Naisiin tutustuminen
Monta keskustelua aiheesta, mutta vastaajina usein miehet.
Kertokaapa naiset mikä on mielestäsi oikea tapa lähestyä naista ja miten kannattaa käyttäytyä jotta sinulla pysyy mielenkiinto yllä. Tai onko joku puheenaihe tai käyttäytyminen mikä aiheuttaa varman perääntymisen. Vastaukseen mielellään vastaajan ikä tai ikäluokka.
Näistä olisi apua niille miehille joilla ei ole osaamista tai rohkeutta lähestyä naisia.
Toiveena olisi, että ketju pidetään asiallisena
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätät vihjailevat puheet pois.
Et tuijota tissejä. Vilkaisu ei haittaa jos et tee sitä jatkuvasti.
Et valita etkä hauku.
Osoita että olet kiinnostunut.
Maxidaisarifilian professori
Miksi daisareita ei saa katsoa jos naisella on sellaiset?
Ok, mä tuijotan sitten sun päälakea ja kyselen, koska kaljuuntuminen alkoi. Suosittelen hilsesamppoota. Kyselen sukusi miesten sisäkumeista.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin pimeinä syysiltoina tykkään käydä lenkkeilemässä ja jos näen lenkillä olevan naisen niin lyöttäydyn hänen seuraansa, hölkkään rinnalla ja kyselen hänen tietojaan ja mieltymyksiään jotta tutustumme paremmin
Pimeänä syysiltana syrjäisellä polulla lenkillä viereen änkeävä mies aiheuttaa vain pelkoa, joten lopeta. Ei takuulla herätä kenessäkään naisessa mitään positiivisia viboja.
Mulle tulee vahvan positiivinen fiba sumuttaa sitä creepyäijää pippurisuihkeella naamaan ja polvella palleihin.
Luuletteko äijät naisia avuttomiksi pikku munankuoriksi?
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Puhun nyt omasta puolestani vaan: Mua voi lähestyä yhteisen kaveriporukan osana tai harrastuksen parissa. Tuu esittäytymään, "Moi, oon..." ja kerrot kuka. Tai mä oon voinut tulla jo puhumaan sulle, koska musta on kohteliasta tulla toivottamaan uudet tyypit mukaan.
Sitten jutellaan aiheista mitkä yhdistää. Esim. siitä harrastuksesta, tilaisuudesta jossa ollaan tai minkä kautta esim. tunnetaan yhteinen kaveri. Kyllä multa nyt voi kysyä mitä teen, mut en haluu vapaa-aikana puhua töistäni, joten ohjaan jutut pian muualle. Kerro harrastuksistasi, kysy mun. Mut ainakaan liian nopeesti en haluu kertoo itsestäni, vaan jutella enempi neutraalimpia.
Päteminen ei kannata. Ei ylimielisyys ketään kohtaan. Vittuilu edes vitsillä on pelkkää vittuilua. Vitsi ei sitä pelasta. Jos jännittäminen tuo susta tylyn kusipääpuolen esiin, niin harjoittele itsehillintää niin, että osaat käyttytyä.
Liian nopeesti ei kannata
Koska sä annat piparia?
Tanssiva mies vie jalat alta! Tuossa jo aiemmin oli samanlainen mielipide ja kannatan lämpimästi. Siispä paritanssikurssille, sellaiselle, jossa jatkuva parinvaihto.
Jo opetellessa tulee sitä kuuluisaa kemiaa. Toisten kanssa vaan natsaa eikä tanssiotteesta haluaisi millään pois. Ja siinä ei sitten ulkonäöllä ole mitään tekemistä. Kehonkieli puhuu. Joidenkin miesten kanssa on heti oitis yhteiset askeleet.
Agressiiviset, jyräävät, jäykät, epätahtiset karsiutuvat minun valikoimasta, mutta ei hätää, teillekin on ottajia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän naisiin tutustuta ihan samalla tavalla kuin miehiinkin? Jutellaan uusien ihmisten kanssa sellaisissa tilanteissa, joihin heihin törmätään. Vaikka jos opinnoissa tehdään ryhmätöitä, niin on aika luontevaa tutustua niihin ihmisiin, joiden kanssa työskentelee.
Et kai miehiinkään tutustu sillain, että katsot ruokakaupassa toisen ostoskoria ja alat siitä juttelemaan, että "hei, huomasin että tykkäät samasta ruisleivästä kuin minäkin, meistä vois varmaan tulla hyvät kaverit". Mutta jos oot meren rannassa onkimassa ja siihen tulee toinenkin mies onkimaan, niin on aika luontevaa alkaa jutella, onko tullu saalista ja kauanko oot jo onkinu.
Harva kuitenkaan tutustuu satunnaisiin miehiin sillä periaatteella, että tästä voisi syntyä jotain enemmän kuin satunnainen juttuseura. Naisiin taas tutustutaan yleensä joko seksin tai parisuhteen toivossa. Ei aina
Minä aseksuaalina naisena en halua että minuun tutustutaan noin vilpillisin motiivein. Normaali keskustelu on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun nyt omasta puolestani vaan: Mua voi lähestyä yhteisen kaveriporukan osana tai harrastuksen parissa. Tuu esittäytymään, "Moi, oon..." ja kerrot kuka. Tai mä oon voinut tulla jo puhumaan sulle, koska musta on kohteliasta tulla toivottamaan uudet tyypit mukaan.
Sitten jutellaan aiheista mitkä yhdistää. Esim. siitä harrastuksesta, tilaisuudesta jossa ollaan tai minkä kautta esim. tunnetaan yhteinen kaveri. Kyllä multa nyt voi kysyä mitä teen, mut en haluu vapaa-aikana puhua töistäni, joten ohjaan jutut pian muualle. Kerro harrastuksistasi, kysy mun. Mut ainakaan liian nopeesti en haluu kertoo itsestäni, vaan jutella enempi neutraalimpia.
Päteminen ei kannata. Ei ylimielisyys ketään kohtaan. Vittuilu edes vitsillä on pelkkää vittuilua. Vitsi ei sitä pelasta. Jos jännittäminen tuo susta tylyn kusipääpuolen esiin, niin harjoittele itsehillintää niin, että osaat kä
Koska sä annat piparia?
Sitten kun mies on osoittanut kykenevänsä ja haluavansa tyydyttää mut monta kertaa ensin. Se on kato nainen saa ja mies antaa -meininki mun sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten helpon panon metsästäjiltä välttyy, kun ottaa pimpan pois pöydältä. Avioliitossa sitten katsellaan, onko pääsy pimppaan aiheellinen vai huolehditaanko vaan toisistamme.
Kannattaa olla varoivainen. Voipi olla että saa jonku jolle sun pimppa ei sit kelpaa aviossakaan.
Sivusta. Helpon panon metsästäjiltä vältttyy myös niin, että huomaa merkit ilmasta. AINA on merkkejä ilmassa, epäaidot tyypit eivät pysty teeskentelemään 24/7, valesumun läpi puskee pintaan totuuden rakosia ja ne ovat ne merkit ilmassa. Lisäksi, merkkien huomaamisen ohella siis, kannattaa olla menemättä sänkyyn tapailuvaiheessa - huijarit eivät jaksa odottaa puolta vuotta tai vuotta, max muutaman kuukauden. En siis välttis avioliittoa laittaisi itse ratkaisuksi, tosin käsitän senkin. Lähes saman ajaa toi, ettei ole seksuaalisesti helppo rasti, kun ei ole rasti vaan ihminen.
Naisen vain pil*unkantotelineenä näkevät eivät jaksa oikeasti kiinnostua ja välittää naisesta sellaisena, kuin hän ihmisenä ja persoonana ja kaikkineen on. Totta kai he voivat yrittää teeskennellä jonkin aikaa, mutta kun jokin on vialla, niin sen kyllä aistii ettei tässä ole aidosta yhteydestä kyse. Lirkuttajat ja valehtelijat jaksavat kyllä lirkuttaa, mutta jos pitäisi nähdä aikaa ja vaivaa tms, niin miestä ei kiinnosta. Huijaria ei myöskään oikeasti kiinnosta naisen ajatukset ja tunteet, vain manipulaatiomielessä. Siksi ei kannata antaa itseään tarjottimella myöskään henkiseltä kantilta.
Kuulostellen ilmanalaa, niin on turvallisempaa.
Kysyjän täytyy olla jostain toisesta maailmasta tai sitten todella nuori, ellei ole kotojaan Porvoosta.
Voinen auttaa häntä ja huvittaa muita kertomalla, miten ei kannata menetellä.
1) älä vonkaa seuraa koskaan, älä vonkaa seuraa etenkään naisen työpaikalla, jos satut siellä asioimaan. Hymy ei ole kutsu.
2) jos nainen ei halua puhua kanssasi junassa tai bussissa tilanne ei parane sillä, että lähdet seuraamaan.
Kummassakin tapauksessa satut itsesi varmasti.
Ensimmäisessä poliisi korjaa pois, jos puhe ei auta ja toisessa päädyt katuun ja sinuun sattuu ja kovaa.
Jos naisella on sormus nimettömässään, hän ei kaipaa seuraasi lainkaan. Ei tänään eikä tulevaisuudessa.
Huono idea on myös lähettää sukulainen puhumaan puolestasi. Jos omat taidot eivät riitä asialliseen jutteluun, niin tilanne ei parane sillä, että lähetät isäsi/äitisi/siskosi/veljesi tai lapsesi asialle.
Jos nainen/tyttö/lapsi on sanonut ei, hän tarkoittaa sitä ja ei on ei tänään sekä huomenna. Kaikki naiset eivät halua edes jutella kanssasi, eivätkä he ole siihen velvoitettuja.
Tämä ei tarkoita sitä, etteikö naisen kanssa voisi yrittää puhua.
Tärkeää on ymmärtää käsitteet työrauha ja naisrauha.
Tärkeintä on ymmärtää, missä sinä loput ja toinen henkilö alkaa.
Kyllä, se on niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Kysyjän täytyy olla jostain toisesta maailmasta tai sitten todella nuori, ellei ole kotojaan Porvoosta.
1) älä vonkaa seuraa koskaan, älä vonkaa seuraa etenkään naisen työpaikalla, jos satut siellä asioimaan. Hymy ei ole kutsu.
2) jos nainen ei halua puhua kanssasi junassa tai bussissa tilanne ei parane sillä, että lähdet seuraamaan.
Ensimmäisessä poliisi korjaa pois, jos puhe ei auta ja toisessa päädyt katuun ja sinuun sattuu ja kovaa.
Jos naisella on sormus nimettömässään, hän ei kaipaa seuraasi lainkaan. Ei tänään eikä tulevaisuudessa.
Huono idea on myös lähettää sukulainen puhumaan puolestasi. Jos omat taidot eivät riitä asialliseen jutteluun, niin tilanne ei parane sillä, että lähetät isäsi/äitisi/siskosi/veljesi tai
Miksi sinun piti pilata vastauksesi kirjoittamalla aloitukseesi typeriä olettamuksia miehistä joilla on vaikeuksia tutustua naisiin sekä hölmöjä juttuja väliin tyyliin päädyt katuun ja sinuun sattuu? Nyt sinällään hyvät vastauksesi jäävät syvän huokauksen alle...
😂😂😂 Sääli että joku ei osannut kirjoittaa sun mielen mukaan!
Kuuntele aidosti naista äläkä höpötä vain omia tai ulkoa opittuja juttujasi. Ole huumorintajuinen ja rento. Itselläni oli parhaat ensitreffit puolisoni kanssa, kun hän antoi minulle tilaa olla oma itseni ja osasi kuunnella eikä vain hätiköinyt p*llun perässä. Sitä ominaisuutta arvostan hänessä edelleen.
Naisiin tutustu-stu-studioline, L'oreal...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono idea on myös lähettää sukulainen puhumaan puolestasi. Jos omat taidot eivät riitä asialliseen jutteluun, niin tilanne ei parane sillä
"Miksi sinun piti pilata vastauksesi kirjoittamalla aloitukseesi typeriä olettamuksia miehistä joilla on vaikeuksia tutustua naisiin sekä hölmöjä juttuja väliin tyyliin päädyt katuun ja sinuun sattuu? Nyt sinällään hyvät vastauksesi jäävät syvän huokauksen alle..."
Ohiksena melkoista myötähäpeää herättävät nämä naiset jotka ovat katsoneet liikaa elokuvia "päädyt katuun ja sinuun sattuu ja kovaa" tai "potkaisen polvella munilla". Hohhoijaa. Toivottavasti ette koskaan päädy sellaiseen tilanteeseen että oikeasti kokeilisitte. Elämä ei ole Hollywood elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn aina, että on pipari kunnossa
Pipari kiinnostaa mutta sitä ei saa sanoa naiselle. Se on aivan ihme touhua kun pitää jutella jostakin epäkiinnostavista asioista. Jos olet rehellinen niin mahdollisuudet saada ovat pienet. Tosin jos käy mieletön säkä niin sitten lohkeaa rehellisyydelläkin.
Entä jos laittaa äidin asialle juttelemaan naiselle, vaikka sanoo että sinut on valittu meidän Pertti 60v peräkamaripojan naisystäväksi, tuletko heti vai välittömästi mukaan?
#miesvihanäkyväksi