Onko tavallisella nelikymppisellä naisella mahdollisuutta löytää komeaa miestä?
Kommentit (62)
On mahdollista. Mä löysin komean miehen. Ei ole iästä kiinni.
54v.
Naisen parasta ennen ikä on 30 joten luulen että et. Eihän sitä tietenkään ikinä tiedä kuka kiinnostuu. Voi olla että löytyykin
Miesten ulkonäkö laskee dramaattisesti heidän täytettyä 35 ja suomalaiset miehet ovat jo valmiiksi ulkonäöllisesti alempaa tasoa kuin suurin osa muista maailman miehistä.
Eli heikot ovat mahdollisuudet.
Sinä kilpailet nuorempien naisten kanssa niistä samoista komeimmista miehistä niin mitä sinulla on tarjottavaa näille miehille? Siis jotain semmoista parempaa mitä nuoremmat ja kauniimmat naiset eivät kykene tarjoamaan?
Entä minulla? Olen 55-vuotias, hoikahko tiimalasi, varallisuutta on sopivasti ja olen minä ihan mukavakin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäkö laskee dramaattisesti heidän täytettyä 35 ja suomalaiset miehet ovat jo valmiiksi ulkonäöllisesti alempaa tasoa kuin suurin osa muista maailman miehistä.
Mies vanhenee kuin viini nainen kuin maito
Ihan älyttömiä aloituksia. Ensin kannattaa aloittaa siitä, ettei olisi niin epävarma itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? Löytyy jos löytyy. Ollaan ilman ellei.
Siksi kun haluan kumppanikseni miehen, jonka ulkonäkö miellyttää.
Ap
Millainen sinun ulkonäkösi on?
Vierailija kirjoitti:
Sinä kilpailet nuorempien naisten kanssa niistä samoista komeimmista miehistä niin mitä sinulla on tarjottavaa näille miehille? Siis jotain semmoista parempaa mitä nuoremmat ja kauniimmat naiset eivät kykene tarjoamaan?
ihan tiedoksesi: me nuoremmat ei etsitä miestä tuosta ikäluokasta, vaikka miten olisi komea. Aloittajalla oikein hyvät mahikset ikäisiinsä miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miesten omasta mielestä mutta ei naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuohan on se hokema jolla vanhenevat miehet yrittävät lohdutttaa itseään. Ihan sama kuin "vasaran koolla ei ole väliä, vaan sillä miten sitä käyttää".
Mut mikäs siinä, jos se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä ja saahan niitä. Mutta itse kyllä otan mieluummin älykkään, tunneälykkään ja hyvätapaisen, kuin vain komean.
Tietysti on oltava muitakin hyviä ominaisuuksia, mutta ulkonäkökin on minusta aika oleellinen juttu.
Ap
Ei vaan sinä olet 13v Veeti joka yrittää saada, jälleen kerran, naisten haukkumisketjua tulille. Pian vastaat itsellesi, että hyi kauheen kamalaa, kun kaikki yli 20 v naiset on jo niiiiiiin vanhoja, hyi hirrrrreveeetä. Ei yli 40 v naisia huoli kun yli 70 v miehet. Ovat ne niiiiiiiin kamalia. Nih.
Mikä sinulle tuli? Eri
Onko ihmiset oikeasti näin epävarmoja? Tuota epävarmuutta kannattaa yrittää hoitaa kuntoon, se on se mikä estää uusien ihmissuhteiden syntymisen, ei ikä.
Jos on pitänyt ittestänsä huolta, eli treenannut aina et on seksikäs kroppa ja sen päälle kaunis ja järki päässä, niin kyllä. Jos on joku lihava kaskelotti nii ei ikinä
Tuo komea on sinällään tyhmä kriteeri kun jokaisella on oma makunsa. Munusta jos joku on komea niin jonkun mielestä kyseinen tyyppi taas ei ole. Tai toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? Löytyy jos löytyy. Ollaan ilman ellei.
Siksi kun haluan kumppanikseni miehen, jonka ulkonäkö miellyttää.
Ap
ja oletettavasti myös se mies haluaa kumppanin, jonka ulkonäkö miellyttää. Eli mahdotonta meidän palstalla vastata tähän kysymykseesi.
Lyhyt vastaus: Ei.
Pidempi vastaus: Komeita miehiä on 1:10 000 ja heitä haluavat kaikenlaiset ja kaikenikäiset naiset. On äärimmäisen epätodennäköistä, että tällainen mies, mikäli hän haluaa ylipäätään pariutua, valitsisi tavallisen lisääntymisiän ohittaneen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä ja saahan niitä. Mutta itse kyllä otan mieluummin älykkään, tunneälykkään ja hyvätapaisen, kuin vain komean.
Tietysti on oltava muitakin hyviä ominaisuuksia, mutta ulkonäkökin on minusta aika oleellinen juttu.
Ap
Ei vaan sinä olet 13v Veeti joka yrittää saada, jälleen kerran, naisten haukkumisketjua tulille. Pian vastaat itsellesi, että hyi kauheen kamalaa, kun kaikki yli 20 v naiset on jo niiiiiiin vanhoja, hyi hirrrrreveeetä. Ei yli 40 v naisia huoli kun yli 70 v miehet. Ovat ne niiiiiiiin kamalia. Nih.
Huoh. Tämä kommentoija ja komppajat sitten pitävät itseään fiksuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan tiedoksesi: me nuoremmat ei etsitä miestä tuosta ikäluokasta, vaikka miten olisi komea. Aloittajalla oikein hyvät mahikset ikäisiinsä miehiin.
Kun puhun nuoremmista niin en puhu alle kolmekymppisistä huomionhakuisista aikuislapsista...
Onhan lehdissäkin vähän väliä naisia kertomassa kuinka haluaisi provider suhteen vanhemman miehen kanssa
On, kunhan suhtaudut myönteisesti peppuseksiin.