Tapailukumppani on whatassapissa paikalla AINA!?!
Aina kun laitan hänelle viestiä, huomaan, että on paikalla. Ja vastaakin samantien mikä on tietty kiva. Nyt olen alkanut seuraamaan asiaa. Oli mikä päivä tai vuorokaudenaika tahansa, on aina paikalla, aina. Mahtaa olla useampi viestikaveri...
Kommentit (37)
Kuulostaa ihan eräältä mun matchilta. Vastasi whatsappisa aina saman tien, ja tuntui että itselläni ei kapasiteetti riitä siihen intensiteettiin. Kaatui sitten siihen, että mikään tekemäni tapaamisehdotus ei sopinut hänelle ja kyllästyin pelkkään chättäilyyn. Ehkä tosiaan olin sitten vain yksi monien joukossa, enkä ihan kärkipäässä.
Deittailin hetken miestä. Aina online. Paljastui että hänellä oli teinilapsia ja eronnut just puolisostaan. Ne lapset ja eksä koko ajan tsättäsi jotain.
Voi olla paljon kavereita ja keskusteluryhmiä. Mullakin on. Tai sitten se kyttää milloin sä olet paikalla. Mistä muutes tiedät että se on aina paikalla? Ethän sä näe sitä ellet ole itse paikalla.
Kannattaa laittaa pikaviestimien asetukset siten, ettei kukaan näe milloin on paikalla (tai on ollut paikalla viimeksi), niin säästyy monelta harhaluulolta tai mielipahalta. Lukukuittaukset myös pysyvästi pois. Jos kumppaninne ei tätä hyväksy, niin kannattaa vaihtaa kumppania..
Ehkä sillä on se vaan auki koko ajan. Ei välttämättä katso sitä kuin harvoin.
Tapailin sarjadeittailijaksi paljastunutta miestä, joka oli aina paikalla. Hänellä oli vaikeuksia olla yksin ja lisäksi pakonomainen tarve kontrolloida tapailunaisten paikallaoloa (ja tietysti muutakin elämää).
Mulla ainakin on kymmeniä kavereita siellä joten ei ole ihme jos olen watsapissa aina
Vierailija kirjoitti:
Voi olla paljon kavereita ja keskusteluryhmiä. Mullakin on. Tai sitten se kyttää milloin sä olet paikalla. Mistä muutes tiedät että se on aina paikalla? Ethän sä näe sitä ellet ole itse paikalla.
Osu ja uppos, tuo stalkkaaminen 24/7. Taitaa olla kännykkä auki sängyssäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa pikaviestimien asetukset siten, ettei kukaan näe milloin on paikalla (tai on ollut paikalla viimeksi), niin säästyy monelta harhaluulolta tai mielipahalta. Lukukuittaukset myös pysyvästi pois. Jos kumppaninne ei tätä hyväksy, niin kannattaa vaihtaa kumppania..
Aloittaja ei voi sitä tehdä omalle puhelimelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta. Olet whatsappissa online tilassa vain hetken, jos et tee siellä mitään. Jos sulla on whatsapp auki ja pistät puhelimen pöydälle, niin hetken kuluttua ruutusi menee pimeäksi ja samalla whatsapp kirjaa sut ulos. Olen testannut tätä kaverini kanssa. Sitten kun avaan kännykkäni, niin whatsapp ponnahtaa auki siihen mihin se jäi, mutta koko tuon poissaoloni aikana olen ollut offline muille.
Eli jos joku on online whatsapissa, niin hän oikeasti tekee aktiivisesti siellä jotain eli kirjoittaa ja lukee.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole itse aina paikalla. Mutta jos viestittelen jonkun muun kanssa ja käyn huvikseni kurkkaamassa tämän tapailukumppanin, hän on myös paikalla. Aina. Monet kaverit ei ole olleet viimeksi paikalla edes samana päivänä. Itsellänikin on päiviä, etten ole ollenkaan whatsappissa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Nehän ilmoittaa kun tulee viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vainoharhaiset ihmiset toimii noin.
Varattu mies lähetti koko ajan ääniviestejä mutta tapaaminen oli vaikeaa. Sen pituinen se.
Luojan kiitos itselläni on edes sen verran elämää, ettei ole tarvetta vahtia muiden somen käyttöä.
Todennäköisesti on