Murhatun Jukka S. Lahden sukulaiset paljastavat hätkähdyttäviä tietoja Anneli Auerista, uusi kirja
Kirja kertoo uusia tietoja Anneli Auerista - Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010773029.html
Kannattaa lukea tuo juttu saa uutta tietoa Anneli Auerin luonteesta.
Kommentit (3799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun Anneli on paennut takkahuoneesta, hän ei enää koskaan palaa sinne. Hän käy takkahuoneen ovella, mutta ei enää kertaakaan takkahuoneessa.
Kuuntele se nauha.
Juuri sen perusteella puhun tässä. Olen kuunnellut sen kymmeniä ja kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se on selvää, ettei AuerIn paita ole ollut " lasisateessa" sillä siitä olisi jäänyt hiukkasia. Eli laittoi paidan päälleen myöhemmin ja jokin muu vaate oli aiemmin päällä. Eikä paidassa o,lut niitä ruskeita outoja kuituja joita oli kaikkialla ?? Selvää pässinlihaa Jos ei mee tyhjään päähän."
Vaan eipä ollut outoja ruskeita kuituja paidan sisäpuolella. Olisi ollut, mikäli tämä ruskea vaate oli aiemmin Auerin päällä.
Kyseessä oli kaiketi se ruskeista pyyhkeistä rakennettu kilpi, jonka Anneli nikkaroi ja jonka osasista poliisi vuorostaan rakensi oveen suojan yöksi.
No ei ne ainakaan koko mustaan pukeutuneen murhaajan vaatteista ole.
Ketjussa aikaisemmin puhuttiin "Antsun" (kuka onkaan) nallepuvusta.
Se on se kadonnut(?) Annelin oloasu jonka poika muistaa hyvin ja ihmetteli mihin se äidiltä katosi.
Ootteko lukeneet tän uuden kirjan? Mitä mieltä?
Mulla on nyt menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun Anneli on paennut takkahuoneesta, hän ei enää koskaan palaa sinne. Hän käy takkahuoneen ovella, mutta ei enää kertaakaan takkahuoneessa.
Kuuntele se nauha.
Juuri sen perusteella puhun tässä. Olen kuunnellut sen kymmeniä ja kymmeniä kertoja.
Eikö rupea jo päähän koskemaan moinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele se nauha.
Eikö rupea jo päähän koskemaan moinen.
Aika usein tulee tarkistettua, kun väärää tietoa on niin paljon liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt menossa.
Jei, joku sentään yrittää keskustella otsikon aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele se nauha.
Mitäs tykkäsit Annun näyttelijänsuorituksesta? Tais olla alkuun ramppikuumetta mutta lopussa hiljeni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt menossa.
En ole lukenut, enkä tule lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele se nauha.
Mitäs tykkäsit Annun näyttelijänsuorituksesta? Tais olla alkuun ramppikuumetta mutta lopussa hiljeni.
Kyllä se ihan aidolta kamalta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että ainakin tällä vanhimmalla tyttärellä menee hyvin elämässään.
Onko ollut jossain julkisuudessa kertomassa olotilastaan? Kaiken järjen mukaan tuollaisen tapahtuman kokeneena on saanut elinikäisen trauma ja jotta selviää on käytävä terapiaa vuosia.
Ei välttämättä. Toiset ihmiset on vahvempia kuin toiset. Hänellä oli myös hyvät vanhemmat ja hyvä perusta elämälle.
Niin että oli vaan hyvä, että äiti lopetti lasten terapiat lyhyeen murhan jälkeen? Eikä sitten traumatisoitunut siitäkään, kun Annelin puolustelijoiden mukaan häntä kuulusteltiin törkeästi siitä, miten hän on voinut nähdä huppumiehen jopa kylpyhuoneessakin?
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että ainakin tällä vanhimmalla tyttärellä menee hyvin elämässään.
Hyvin ja hyvin ... ......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut jossain julkisuudessa kertomassa olotilastaan? Kaiken järjen mukaan tuollaisen tapahtuman kokeneena on saanut elinikäisen trauma ja jotta selviää on käytävä terapiaa vuosia.
Ei välttämättä. Toiset ihmiset on vahvempia kuin toiset. Hänellä oli myös hyvät vanhemmat ja hyvä perusta elämälle.
Niin että oli vaan hyvä, että äiti lopetti lasten terapiat lyhyeen murhan jälkeen? Eikä sitten traumatisoitunut siitäkään, kun Annelin puolustelijoiden mukaan häntä kuulusteltiin törkeästi siitä, miten hän on voinut nähdä huppumiehen jopa kylpyhuoneessakin?
Mihin mieleltään terve ihminen terapiaa tarvitsee?
Jos valot olivat päällä niin mielestäni se puhuu Annelin syyttömyyden puolesta. Hän olisi varmasti osannut puukottaa pimeässä. Tunsi paikat ja tiesi missä mikäkin asia on. Pimeässä lapsen olisi ollut helpompi uskoa että joku ulkopuolinen on talossa, valot päällä ei niinkään.
Uskon että valon päälle laittaminen on normaali reaktio kun kotona tapahtuu jotain kummaa ja odottamatonta. Jos Anneli olisi ollut puukkottaja niin pimeys olisi ollut ehdottomasti hänen puolellaan. Hän ei olisi itse valoja sytyttänyt eikä Jukalla olisi ollut siihen mahdollisuutta kun nainen olisi puukon kanssa hänen kimpussaan heilunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku muu ollut jukan kimpussa olisiko ollut helppoa annelin kalauttaa takaapäin sitä tekijää vaikka päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku muu ollut jukan kimpussa olisiko ollut helppoa annelin kalauttaa takaapäin sitä tekijää vaikka päähän.
Tuosta ei ole minkäänlaista näyttöä olemassa. Mielikuvitustapahtumia ei lasketa todisteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on ihan käsittämätöntä jos väitteet pitää paikkaansa. Murtautujalla kesti minuutin päästä sisään? Ja tän kokoajan nää vaan odotti. Jos joku teistä on ollut stressi tilanteessa, toi minuutti on ihan mielettömän pitkä aika..
Ja kun tää tyyppi on pyrkinyt sisään sieltä ikkunasta miettikkää miten helppo tilanne siinä olisi ollut puolustautua?
Mutta ei odotellaan rauhassa.
Kyllä, uhria oli kertoman mukaan uhkailtu. Aiemmin yöllä olivat, olleet hereillä, naapuri näki valon, kun kävi ripustamassa pyykit. Mutta tunkeutujat rikkoessa minuutin ajan ikkunaa olivat niin unenpöppörössä ja menivät sokkiin, että odottivat vaan, että mitäköhän tämä sisään tunkeutuva ihminen meistä haluaa. Lapsi kun käy ovella, niin käskevät vain jatkaa unia.
Sisään tunkeutuu hahmo, joka onkin järjettömän impulsiivisen raivon v
On kyllä ollut outo hiljainen hiippailija, tunkeutuu taloon jääkiekkovarustekassillinen tavaraa mukanaan ja onnistuu vielä keräämään ne takaisin kassiinsa kun lähtee pois, rikotun oven ikkunan kautta kun oven voisi avatakin, kahvasta. Jos se olikin joku Ässien pelaaja, niillähän on hyvä kunto?
Miten on mahdollista että kaksi aikuista ihmistä ei pysty yhdessä taistelemaan yhtä ihmistä vastaan? Vaikka Jukka olikin pieni ihminen niin silti kahden ihmisen voimilla pitäisi käytännössä pystyä pysäyttämään yksi puukottaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos valot olivat päällä niin mielestäni se puhuu Annelin syyttömyyden puolesta. Hän olisi varmasti osannut puukottaa pimeässä. Tunsi paikat ja tiesi missä mikäkin asia on. Pimeässä lapsen olisi ollut helpompi uskoa että joku ulkopuolinen on talossa, valot päällä ei niinkään.
Uskon että valon päälle laittaminen on normaali reaktio kun kotona tapahtuu jotain kummaa ja odottamatonta. Jos Anneli olisi ollut puukkottaja niin pimeys olisi ollut ehdottomasti hänen puolellaan. Hän ei olisi itse valoja sytyttänyt eikä Jukalla olisi ollut siihen mahdollisuutta kun nainen olisi puukon kanssa hänen kimpussaan heilunut.
Anneli valehteli häkeen, että oli pimeää vaikkei ollutkaan. Hän oli riidellyt Jukan kanssa valot päällä ja lapsikin oli käväissyt takkahuoneessa mutta komennettu takaisin huoneeseensa. Totta kai Anneli teki tekosensa nopeammin valaistussa asunnossa. Ei hänelle tullut mieleen, että olisi tarvinnut lapsia varten sammuttaa valoja. Ei hän edes huomannut, miten tyttö itsekseen uskaltautui pois huoneestaan ja ehti nähdä isän lattialla makaamassa jo ennen puhelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on ihan käsittämätöntä jos väitteet pitää paikkaansa. Murtautujalla kesti minuutin päästä sisään? Ja tän kokoajan nää vaan odotti. Jos joku teistä on ollut stressi tilanteessa, toi minuutti on ihan mielettömän pitkä aika..
Ja kun tää tyyppi on pyrkinyt sisään sieltä ikkunasta miettikkää miten helppo tilanne siinä olisi ollut puolustautua?
Mutta ei odotellaan rauhassa.
Kyllä, uhria oli kertoman mukaan uhkailtu. Aiemmin yöllä olivat, olleet hereillä, naapuri näki valon, kun kävi ripustamassa pyykit. Mutta tunkeutujat rikkoessa minuutin ajan ikkunaa olivat niin unenpöppörössä ja menivät sokkiin, että odottivat vaan, että mitäköhän tämä sisään tunkeutuva ihminen meistä haluaa. Lapsi kun käy ovella, niin käskevät vain jatkaa unia.
Sisään tunkeutuu hah
Entinen urheilija.