haittasi. Kävin otattamassa sen härvelin pois.

Vierailija
69/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan on mahdoton ymmärtää miten moni mies on valmis saamaan tauteja ja jopa lapsia vain siksi että "kondomin kanssa ei tunnu yhtä hyvältä". 

Harvemmin. Minulla on lapsia yksi, mutta seksielämän motivaationa hänen alulle saattamisensa oli vain muutaman kuukauden, vuosikymmeniä jatkuneesta seksielämästä.

Vierailija
70/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi välittää muusta kuin itsestään. Käy katkaisemassa johtimet ja hanki todistus ettei ole tauteja ja vetele sitten paljaalla.

Jotkut taudit voi 'muhia' vuosikausia ennenkuin antavat merkkejä eli ...

Vierailija
71/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä kumia käytetä kahdesta syystä, raskauden ja sukupuolitautien ehkäisy. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että noita kumpaakaan ei välttämättä juuri sillä hetkellä halua ja tuntuvat epämukavilta vaihtoehdoilta?

Vierailija
72/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Kierukkaa en ota ja pllereitä en syö. Selibaatti käy hyvin jos kondomi ei kelpaa. 

Sama täällä. Söin pillereitä nuorena 9 vuorta. Olin kiukkuinen, purskahtelin itkuun, mielialat vaihteli ja lisäksi lihoin 8 kg, kun pillerimerkki vaihdettiin. Ne ei kerta kaikkiaan sovi minulle, menee tunteet täysin sekaisin. Kun lopetin niiden syönnin, kahdessa kuukaudessa palauduin omaksi itsekseni.

Kierukkaa en ota. Otin hormonikierukan ja sen jälkeen jokainen seksikerta sattui. Usein tuli tiputteluvuotoa yhdynnän jälkeen. Kävin yksityisellä gynellä, kun julkiselle oli niin pitkä jono. Hän muka asetteli tai lyhenteli kierukan lankoja ja sanoi, että ei se haittaa, jos vähän hankaa eikä ole vaarallista. Juu, mutta minuapa se haittasi. Kävin otattamassa sen härvelin pois.

Tuntuu pahalta lukea näitä naisten kierukka juttuja. Todella hankalia/kivuliaita ovat ilmeisesti asentaa ja käytössä epämukavia. Kyllä se vaan pitää kortsua käyttää, suht vaivaton väline, ei pilaa miehen kokemusta hirvittävän paljon.

Vierailija
73/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle sopii, ettet saa seksiä muuta kuin silloin, kun nainen haluaa lapsen sinun kanssasi? OK, sitten me harrastamme sitä muiden miesten kanssa kaikkina muina kertoina.

Vierailija
74/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut taudit voi 'muhia' vuosikausia ennenkuin antavat merkkejä eli ...

Kyllä ne testeissä näkyvät, vaikka olisivat oireettomia. Isompi ongelma on se, voiko luottaa siihen, ettei tyyppi ole harrastanut seksiä uuden partnerin kanssa ja saanut jotain sen jälkeen, kun viime testinäytteet otettiin. Siksi testiin -> sitten paljaalla toimii vain luotettavan partnerin kanssa.

Vierailija
75/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkähipiäiset maitonaamat kammoksuvat kondomeja ja kirjoittelevat tässä ketjussa pitääkseen kiinni itsetunnon rippeistä. Tosimiehelle kondomista ei ole mitään haittaa, ei tuntemuksen puutetta, eikä kalun kutistumista tms. "vaivaa". Minulle on aivan sama käytänkö kondomia vai en, mutta terve järki pitää olla päässä vaikka kalu seisoo kovana. Minä olen käyttänyt kondomia vuosikausia pääasiassa raskauden ehkäisyys, mutta myös terveyden vuoksi. Nykyään en käytä, kun kumppanin raskaudesta ei ole pelkoa, eikä vakikumppanin kanssa tarvitse olla huolissaan sukupuolitaudeista.

M 62

Vierailija
76/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän. En kuitenkaan voi joustaa omasta terveydestäni.

Vierailija
77/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia söit pillereitä jos et edes seurustellut?

Vierailija
78/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia söit pillereitä jos et edes seurustellut?

Mä aloitin aikanaan pillerit kuukautisten hoitoon. Niiden kanssa olisin voinut valita, milloin tuskaisat kuukautiset tulevat ja olla vaikka useamman kuukauden aina ilman niitä. No, kävikin sitten niin, että pillereiden kanssa olin koko ajan tolkuttoman väsynyt, vuodin koko ajan ja kuukautisten tuskat (samaa kuin synnytyksessä, nyttemmin tiedän senkin kokemuksesta) olivat myös jatkuvia. Eli sen sijaan, että olisin saanut kuukautiset harvemmin, ne olivatkin koko ajan päällä. Lopetin pillerit enkä sen jälkeen ole koskenut hormonaaliseen ehkäisyyn.

-eri

Vierailija
79/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kondomi kelpaa niin vaihtoehtoja on selibaatti ja vasektomia. 

Vierailija
80/122 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on eka kerralla jo sanonut että kortsua ei tarvitse. Yleensä vielä korkeastikoulutettuja jotka haluavat paljasta sisään. Olleet yli 40v. niin on uskaltanut mällit päästää sisään. Ei ne kuitenkaan koskaan maininneet että käyttävät jotain ehkäisyä.