Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttyisitkö jos ex-miehesi hakisi Thaikuista 20v sirpakan naisen parisuhteeseen?

Vierailija
19.10.2024 |

Järkyttyisin itse

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ei kiinnosta vttuakaan mitä se äijä tekee. 

Oletpa katkera nainen.

Mitä katkeraa on siinä, jos exän elämä ei kiinnosta? 

Vierailija
42/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ei kiinnosta vttuakaan mitä se äijä tekee. 

Oletpa katkera nainen.

Käypä sun luontos päälle että jotkut ei piittaa paskaakaan.

-eri

Tämä. Miksi muka pitäisi olla kiinnostunut eksän tekemisistä, ollutta ja mennyttä ja lopullisesti poissa elämästä. -toinen eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikuista haetaan keski-ikäisiä ammattilaisia, jotka tahtoo eläköityä. 

Vierailija
44/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä olisi rahaa pakollisiin Thaimaahan lähetettäviin osamaksueriin.

Onneksi ei stereotypioita oleteta

Vierailija
45/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies olisi sitten täyttä paskaa.

Vierailija
46/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän avuilla sellaisen kuvittelisi saavansa :D

Vierailija
47/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eipä mulla ole rahaakaan, niin turha miettiä Thaikku naista. Ja muutenki mieluummin sellanen joka arvostais ittee sellasena mitä oon, mutta turha varmaan sellaisesta haaveilla.

Vierailija
48/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat paskaa. Me naiset olemme onnellisempia sinkkuina. PALJON ONNELLISEMPIA.

Vierailija
49/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut eipä mulla ole rahaakaan, niin turha miettiä Thaikku naista. Ja muutenki mieluummin sellanen joka arvostais ittee sellasena mitä oon, mutta turha varmaan sellaisesta haaveilla.

Eli kaipaat elättäjänaista seksi- ja kodinhoitopalveluilla, koska sinulta ei saa vaatia mitään, vaan sinun olemassaolon on riitettävä kumppanille.

Vierailija
50/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona istumalla et niihin törmää. Vaihda töihin naisvaltaiselle alalle niin viikossa oot ukkomies.

Vierailija
51/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaipaat elättäjänaista seksi- ja kodinhoitopalveluilla, koska sinulta ei saa vaatia mitään, vaan sinun olemassaolon on riitettävä kumppanille.

En. Ihan hyvin osaan itse tehdä kotityöt, enkä todellakaan halua toisen elätiksi. Ihan normaali järkevästi ajatteleva nainen kelpais.

Vierailija
52/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä päin jostain kumman syystä joka toisella persulla on aasiasta tuotu nainen. No ehkä se on sallittua tai jopa suositeltavaa tuossa porukassa. Enkä kyllä ihmettele miksi eivät kotimaista saaneet kun katsoo millaisia miehiä ovat.

Kato, rasisti.

Suomalainen nainen on syntyperänsä perusteella aasialaista korkeatasoisempi. Oletko persu vai ihan vaan vassari? 

Vierailija
53/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😄 En, tuokoon kaksi! Tai viisi, ihan miten vaan.

Sehän olisi hyvä jos ymmärtäisi hoitaa omaishoitaja-asian ajoissa kuntoon, etteivät meidän aikuiset lapsemme joutuisi vanhempaansa 15-20 vuoden päästä paimentamaan ja pahimmassa tapauksessa olemaan työttömiä sen vuoksi jos exän asuinpaikkakunnan lähellä ei olisi töitä keski-ikää lähestyville aikuisille.

Vierailija
54/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkytä sen enempää kuin jos se hankkisi apinan lemmikiksi. Yhtä henkeviä keskusteluita luvassa.

Vierailija
55/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona istumalla et niihin törmää. Vaihda töihin naisvaltaiselle alalle niin viikossa oot ukkomies.

Löytyykö sieltä hoikkia vai ovatko kaikki sumopainijan näköisiä rummoja?

Munani puolesta kyselen.

Vierailija
56/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö sieltä hoikkia vai ovatko kaikki sumopainijan näköisiä rummoja?

Munani puolesta kyselen.

Pelkäät, että katkarapusi ei erotu persposkien välistä, jos nainen ei ole koko xxxxs? :D

Vierailija
57/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ongelmaa ole ollut löytää suhdetta. Ei vaan sellaista jonka kanssa tulis toimeen. Varmasti itessäkin vikaa, mutta vähän turhauttavaa kun aina vaaditaan ties mitä, enkä itse vaadi kuin vähän rakkautta.

Vierailija
58/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt lähti asia väärillä linjoille. Thaikku naisista siis kyse, eikä mun suhde asioista

Vierailija
59/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Johan pelkkä esteettömyystodistuksen saaminen kestää viikon. Eikä kukaan välittömästi tutustumispäivänä lähde maistraattia/kirkkoa varaamaan. 

Vierailija
60/84 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat paskaa. Me naiset olemme onnellisempia sinkkuina. PALJON ONNELLISEMPIA.

Tekin kaksi varmaan kohta halkeatte onnesta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme