Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisiin tutustuminen

Vierailija
19.10.2024 |

Monta keskustelua aiheesta, mutta vastaajina usein miehet.

Kertokaapa naiset mikä on mielestäsi oikea tapa lähestyä naista ja miten kannattaa käyttäytyä jotta sinulla pysyy mielenkiinto yllä. Tai onko joku puheenaihe tai käyttäytyminen mikä aiheuttaa varman perääntymisen. Vastaukseen mielellään vastaajan ikä tai ikäluokka.

Näistä olisi apua niille miehille joilla ei ole osaamista tai rohkeutta lähestyä naisia.

Toiveena olisi, että ketju pidetään asiallisena

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän naisiin tutustuta ihan samalla tavalla kuin miehiinkin? Jutellaan uusien ihmisten kanssa sellaisissa tilanteissa, joihin heihin törmätään. Vaikka jos opinnoissa tehdään ryhmätöitä, niin on aika luontevaa tutustua niihin ihmisiin, joiden kanssa työskentelee.

Et kai miehiinkään tutustu sillain, että katsot ruokakaupassa toisen ostoskoria ja alat siitä juttelemaan, että "hei, huomasin että tykkäät samasta ruisleivästä kuin minäkin, meistä vois varmaan tulla hyvät kaverit". Mutta jos oot meren rannassa onkimassa ja siihen tulee toinenkin mies onkimaan, niin on aika luontevaa alkaa jutella, onko tullu saalista ja kauanko oot jo onkinu.

oo. Ja jostain syystä 105% miehistä alkaa "toivomaan enemmän k

Ihan oikeat miehet tuota tekevät. Laitoin prosenttiluvuksi 105% koska myös oma isäni ja veljeni ovat seksualisoineet minua, mitä ei pitäisi ihmisyhteisöissä tapahtua. Mutta siperia on opettanut, että olemmekin oikeasti apinayhteisö

Vierailija
42/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun on nyt tullut nelisenkymmentä vastausta ja vain parilla vastaajalla on ollut vastauksessaan mukana ikäluokka, ap:n toiveen mukaisesti. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän naisiin tutustuta ihan samalla tavalla kuin miehiinkin? Jutellaan uusien ihmisten kanssa sellaisissa tilanteissa, joihin heihin törmätään. Vaikka jos opinnoissa tehdään ryhmätöitä, niin on aika luontevaa tutustua niihin ihmisiin, joiden kanssa työskentelee.

Et kai miehiinkään tutustu sillain, että katsot ruokakaupassa toisen ostoskoria ja alat siitä juttelemaan, että "hei, huomasin että tykkäät samasta ruisleivästä kuin minäkin, meistä vois varmaan tulla hyvät kaverit". Mutta jos oot meren rannassa onkimassa ja siihen tulee toinenkin mies onkimaan, niin on aika luontevaa alkaa jutella, onko tullu saalista ja kauanko oot jo onkinu.

oo. Ja jostai

Ihan oikeat miehet tuota tekevät. Laitoin prosenttiluvuksi 105% koska myös oma isäni ja veljeni ovat seksualisoineet minua, mitä ei pitäisi ihmisyhteisöissä tapahtua. Mutta siperia on opettanut, että olemmekin oikeasti apinayhteisö

Ikävää, että sinulla on huonoja kokemuksia miehistä ja vielä suvun puolelta. Se ei kuitenkaan oikeuta sinua leimaamaan kaikkia miehiä.

Vierailija
44/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti oli vielä 2000-luvulla hyvä vaihtoehto niille jotka eivät livenä kohdanneet ketään mutta 2010-luvun puolivälin jälkeen ja viimeistään tällä vuosikymmenellä netistä on tullut paikka jossa juuri kukaan ei kohtaa ja kaikki vaan haukkuvat toisiaan.

Livenä taas jos ei omaa kavereita ja porukoita missä tutustua niin tutustuminen todella haastavaa kun kaikkiin tuntemattomiin suhtaudutaan jo heti alussa varauksella ettei tämä ole mikään hullu jne.

Maailma on muuttunut hulluksi.

Vierailija
45/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, ne miehet joiden kanssa en ole ollut tekemisissä, eivät ole ahdistelleet. Sen takia tuo stonewalling on hyvä. Harva nimittäin aloittaa sillä ahdistelulla, vaikka jotkut toki tekevät niinkin. Suurimmalle osalle miehistä kylmyys riittää pitämään loitolla. Mutta niistä miehistä, jotka ovat edenneet kaveriasteelle, toistaiseksi 100% on ahdistellut

Toki uskon, että on olemassa pieni osuus miehiä, jotka eivät ahdistelisi siitä huolimatta, että omaavat pääsyn esim. yksityisiin viestintäkanaviini ja joiden kanssa olen normaalin tuttavallinen/ystävällinen. En vaan ole tavannut sitä osuutta. Kaikki miehet, jotka ovat olleet tuttavallisia, siis JOKA IKINEN näistä miehistä, ovat lopulta seksualisoineet minua. Jännästi tässä asiassa pitäisikin sitten olla "epälooginen" ja toimia täysin datan vastaisesti, kun normaalisti siitä naisia niin parjataan

Vierailija
46/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tinder tai haloo helsinki festarit ovat ainoat vaihtoehdot, niin jatkan runkkaamista.

Koska molemmat ovat täynnä naisia, joihin en halua tutustua.

En nyt kyllä ymmärrä? Onko nämä siis ainoat vaihtoehdot joita voisit ajatella?

Etkö käy ulkona ollenkaan?  Missään missä tapaa ihmisiä?  Oletko niin rajoittunut ja estynyt ettet uskalla? Tunnut olevan valtavan epävarma?

Ensimmäisenä kannattaisi alkaa työstää omaa itseäsi.  Siinä on kyllä varmasti urakkaa jos noin huonossa jamassa ollaan, mutta pikkuhiljaa ja ilman turhaa kiirettä.

Paras tapa olisi varmasti nollata käsityksesi naisista ja ihmisistä ylipäätään.  Oppia ymmärtämään ettemme me ole vaarallisia,  meitä on ihan samalla tavalla erilaisia kuin miehiäkin.  Joten kaikki eivät varmasti ilomielin ole sinua vastaanottamassa mutta siihen ei pidä kompastua ja kaatua ja luovuttaa.

Itsetunnon opettelu. Se on se iankaikkinen murhe suomalaisissa.  Opetella kestämään että  on kohtaat väkisinkin ihmisiä jotka eivät sinusta pidä. Kohtaat heitä joille olet samantekevä, ja sitten niitä jotka kiinnostuvat. Sama se on minunkin kohdallani. Ja jokaisen meistä.

Opettele tuntemaan itsesi.  Mieti kuka olet, mitä haluat ja mitä sinulla on antaa toisele ihmiselle.  Parisuhteessakaan ei olla yksin, se on vastavuoroisuutta. 

Mieti oletko mies johon ihastuisit jos olisit nainen? Jos et, mieti miksi ja mitä sille asialle voisit tehdä. Ja nyt puhutaan sinusta siellä sen kuoren sisällä, pelkällä ulkokuorella ei pitkälle pötkitä.  Minkälainen ihminen olet? Kiva, miellyttävä, hauska.  Turvallinen ja välittävä?  Luotettava? 

Iso probleema suomalaisilla miehillä on juuri tuo että ei tunneta itseään. Kysyn minkälainen olet, vastaus en tiedä. Sinäpä hyvä alku itsensä kehittämiseen. Samalla voi oppia minkälaista naista voisit haluta kumppaniksesi.  Nyt jos ajattelet ettet ainakaan noita mainitsemiasi, niin minkälaisia?  Siitähän se on lähdettävä: kuka olen mitä haluan mitä voin toiselle antaa?

Vierailija
47/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai miehiinkään tutustu sillain, että katsot ruokakaupassa toisen ostoskoria ja alat siitä juttelemaan, että "hei, huomasin että tykkäät samasta ruisleivästä kuin minäkin, meistä vois varmaan tulla hyvät kaverit". Mutta jos oot meren rannassa onkimassa ja siihen tulee toinenkin mies onkimaan, niin on aika luontevaa alkaa jutell

Tosiaan, ne miehet joiden kanssa en ole ollut tekemisissä, eivät ole ahdistelleet. Sen takia tuo stonewalling on hyvä. Harva nimittäin aloittaa sillä ahdistelulla, vaikka jotkut toki tekevät niinkin. Suurimmalle osalle miehistä kylmyys riittää pitämään loitolla. Mutta niistä miehistä, jotka ovat edenneet kaveriasteelle, toistaiseksi 100% on ahdistellut

Toki uskon, että on olemassa pieni osuus miehiä, jotka eivät ahdistelisi siitä huolimatta, että omaavat pääsyn esim. yksityisiin viestintäkanaviini ja joiden kanssa olen normaalin tuttavallinen/ystävällinen. En vaan ole tavannut sitä osuutta. Kaikki miehet, jotka ovat olleet tuttavallisia, siis JOKA IKINEN näistä miehistä, ovat lopulta seksualisoineet minua. Jännästi tässä asiassa pitäisikin sitten olla "epälooginen" ja toimia täysin datan vastaisesti, kun normaalisti siitä naisia niin parjataan

Kaikki seksualisoivat toisiaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ovatko he sitten a seksuaaleja tai jotain. En tiedä termejä. Jos näet komean ja miellyttävän miehen, eikö mielessäsi käy mitään seksuaalista? Tarkoitan miestä joka vie kuvainnollisesti jalat altasi?

Vierailija
48/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti oli vielä 2000-luvulla hyvä vaihtoehto niille jotka eivät livenä kohdanneet ketään mutta 2010-luvun puolivälin jälkeen ja viimeistään tällä vuosikymmenellä netistä on tullut paikka jossa juuri kukaan ei kohtaa ja kaikki vaan haukkuvat toisiaan.

Livenä taas jos ei omaa kavereita ja porukoita missä tutustua niin tutustuminen todella haastavaa kun kaikkiin tuntemattomiin suhtaudutaan jo heti alussa varauksella ettei tämä ole mikään hullu jne.

Se on vaan niin, että jos tuntematon lähestyy sua kadulla n. 5% tapauksista se on mukava, normaali mies. Kaikki tietää tämän, siksi varautunut asenne. 

Vierailija
49/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan niin, että jos tuntematon lähestyy sua kadulla n. 5% tapauksista se on mukava, normaali mies. Kaikki tietää tämän, siksi varautunut asenne. 

Eli sukupuolessanne valitettavasti on kaiken maailman häirikköjä, vaarallisiakin tapauksia. Emme voi ennalta tietää, eikä välttämättä kiinnosta ottaa tiskiä. 

Vierailija
50/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sukupuolessanne valitettavasti on kaiken maailman häirikköjä, vaarallisiakin tapauksia. Emme voi ennalta tietää, eikä välttämättä kiinnosta ottaa

riskiä. 

Vierailija
51/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole tiennyt tätä. Kerrotko mikä se syy on, että sinulla on varautunut asenne miehiin? Onko sinulla huonoja kokemuksia miehistä vai mistä tällainen asenne kumpuaa? Itse väittäisin, että 95% lähestyvistä on se normaali mies. Humalassa ehkä muttei vaarallinen. Minkäikäinen olet? Onko tämä sukupolvikysymys. Itse 70 luvun lopulla syntyneenä olen harvoin törmännyt tuollaiseen ajatusmaailmaan.

Vierailija
52/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki seksualisoivat toisiaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ovatko he sitten a seksuaaleja tai jotain. En tiedä termejä. Jos näet komean ja miellyttävän miehen, eikö mielessäsi käy mitään seksuaalista? Tarkoitan miestä joka vie kuvainnollisesti jalat altasi?"

Siinäpä se onkin. Kun ei vie.

Ero on varmaan siinä että olen nainen, en mies kuten kuvittelen sinun postauksestasi päätellen olevan.

En ole aseksuaali, mutta ajattelen ja tunnen aivoillani, en alapäälläni. Se kai on se suurin ero meidän välillä.

Minua ei viettele komea ulkonäkö eikä miellyttävyys, tarvitsen kyllä sen salaperäisen kipinän jota kukaan ei osaa selittää.  Se vain on tai ei ole, ulkonäöstä huolimatta. Ja se ei tarkoita syöksyä lähimpään sänkyyn.

Minua ei houkuttele korea karkkipaperi. Kyllä siinä täytyy olla paljon muutakin mukana, sellaista jota ei osaa selittää.

Päin vastoin. Hyvin usein nämä "miellyttävät ja komeat" ovat liskoja jotka yrittävät luikerrella näennäisellä miellyttävyydellään päämääräänsä.  En ole esine enkä liskonruokaa, olen elävä ihmien, nainen, ajatteleva sellainen.

Kaikista parhaimmiksi miehiksi olen kokenut ne ihan tavalliset,  suuria itsestään luulemattomat, omalla erinomaisuudellaan kerskailemattomat aidosti mukavat avoimet ja luotettavan oloiset miehet. Jotka osaavat ja uskaltavat tulla omana itsenään.  Mukavasti juttelevat,  ei inhottavasti vihjailevat ja tuijottavat.

Jonka kanssa voi tutustua rauhassa.  Oppia vähitellen tuntemaan.  Parhaita ovat he jotka uskaltavat näyttää inhimilliset tunteena eivätkä häpeä niitä.  Kunpa sellaisia miehiä vain olisi enemmän! Heitä kaivataan!

Vierailija
53/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki seksualisoivat toisiaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ovatko he sitten a seksuaaleja tai jotain. En tiedä termejä. Jos näet komean ja miellyttävän miehen, eikö mielessäsi käy mitään seksuaalista? Tarkoitan miestä joka vie kuvainnollisesti jalat altasi?

Ei käy. Koskaan. En ole a seksuaali. Erittäin komea mies kyllä herättää kiinnostusta, mutta en mä mitään seksuaalista ajattele. 

Vierailija
54/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät vihjailevat puheet pois.

Et tuijota tissejä. Vilkaisu ei haittaa jos et tee sitä jatkuvasti.

Et valita etkä hauku.

Osoita että olet kiinnostunut.

Maxidaisarifilian professori

Miksi daisareita ei saa katsoa jos naisella on sellaiset?

Vierailija
55/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki seksualisoivat toisiaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ovatko he sitten a seksuaaleja tai jotain. En tiedä termejä. Jos näet komean ja miellyttävän miehen, eikö mielessäsi käy mitään seksuaalista? Tarkoitan miestä joka vie kuvainnollisesti jalat altasi?"

Siinäpä se onkin. Kun ei vie.

Ero on varmaan siinä että olen nainen, en mies kuten kuvittelen sinun postauksestasi päätellen olevan.

En ole aseksuaali, mutta ajattelen ja tunnen aivoillani, en alapäälläni. Se kai on se suurin ero meidän välillä.

Minua ei viettele komea ulkonäkö eikä miellyttävyys, tarvitsen kyllä sen salaperäisen kipinän jota kukaan ei osaa selittää.  Se vain on tai ei ole, ulkonäöstä huolimatta. Ja se ei tarkoita syöksyä lähimpään sänkyyn.

Minua ei houkuttele korea karkkipaperi. Kyllä siinä täytyy olla paljon muutakin mukana, sellaista jota ei osaa selittää.

Päin vastoin. Hyvin usein nämä "miellyttävät ja komeat" ovat liskoja jotka yrittävät luikerrella näennäisellä miellyttävyydellään päämääräänsä.  En ole esine enkä liskonruokaa, olen elävä ihmien, nainen, ajatteleva sellainen.

Kaikista parhaimmiksi miehiksi olen kokenut ne ihan tavalliset,  suuria itsestään luulemattomat, omalla erinomaisuudellaan kerskailemattomat aidosti mukavat avoimet ja luotettavan oloiset miehet. Jotka osaavat ja uskaltavat tulla omana itsenään.  Mukavasti juttelevat,  ei inhottavasti vihjailevat ja tuijottavat.

Jonka kanssa voi tutustua rauhassa.  Oppia vähitellen tuntemaan.  Parhaita ovat he jotka uskaltavat näyttää inhimilliset tunteena eivätkä häpeä niitä.  Kunpa sellaisia miehiä vain olisi enemmän! Heitä kaivataan!

Ok. Sinulla on oikeus mielipiteeseesi ja kaltaisiasi on varmasti muitakin, mutta älä yleistä omaa näkemystäsi koskemaan kaikkia. Äläkä varsinkaan niputa suurinta osaa miehiä liskoiksi oman asenteesi vuoksi. Sinulle he ovat liskoja mutta suurimmalle osalle tavallisia miehiä.

Vierailija
56/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole tiennyt tätä. Kerrotko mikä se syy on, että sinulla on varautunut asenne miehiin? Onko sinulla huonoja kokemuksia miehistä Itse väittäisin, että 95% lähestyvistä on se normaali mies. 

No, ei todellskaan ole. Ainakaan oman n. 20 vuotisen kokemukseni mukaan miesten lähestymisistä. Olen siis nelikymppinen. 

Kokemukseni mukaan lähinnä häiriköt lähestyy, mukavat, normaalit miehet tyytyy tuijottelemaan kauempaa. Toki nykyään mua ei enää lähestytä eikä tuijotella onneksi. 

Vierailija
57/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan suoraan tunkea käsi naisen housuihin, niin saat selville onko pikkarit märkänä.

Vierailija
58/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole tiennyt tätä. Kerrotko mikä se syy on, että sinulla on varautunut asenne miehiin? Onko sinulla huonoja kokemuksia miehistä Itse väittäisin, että 95% lähestyvistä on se normaali mies. 

No, ei todellskaan ole. Ainakaan oman n. 20 vuotisen kokemukseni mukaan miesten lähestymisistä. Olen siis nelikymppinen. 

Kokemukseni mukaan lähinnä häiriköt lähestyy, mukavat, normaalit miehet tyytyy tuijottelemaan kauempaa. Toki nykyään mua ei enää lähestytä eikä tuijotella onneksi. 

Jos sinulla ei ole huonoja kokemuksia miehistä, niin miksi sinä sitten väität että 95% miehistä on pahoja tai häirikköjä? Kuinka sinä löysit miehen itsellesi jos sinulle juttelemaan tulevat ovat häirikköjä ja mukavat vain katselevat kaukaa mutteivat lähesty?

Vierailija
59/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pimeinä syysiltoina tykkään käydä lenkkeilemässä ja jos näen lenkillä olevan naisen niin lyöttäydyn hänen seuraansa, hölkkään rinnalla ja kyselen hänen tietojaan ja mieltymyksiään jotta tutustumme paremmin

Pimeänä syysiltana syrjäisellä polulla lenkillä viereen änkeävä mies aiheuttaa vain pelkoa, joten lopeta. Ei takuulla herätä kenessäkään naisessa mitään positiivisia viboja.

Vierailija
60/117 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että harrastuksien kautta tutustuminen on varmaan luontevinta, jos ei enää opiskeke tms. Siellä tapaa saman henkisiä ihmisiä kuin itse on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi