Naiset ja karvojen nyppiminen: Jos karvat kasvavat peräreiästä
aina karvakolmioon asti ERITTÄIN tiheänä pehkona (jalkoväli myös hyvin tuuhea), samoin harvempaa häpykarvoitusta jatkuu reisien sisäpinnalla, takasyrjällä ja karvakolmiosta napaan asti, niin kuinka kauan NYPPIMISEEN menee aikaa?
Ja nypittekö karvat tuolta persereiän seutuvilta myös? Vai pelkästään häppäreistä? Vai vain karvakolmion alueelta? Entä reidet?
Riittääkö koko karva-alueen nyppimiseen esim 30 tuntia?
Joskus revin vahaliuskoilla karvareuhkani pois (käytännössä tarkoittaa polvien ja navan välistä aluetta), aikaa meni sellaiset 2-3 tuntia ensimmäisenä päivänä. Sen jälkeen oli paljon alueita, joista oli irronnut nahkaa, mutta ei niinkään karvaa. Sitten siistin nyppimällä pinseteillä seuraavana päivänä, noin tunnin ajan.
Viikon päästä karvapehko alkoi taas vallata alaa ja neljässä viikossa tuhero oli entisellään. Siinä vaiheessa, kun karvat alkoivat armeijana kasvaa, olisi johonkin pinsetöintiin mennyt varmaan ainakin pari tuntia helpostikin. Vahalla ei saa revittyä ennenkuin karvat riittävän pitkät.
Itselläni kasvaa karvoja todella tiheästi ja alapää on aivan tajuton viidakko, en ole vielä tämän tuuheampaa edes uimahallilla tavannut. Vaikka en nyt tuijottelekaan erityisesti. Muistanpa vain usein vilkaisseeni, että jos karvoitus olisi yhtä harvaa kuin monilla blondeilla, alapää olisikin tosi helppo, nopea ja yksinkertainen pitää siistinä.
Kommentit (24)
Ja pakkoko sitä on posliiniksi vetää, vähempikin riittää.
minä olen päätynyt siihen että nypin navan alta sekä ne pari hassua nännin vierestä. koneella lyhennän tuon kolmion ja rajaan höylällä. selkä menee rikki ja ikuisuus kuluu jos pinseteillä alkaa nykiä kaikkea pois.
noin pysyy ihan siistinä eikä mene koko elämä yhteen karvasavottaan. ;-)
ja muuten höylällä. Mut ei siis pinseteillä nyppimiseen mä en ryhtyisi laajamittaisesti. Kulmissa on ihan tarpeeksi.
Mä olen 20v kuluttua 53v, mutta suurimmat edut näkisin kyllä naamavärkin impulssihoidossa. Menopaussi harventaa karvoja alapäästä anyways.
ruttuinen mummo posliinipillunsa kanssa. Yäks.