Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murhatun Jukka S. Lahden sukulaiset paljastavat hätkähdyttäviä tietoja Anneli Auerista, uusi kirja

Vierailija
19.10.2024 |

Kirja kertoo uusia tietoja Anneli Auerista - Ilta-Sanomat

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010773029.html

Kannattaa lukea tuo juttu saa uutta tietoa Anneli Auerin luonteesta.

Kommentit (3799)

Vierailija
1961/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jukka huutaa sa*tana

Tu sa*tana apuu,siinä loppu puolella Annu sanoo,mun täytyy mennä tonne nyt.

Vierailija
1962/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli noihin vammoihin liittyen mieleen tehtiinkö koskaan analyysia kuinka kovaa päähän pitää lyödä että tulee tollasia vammoja? Tiedän että Suomessa on tehty tälläisiä tutkimuksia ampuma aseella. Mut tehtiinkö tässä? Äkkiä voisi kuvitella että noista olisi voinut päätellä jo onko voimankäyttö ollut naisen vai keskivertoa isomman miehen.

Tehtiin, muistaakseni kuolleen sian päähän iskettiin erilaisilla astaloilka jotta nähtiin millaisia jälkiä tulee. Sika on lähimpänä ihmisen nahkaa ja kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttääkö ketään muuta toi teon pituus. Jukka S oli 160cm pitkä mies, tekijä oli 185-90cm roteva mies.  Tekijä oli aseistautunut 2 puukolla. Silti hän joutui käyttämään Lahden tappamiseen 3-4minuuttia. 

Suurin osa vammoista on matala energisiä nirhaisuja.

Mun mielestä toi ei vaikuta yhtään siltä että olis ollut valtava kokoero ja aseistautunut hullu hyökkääjä

Vierailija
1964/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anneli sai itse mieleltään täysin terveen todistuksen psykiatrilta. Varmasti oli juuri oikea henkilö hoitamaan lastensa traumoja, jos sellaisia oli.

Tästä tuli mieleen taas, että Anneli oli sosiaalipsykologin vaimo. Jukka kehui häntä älykkääksi, mikä varmaankin tarkoittaa sitä, että he keskustelivat keskenään joistain "syvällisemmistä" asioista. Tuohon aikaan internetissä ei vielä ollut niin paljon tavaraa kuin nykyään, joten voisin kuvitella, että heille tuli kotiin esim Sosiaalipsykologi- ja Psykologia-lehdet, joissa oli mielenkiintoisia ajankohtaisia artikkeleita. Annelihan on käyttänyt hyväkseen tätä tietämystä sumuttaakseen lastensa muistikuvia surmaan liittyen, jotta heidän kertomuksiaan ei uskottaisiin. 

Vierailija
1965/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli noihin vammoihin liittyen mieleen tehtiinkö koskaan analyysia kuinka kovaa päähän pitää lyödä että tulee tollasia vammoja? Tiedän että Suomessa on tehty tälläisiä tutkimuksia ampuma aseella. Mut tehtiinkö tässä? Äkkiä voisi kuvitella että noista olisi voinut päätellä jo onko voimankäyttö ollut naisen vai keskivertoa isomman miehen.

Tehtiin, muistaakseni kuolleen sian päähän iskettiin erilaisilla astaloilka jotta nähtiin millaisia jälkiä tulee. Sika on lähimpänä ihmisen nahkaa ja kokoa.

Joo sikaa käytetään korvikkeena. Oliko näistä muistikuvia kuin paljon tarvinnut voimaa? Saatiinko sitä selville

Vierailija
1966/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia on paikka mielisairaille. Miksi kukaan terve itseään kunnioittava ihminen haluaisi tulla leimatuksi mieleltään sairaaksi?

Terapian tarkoitus on nimenomaan estää mieltä rikkoutumasta kokonaan.

On vanhanaikaista ajatella terapiaa jonakin nolona ja leimaavana.

Se, että ihmisellä on tahto parantua, tahto tasapainoon, on paljon terveempää kuin traumojen lakaiseminen maton alle.

Terapuat eivät vaikuta olevan kovin tehokkaita. Ne pitkittyvät ja pitkittyvät, Kelalta haetaan vuodesta toiseen samoille ihmisille terapiakorvauksia ja B-lausuntoja, mutta työkuntoon ei vaan tulla. Rahan haaskuuta.

Vierailija
1967/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtoko siellä olla valot päällä?vai laittoko huppari valon..vai Annu

Annun mukaan Jukka syttyi valon kun huppari oli vasta tunkeutumassa taloon. 

Mutta itse sanoi häke-puhellussa , häke: tunneks sä sitä?...E- ei, se o pimeetä

Vierailija
1968/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anneli sai itse mieleltään täysin terveen todistuksen psykiatrilta. Varmasti oli juuri oikea henkilö hoitamaan lastensa traumoja, jos sellaisia oli.

"JOS sellaisia oli".

Vähätteletkö tuob traumaattisen yön merkitystä perheen lapsille? Ainakin yksi lapsista on todistanut isänsä henkihoreissaan, verissään, ties kuinka pahannäköisenä, kuolleena. Yllättävä, järkyttävä taphtuma keskellä yötä omassa kodissa, oma isä uhrina. Valtaosa aikuisistakaan ei selviäisi tuollaisesta traumatisoitumatta - kuinka sitten lapsi?

Toiset rakentavat kovan suojamuurin, jonka taakse haavoittunut minä suojautuu. Kielletään kaikki, kielletään tuska, rehvastellaan reipasta ja pärjäävää. Aikuinen voi elää läpi elämänsä tuollaisen suojamuurin takana, paljastamatta särkynyttä sisintään välttämättä kenellekään, mutta lapsi... Kyllä minä lapsen tuollaiselta säästäisin. On paljon tuskallisempaa elää koko elämä suojakilven takaa pälyillen, kuin antaa itsensä edes yhden kerran avoimesti särkyä. Siitä alkaa kasvu, mielen puhtaalta pöydältä eteenpäin.

Vierailija
1969/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia on paikka mielisairaille. Miksi kukaan terve itseään kunnioittava ihminen haluaisi tulla leimatuksi mieleltään sairaaksi?

Terapian tarkoitus on nimenomaan estää mieltä rikkoutumasta kokonaan.

On vanhanaikaista ajatella terapiaa jonakin nolona ja leimaavana.

Se, että ihmisellä on tahto parantua, tahto tasapainoon, on paljon terveempää kuin traumojen lakaiseminen maton alle.

Terapuat eivät vaikuta olevan kovin tehokkaita. Ne pitkittyvät ja pitkittyvät, Kelalta haetaan vuodesta toiseen samoille ihmisille terapiakorvauksia ja B-lausuntoja, mutta työkuntoon ei vaan tulla. Rahan haaskuuta.

Älä höpise asioista joista et tiedä yhtään mitään. Tai jos on pakko tee oma ketju.

Vierailija
1970/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että kaksi aikuista ihmistä ei pysty yhdessä taistelemaan yhtä ihmistä vastaan? Vaikka Jukka olikin pieni ihminen niin silti kahden ihmisen voimilla pitäisi käytännössä pystyä pysäyttämään yksi puukottaja.

Kysypä tätä niiltä Tampereen Linnainmaan vanhemmilta, kun kylään tullut vahingoitti koko perhettä.

Jeesustelua riittää, ja samat ihmiset on ihan avuttomia kuin joku riehuja iskee hullun raivolla kimppuun.

Vierailija
1971/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fakta nyt vain on että sieltä asunnosta on otettu satoja näytteitä, ja kukaan ei löydä astaloa, kenkiä tai mitään muitakaan suojavaatteita mitä Anneli olisi murhaan tarvinnut, murhaan joka on nauhoitettu hätäkeskustallenteelle. Annelilla on siis muutaman minuutti aikaa piilottaa kuoliniskuihin tarvittavat välineet. 

En ikimaailmassa usko etteivät poliisit niitä olisi löytäneet jos Anneli ne minuutissa piilotti."

Eiväthän he löytäneet sitä puhelintakaan, joka tytön kertoman mukaan käytiin laittamassa pois. Eivätkä Jukan talvikenkiä tai veitsitukin veistä, jotka kuitenkin muuttivat perheen mukana Turkuun.

Juoksiko A jossain välissä ulkonakin? siellä on uskomaton määrä piilopaikkoja vetsille, paidoille, puhelimille jne. Ja ottaa ne sitten viimisen muuttokuorman mukana Turkuun.

Ei se syytön ole, vaan ei ole tarpeeksi todisteita tuomioon. Aivan eri asia, se on jo kerran tuomittu. 

Vierailija
1972/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumoisin tiedän, kun olen näitä lukuja työni takia nähnyt.

Pitkät terapiat ei yleensä ole tuloksellisia yhteiskunnan näkökulmasta. Niihin laitettu raha ei maksa itseään takaisin työkykynä.

Vierailija
1973/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttääkö ketään muuta toi teon pituus. Jukka S oli 160cm pitkä mies, tekijä oli 185-90cm roteva mies.  Tekijä oli aseistautunut 2 puukolla. Silti hän joutui käyttämään Lahden tappamiseen 3-4minuuttia. 

Mun mielestä toi ei vaikuta yhtään siltä että olis ollut valtava kokoero ja aseistautunut hullu hyökkääjä

Anneli on pidempi ja harteikkaampi kuin Jukka. Mätsäisi tähän esimerkkiin oikein hyvin.

Vierailija
1974/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anneli on pidempi ja harteikkaampi kuin Jukka. Mätsäisi tähän esimerkkiin oikein hyvin.

Niin mä olen katsellut noita vamma kuvia ja merkintöjä missä ollut mitäkin. Mä en voi mitään, mutta tulee mieleen kyl just sellanen tyttömäinen huitominen et vähän sinnepäin ja kyl se kuolee. No ei hitto kuole pakko vaihtaa asetta.

Vierailija
1975/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fakta nyt vain on että sieltä asunnosta on otettu satoja näytteitä, ja kukaan ei löydä astaloa, kenkiä tai mitään muitakaan suojavaatteita mitä Anneli olisi murhaan tarvinnut, murhaan joka on nauhoitettu hätäkeskustallenteelle. Annelilla on siis muutaman minuutti aikaa piilottaa kuoliniskuihin tarvittavat välineet. 

En ikimaailmassa usko etteivät poliisit niitä olisi löytäneet jos Anneli ne minuutissa piilotti."

Eiväthän he löytäneet sitä puhelintakaan, joka tytön kertoman mukaan käytiin laittamassa pois. Eivätkä Jukan talvikenkiä tai veitsitukin veistä, jotka kuitenkin muuttivat perheen mukana Turkuun.

Juoksiko A jossain välissä ulkonakin? siellä on uskomaton määrä piilopaikkoja vetsille, paidoille, puhelimille jne. Ja ott

Suomessa ihminen on syytön jos ei pystytä todistamaan että hän on tehnyt rikoksen.

Itse en ainakaan lähde spekuloimaan edes asialla ja syyttelemään ketään kun en ole kaikkia todisteita nähnyt. Uskomatonta että joku tekee niin. 

Vierailija
1976/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua ihmetyttää, että jos Auer surmasi miehensä, miksi hän käytti niin raakaa väkivaltaa? Ottaen huomioon kaiken todistusaineiston, hänen on täytynyt suunnitella murhaa pitkään ja olla tietoinen kaikesta siitä, mitä poliisit saavat tutkimuksissaan selville. Mikään eskaloitunut riita se ei missään nimessä voinut olla, vaikka hän sellaisen skenaarion esittikin.

Luulisi, että miehestä pääsisi vähemmälläkin ruhjomisella eroon, ja muuallakin kuin omassa makuuhuoneessa aamuyöllä. Kai hänellä olisi älyä riittänyt siistimpäänkin rikokseen.

Vierailija
1977/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"JOS sellaisia oli".

Vähätteletkö tuob traumaattisen yön merkitystä perheen lapsille? Ainakin yksi lapsista on todistanut isänsä henkihoreissaan, verissään, ties kuinka pahannäköisenä, kuolleena. Yllättävä, järkyttävä taphtuma keskellä yötä omassa kodissa, oma isä uhrina. Valtaosa aikuisistakaan ei selviäisi tuollaisesta traumatisoitumatta - kuinka sitten lapsi?

Toiset rakentavat kovan suojamuurin, jonka taakse haavoittunut minä suojautuu. Kielletään kaikki, kielletään tuska, rehvastellaan reipasta ja pärjäävää. Aikuinen voi elää läpi elämänsä tuollaisen suojamuurin takana, paljastamatta särkynyttä sisintään välttämättä kenellekään, mutta lapsi... Kyllä minä lapsen tuollaiselta säästä

Sinä et voi tietää kuka saa trauman ja mistä. Heillä on ollut hyvät kasvattajat. He ovat eläneet hyvät lapsuudet. Jos he kokevat trauman niin he myös selviävät siitä muita paremmin.

Vierailija
1978/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan selvinnyt miksi Jukka oli soitellut jonkun poliisin kanssa?

Vierailija
1979/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koskaan selvinnyt miksi Jukka oli soitellut jonkun poliisin kanssa?

Ei, mutta Jukka oli sosiaalipsykologi. Kuuluu mahdollisesti työnkuvaan.

Vierailija
1980/3799 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halus varmaan kiduttaa. Kuvissa tuo Jukka näyttää muutoin kyllä vahvalta ja lihaksikkaat jotenkin. Vahvat leuka- ja puskiluutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi