Minkälainen sinkkunainen panee ilman kumia varatun miehen kanssa?
Minkälaisia mielikuvia tulee sellaisesta naisesta? Mies jo naimisissa ja lapsiakin, ja panosuhde vaan jatkuu salassa vaimolta.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies ottaa riskin, että voi tartuttaa seksi taudin vaimoonsa?
Mistäs tiedät, onko sillä sinkkunaisella tauteja tai muita kumppaneita?
Trolli. Sun mielikuvituksessa. Et oikeassa elämässä tunne yhtään ihmistä.
Mies ottaa riskin. Naisella voi olla tuliaisia tai sitten kohta on pulla uunissa.
Sellainen joka uskoo, kun mies sanoo, ettei ole 20 vuoteen pannut muita kuin vaimoaan. Eikä panisi nytkään, koska on aina uskollinen, mutta kun uusi nainen on niin ihana, ettei häntä voi vastustaa.
Pitää olla vähän yksinkertainen nainen että lähtee säätämään tällaisia, mutta onhan näitä.
Ehkä se nainen haluaa raskaaksi?
Enemmän minua ihmetyttää se mies, jollei hänkin siis halua sitä naista raskaaksi.
Minkälainen ukkomies panee sinkkunaisen kanssa ilman kumia? Millaisia mielikuvia tulee tällaisesta miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ukkomies panee sinkkunaisen kanssa ilman kumia? Millaisia mielikuvia tulee tällaisesta miehestä?
Äijä.
Minkälainen-hullu tekee sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Aika irstas, likainen ja huolimaton
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen vaimo ei tajua tuota?
Ihan tavallinen, mieheensä luottava vaimo. Miten ihmeessä tästä tulikin yhtäkkiä sen vaimo vika.
Mä olen perheenisä ukkomies ja panen paljaalla yhtä naimisissa olevaa perheenäitiä. Kiihottaa ajatus että tulee paksuksi ja hänen vässykkämiehensä saa elättää vieraan miehen lapsen 🏼
Se haluais että varattu mies laittaisi sen paksuksi
Oletko itse se sinkkunainen kun näin hyvin tiedät asiasta, ja kerropa oma motivaatiosi toimintaasi. Tunnetko ylemmyyttä vaimoa kohtaan?
Eihän se nainen tuossa ole se pettäjä. Ukkoa sen sijaan ei kiinnosta kantaako tauteja kotiin.
Panen paljaalla, koska olen leikattu. Taudit toki riskinä
Minkälainen mies ottaa riskin, että voi tartuttaa seksi taudin vaimoonsa?