Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienellä paikkakunnalla lauantai-iltana, ei nuoria missään!

Vierailija
19.10.2024 |

Olen vierailulla sukulaisellani pikkupaikkakunnalla. Kävin juuri kaupassa (siinä kylän ainoassa) ja ajoin kunnan keskustan läpi. Missään ei näkynyt nuoria aikaa viettämässä. Olen itsekin ns maalaispaikkakunnalta kotoisin, ja minun nuoruudessani kokoonnuttiin kylän keskustaan viikonloppuiltaisin nuorisotiloille ja ulos aikaa viettämään. En nyt ihannoi sitä alkoholin käyttöä mitä jotkut harrasti, mutta suurin osa oli kyllä fiksusti liikkeellä tapaamassa kavereita, kuuntelemassa esiintyviä bändejä, ajelemassa mopoilla jne. Tuli ihan surullinen olo kun mietti tämän hiljaisen kunnan nuoria, heitä on ehkä kourallinen jäljellä eikä mitään tapahtumaa ole enää kannattavaa järjestää? Kylän keskustasta palvelut yksi toisensa jälkeen loppuneet ja ns valot on jo sammutettu. Ei varmaan monikaan nuori jää tänne paikkaan aikuistuttuaan asumaan. Montakohan lasta täällä syntyy kymmenen vuoden päästä. Kuolevat kylät saa aikaan haikean olon. Mutta maailma muuttuu. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan selvästi otit itteesi, kun väitit minun pitävän itseäni parempana kuin vanhemmat. Ja heitin konkreatian, että nuorisotoimen henkilökunta voisi ideoida jotain yhdessä nuorten kanssa. Sehän nyt olisi itsensä ylentämistä, jos alkaisin panna sanoja nuorten suuhun.

---

Sulla on nyt ihan liian suuret luulot itsestäsi. Eikä siinä ole mitään konkretiaa, että ulkoistat asioiden keksimisen muille. Eihän se ole vanhempien panostusta, jos vain siirretään vastuu toiselle taholle. Eli mikä on se konkreettinen asia, jonka VANHEMMAT keksivät nuoren kehittäväksi harrastukseksi? 

Mene trolli maate.

Tuoko on paras vasta-argumentti, jonka keksit siihen, ettei sinulla ollutkaan yhtään ideaa? 

&nb

Mikä olikaan se sinun ideasi syrjäkylien nuorten tekemiseksi? Yritä nyt edes pysyä aiheessa, vaikka saatkin orgasmin aina sanoessasi iigor. 

Vierailija
42/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan selvästi otit itteesi, kun väitit minun pitävän itseäni parempana kuin vanhemmat. Ja heitin konkreatian, että nuorisotoimen henkilökunta voisi ideoida jotain yhdessä nuorten kanssa. Sehän nyt olisi itsensä ylentämistä, jos alkaisin panna sanoja nuorten suuhun.

---

Sulla on nyt ihan liian suuret luulot itsestäsi. Eikä siinä ole mitään konkretiaa, että ulkoistat asioiden keksimisen muille. Eihän se ole vanhempien panostusta, jos vain siirretään vastuu toiselle taholle. Eli mikä on se konkreettinen asia, jonka VANHEMMAT keksivät nuoren kehittäväksi harrastukseksi? 

Mene trolli maate.

Tuoko on paras vasta-argumentti, jonka keksit siihen, ettei sinulla ollutkaa

En jaksa enää kuunnella volinaasi, sanoin jo että hyvee yötä, nuku hyvin kullanmuru!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kuunnella volinaasi, sanoin jo että hyvee yötä, nuku hyvin kullanmuru!

Kerro nyt se ideasi vaan. Ihan rohkeasti! Minulla on klo 23 saakka aikaa odottaa. 

Vierailija
44/44 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa jankuttaa, mutta silti vaan jankutan enkä mene esimerkiksi nukkumaan. Mahtava logiikka ylisveetillä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi