Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttyisitkö jos ex-miehesi hakisi Thaikuista 20v sirpakan naisen parisuhteeseen?

Vierailija
19.10.2024 |

Järkyttyisin itse

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa että otti tyhmän nuoren kinkun lainakierteensä takaajaksi. No nauran matkalla pankkiin. 

Vierailija
102/107 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on syystä exä, aika sama mitä se nykyään touhuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NE-aasian likoissa viehättää se äly. ne ymmärtää sanaleikkejä. Pyörösilmäiset lähinnä ei. 

Perusväestö NE-aasiassa +1 standardipoikkeama on herkkua jos on itse mensa-vammainen. Ja vastaavasti se ns oma väestö auttamattoman jälkeenjäänyttä. 

Sama tietty näkyy animessa, maailmat on rakennettu että edes jotenkin ovat sisäisesti järjellisiä. 

Länkkärimediassa, no. Starwars hyvänä esimerkkinä metsässä ja koettaa löytää elämän merkkejä teknolaitteella... voi jessus miten tyhmä saa olla?

Vierailija
104/107 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli sadisti psyko. Varmaan taikka panee kuriin.

Vierailija
105/107 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että en yllättyisi. Miehen työyhteisössä on vastaava case.

Vierailija
106/107 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kokemuksesta, että hän on paitsi raiskaaja, myös vätys, joka jäi mulle tonnin velkaa. Niinpä hänellä ei ole käytännössä mahdollisuutta minkäänlaiseen maksulliseen transaktioon, kun kaikki mikä jää ulosottojen jälkeen tilille, menee kurkusta alas viinan ja tupakan muodossa.

Siksihän minä hänet heitin pihalle marraskuun 1. päivänä 2024.

Tuo ap:n hinku puhua naisista kuin esineistä on mielenvikaista. Sinä olet ällöttävä, ap.

Vierailija
107/107 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin thaimaalaista, mutta en japanilaista tai kiinalaista. Opiskeluaikoina seurusteli aasialaisen opiskelijakaverin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan