Miksi naisen on mahdoton ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä?
Luulisi, että hiukan mielikuvitusta käyttämällä voi kuvitella, miltä tuntuu seksi niin, että vartalon herkin osa on verhottu lateksiin. Miksi siis sinulle, nainen, on niin täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä? Miksi intät, että sen kuuluu tuntua hyvältä?
Tuntuuko sinusta hyvältä kosketella ihoa rukkaset kädessä? Ellei, miksi luulet, että miehen penis nauttii verhoilusta?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi sitten vetää käteen. Se tuntuukin niin paljon paremmalta kuin kondomi, eiksje?
Kyllikki voittaa komdomin ja usein puolisonkin.
No niin, sittenhän ongelmaa ei edes ole.
No ei kai siinä, jos isyys tai taudit sitten tuntuu paremmalta. Elämä on valintoja.
Ei kintaat kourissa runkata ! Ois sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan on mahdoton ymmärtää miten moni mies on valmis saamaan tauteja ja jopa lapsia vain siksi että "kondomin kanssa ei tunnu yhtä hyvältä".
Tätä mäkin mietin. Tosin, omapa on asiansa jos ei halua ehkäistä. Jos tulen raskaaksi niin vien lapsen miehelle. Itse en sen hoitoon ja elatukseen osallistu.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan on mahdoton ymmärtää miten moni mies on valmis saamaan tauteja ja jopa lapsia vain siksi että "kondomin kanssa ei tunnu yhtä hyvältä".
Yhdellä miehellä oli häiritsevän paljon tietoa ja muka-tietoa siitä, milloin nainen voi tulla raskaaksi ja milloin ei. Olisi millä vain tekosyyllä halunnut paljaalla vaikka oli sovittu että ei.
Et vain ole laatikkoleukalentäjä. Taas nähdään, kuinka tavallinen suomalainen mies ei kelpaa. Hyvää olisi tarjolla, mutta kun ei hyvän päälle ymmärretä ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi tietenkin uuden kumppanin kanssa käydä testeissä, odottaa tulokset ja sitten mennä sänkyyn. Eikä sekään varmasti kaikkea pois sulje. Ei tietenkään kumikaan, mutta kivempi yhden illan jutuissa.
Pitäisi RFSU:n ja muiden aloittaa "kondomi suojaa myös miestä" -kampanja.
Lisääntyisiköhän käyttö, kun mainoslause olisi joku Miehelläkin on oikeus turvalliseen seksiin ja mainoskasvo olisi laatikkomallin kirurgi?
Tai sitten varoituskuvia mätänevistä, rakkulaisista, irtiputoavista osista ja vauvoista (elarit ja menetetty vapaus). Sillei jotenkin söpösti animoituna, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi tietenkin uuden kumppanin kanssa käydä testeissä, odottaa tulokset ja sitten mennä sänkyyn. Eikä sekään varmasti kaikkea pois sulje. Ei tietenkään kumikaan, mutta kivempi yhden illan jutuissa.
Tuo on muuten erinomainen idea. Kannattaa oikeasti ehdottaa sitä heille.
Mikä idea tuossa on? Kyllä sen kaikki tietää ilman kampanjaakin mitä hyötyä kondomista on. Itse paljon mieluummin paljaalla.
Ei kiinnosta. Sperma on myrkyllistä, tunge sitä omaan suoleesi jos haluat tietää millaisia terveysvaikutuksia sillä on. Voit myös itse syödä steroideja, vaikkapa libidoa alentavia, jos seksuaalisuus aiheuttaa sinulle ongelmia ja häiritsee elämääsi. Lisäksi mies simuloimassa siittämistä vailla kykyä tai halua huolehtia perheestä on oksettava
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän ettei se tunnu yhtä hyvältä kuin paljaalla. Se vaan ei ole mulle tarpeeksi hyvä syy ottaa riskiä taudeista ja raskaudesta. Pitäisikö olla?
Toki mun kanssa voi myös olla harrastamatta seksiä.
Komppaan tätä.
Tarviiko todella luennon sukupuolitaudeista ja syöpäriskistä kesken kaiken? Kohdunkaulan syövältähän ei voi sitten suojautua edes testeissä käymällä...Raskauden uhasta nyt puhumattakaan.
Eiköhän siinä sullakin jo lerpahda, kun nainen joutuu pitämään valitusluennon sulle
Persoonallisuusnäytteen perusteella ap:n ei tarvitse elämänsä aikana yhdyntäasioita edes miettiä.
Miksi miesten on vaikea tajuta, että naisen ei tarvitse kokeilla itse ymmärtääkseen, että sukupuolitauti ei tunnu kivalta? Tai miksi miesten on vaikea tajuta, että hormonaalinen ehkäisy ei tunnu kivalta?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan kiihottavaa, kun tyttö asettelee kondomin kullini päälle.
Hyvä juttu, mutta miksi miehet ei osaa puhua naisista naisina? Ei naisetkaan puhu pojista. Vai oletko alaikäinen itse?
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi terveyttäni kenenkään uskollisuuden varaan. Kumilla touhutaan tai ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kierukkaa en ota ja pllereitä en syö. Selibaatti käy hyvin jos kondomi ei kelpaa.
Jälkiehkäisy?
En edes suoraan sanottuna uskalla ajatella, miten pitkäksi aikaa oma hormonitoiminta menisi sekaisin tuollaisesta "pommista". Järkyttävää edes ajatella tuollaista "ehkäisykeinona". Sitä se ei taatusti ole. Hätätapauksia varten kehitetty.
Kyllä me se tajutaan. Ei aurinkovoide tai auton turvavyökään tunnu hyvältä, mutta käytän molempia silti. Kondomi myös on ihan ehdoton ennen sitoutumista. Prioriteetit.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko todella luennon sukupuolitaudeista ja syöpäriskistä kesken kaiken? Kohdunkaulan syövältähän ei voi sitten suojautua edes testeissä käymällä...Raskauden uhasta nyt puhumattakaan.
Eiköhän siinä sullakin jo lerpahda, kun nainen joutuu pitämään valitusluennon sulle
Kyllä miehet on saaneet tätä valistusta. Ei se mitään auta. Luennon jälkeen sama tyhjä katse ja aivoton piipitys "mutta kun ei tunnu yhtä hyvältä..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten erinomainen idea. Kannattaa oikeasti ehdottaa sitä heille.
Mikä idea tuossa on? Kyllä sen kaikki tietää ilman kampanjaakin mitä hyötyä kondomista on. Itse paljon mieluummin paljaalla.
Niin kaikki tekee joo mieluummin. Entäs kun siität mukulan tai saat loppuelämäkses taudin?
Sitä on turha itkeä sit.
Minusta on ihan kiihottavaa, kun tyttö asettelee kondomin kullini päälle.