Laittaako joku oikeasti jauhelihaa hernekeittoon?
Öö ei jauhelihaa sinne laiteta. Vain juntit laittaa jauhelihaa hernekeittoon.
Sivistyneet laittaa jauhelihaa makaroniin.
Kommentit (59)
Sinne pitää laittaa nimenomaan sika-nautaa, ei pelkkää nautaa.
Se on tällä palstalla jauheNliha n-kirjaimella.
Tuot ööööh. Hernekeitto on , öööh, ruotsalainen perinneruoka.
Ihan oikeasti, mitä vi*tun väliä.
Meillä on aina laitettu jauhelihaa hernekeittoon ja laitetaan tästäkin eteenpäin.
Laitan tummaa soijarouhetta. Yllättävän hyvää!
Aion eka kertaa tehdä hernekeiton alusta asti, kun tyhjensin äidin asuntoa niin oli pussillinen herneitä.
Mä olen kerran laittanut töissä, kun vanhempi emäntä vaati. Olisin itse tehnyt kasvisversiota, mutta jäin kiinni.. Sitten tuli kaksi kiloa ruskistettua jauhelihaa (kun muuta ei ollut siihen hätään). Tottelin esimiestä.
Sen lisäksi on kerran käytetty myös nötköttiä purkista ja kerran HKn sinistä paloina. En ymmärrä miksi maukkaassa keitossa pitäisi olla eläinproteiinia. Aina olen kovimmat kehut saanut vegehernarista.
Vierailija kirjoitti:
Sika on huonoa lihaa. Siksi naudan jauheliha. Joskus voi syödä sianlihalla ja lähes aina ilman pannukakkua. Kuka laittaa raakaa sipulia 🤡
Niilo22 ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Jauhenliha on parempi vaihtoehto.
Niinhän se olisi, mutta kun ei jaksa sitä iänikuista pesemistä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina laitettu jauhelihaa hernekeittoon ja laitetaan tästäkin eteenpäin.
Meillä taas laitetaan hernekeittoa jauhelihaan.
Oikeassa olet, ap. jauheliha tungetaan siihen osaan sinua, osaan, jonne aurinko ei paista.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika yksinäinen? Ei ihmisiä, jotka puhuisivat kanssasi?
Eihän tuo saa suustaan mitään muuta kuin "ööh" ja "ihmisjoukot". Kuka sellaisen kanssa haluaisi puhua.
Kokeile lihapullia hernekeitolla...satat yllättyä on meinaan ruokaisa annos.😋
Up