Järkyttyisitkö jos ex-miehesi hakisi Thaikuista 20v sirpakan naisen parisuhteeseen?
Järkyttyisin itse
Kommentit (97)
Olisin ikionnellinen, jos ex:ni toipuisi ja pystyisi liikkumaan, puhumaan ja hakemaan ihan minkä ja mistä vaan parisuhteeseen ja pääsisi pois hoitolaitoksesta.
Haudankaivat tms. seurakunnan työntekijät eivät varmaankaan hyväksyisi ex-mieheni poistumista hautausmaalta. Minun puolesta ok.
Mun exä kuulemma yritti tätä, mutta thaimaalainen nainen ei sitten halunnut häntä :D aika huono miesmaku vissiin mulla...
En edes tietäisi koko asiasta, koska olisin muuttanut kimpsuineni kampsuineni pois viimeistään silloin, kun lähti reissuunsa.
Existä on niin kauan, että mikään mitä tekevät ei kiinnosta/järkytä/liikuta.
Olisin yllättynyt, koska tuo olisi jotain todella outoa eikä ollenkaan sellaista mitä voisin exäni kuvitella tekevän. Samasta syystä olisin myös huolissani, koska ehkä exällä olisi jotain orastavaa muistisairautta tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkyttävää siinä olisi? Järkyttävämpää olisi ottaa 50-vuotias, suomalainen mätisäkki.
Mie repesin !! 🤣🤣🤣
En. Totesin että se mies on suuntautunut erilaisiin naisiin (Aasia) ja tuli kaapista ulos. Ja hyvästi. Olen kylläkin sinkku.
No, hieman heräis epäilys, että on menettänyt järkensä, koska on aina tykännyt pitkistä blondeista, ja kritisoi miehiä, jotka tarkoituksellisesti ja suunnitellusti hakevat vaimon kehitysmaasta kuvitellen, ettei sitä naista kiinnostaisi saada länsimaalaisten naisten oikeudet vaan että sitä voi pitää hellan ja nyrkin välissä.
Epäilisin, että exäni järkyttyisi pahemmin, jos toisin lihaksekkaan ja isomunaisen nuoren miehen Gambiasta. Miehet tykkää udella naisten body countia ja mitata genitaaliensa pituutta.
Ei onneksi ollut niin typerää exää. Mutta muita huonoja puolia kyllä.
En. Asutaan kaukana toisistamme eli välimatkaa satoja kilometrejä. Tuskin edes kuulisin koko asiasta.