Murhatun Jukka S. Lahden sukulaiset paljastavat hätkähdyttäviä tietoja Anneli Auerista, uusi kirja
Kirja kertoo uusia tietoja Anneli Auerista - Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010773029.html
Kannattaa lukea tuo juttu saa uutta tietoa Anneli Auerin luonteesta.
Kommentit (3799)
Vierailija kirjoitti:
Edes Matti Tolvanen ei usko Annelin olevan syytön.
Ei ole uskon asia. 9- vuotias ei pysty tekemään murhaa niin että ei jäisi siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen äiti sanoo lapselleen, että mene katsomaan onko murhaaja vielä toisessa huoneessa? Jo ihan tämän perusteella uskon että Auer oli itse tekijä.
Ei minkäänlainen, edes Anneli ei näin sano.
Kyllä hän sanoo noin siinä häkenauhalla. Pyytää lastaan menemään katsomaan, joko tappaja lähti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen äiti sanoo lapselleen, että mene katsomaan onko murhaaja vielä toisessa huoneessa? Jo ihan tämän perusteella uskon että Auer oli itse tekijä.
Ei, kysyy että onko se viellä siellä ja lapsi lähtee tarkistamaan.
Mistään ei kai löytynyt annelin sormenjälkiä? Miten olisi siinä ajassa (kun lahti oli elossa silloin kun anneli soitti häkeen) kerennyt siivota kaiken ja hävittää sormenjäljet jne?
Naapurissa asui kuulema moottoripyöräjengiläisiä joille Jukka oli käynyt päätään aukomassa. Voi olla että pahoja tekemisiä kostettiin ja hintelä pieni mies menetti henkensä. Tuntuu siltä että poliisi jätti monia asioita tutkimatta varmaan tarkoituksella. Kertoo aika paljon pskalakkien ammattitaidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukassa ja Annelissa sekä heidän sukulaisissaan oli se ero, että Jukka ja Anneli olivat korkeasti koulutettuja fiksuja ihmisiä, ja sukulaiset köyhiä ja alkoholiongelmaisia (Jukan sisarukset) tai yksinkertaisia hihhuliuskovaisia (Annelin suku). Heidän maailmansa olivat ihan erilaisia, eikä kumpikaan oikein tahtonut olla sukunsa kanssa paljon tekemisissä. Jukka joutui jatkuvasti lainaamaan sisaruksilleen rahaa. Anneli ei veljeään tavannut kuin hyvin harvoin.
Siksi sukulaiset eivät pysty ymmärtämään, että kaikki ihmiset eivät ole kiinnostuneita siivoamisesta ja rippijuhlien pukukoodeista.
No onpas mustavalkoista. Kerrassaan klassinen jaottelu. Oikein huipputyypittelyä. Se, että ihminen on korkeastikoulutettu, ei tee hänestä välttämättä fiksua. Näppärä saattaa olla olla, mutta ei välttämättä fiksu. Se, ett
Kaiken tuon kuultuani luotettavalta taholta en oikein usko mt-ongelmiin Annelin kohdalta
Jukka, narsisti ja Anneli, piilonarsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän sanoo noin siinä häkenauhalla. Pyytää lastaan menemään katsomaan, joko tappaja lähti
Auer on itse katunut, että pyysi lasta menemään katsomaan, joten totta on. Jossain kohtaa käski mennä katsomaan.
Onkohan itsemurhan mahdollisuus suljettu pois kun sen verran sekavalta tapaukselta vaikuttaa. Ehkä Jukka S Lahti oli psykoosissa ja kuvitteli sinne jonkun toisen henkilön ennen kuin puukotti itseään lukuisia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asui kuulema moottoripyöräjengiläisiä joille Jukka oli käynyt päätään aukomassa. Voi olla että pahoja tekemisiä kostettiin ja hintelä pieni mies menetti henkensä. Tuntuu siltä että poliisi jätti monia asioita tutkimatta varmaan tarkoituksella. Kertoo aika paljon pskalakkien ammattitaidosta.
No ihan varmaan joo jotkut mp-jengiläiset pelkän pään uskomisen vuoksi hyökkää pikkulapsiperheen taloon pistämään faijan kylmäksi, kun lapsetkin paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyllä outona ettei Anneli panostanut nuorimman lapsensa ristiäisiin. Sukulaiset toi tarjottavat ja Anneli hengaili shortseissa. Outoa todellakin. Olisiko ollut masentunut kuitenkin.
Olis kai se mieskin voinut järjestää, jos toinen on masentunut tai ei muuten saa tehtyä
Tätä samaa minäkin ihmettelin. Sekö on ainoastaan sen ädin yksinvelvollisuus järjestää ne kastajaiset samalla kun hoitaa vauvaa ja kolmea muuta pientä lasta? Ei mies pystynyt yhtään auttamaan, edes siivoamalla tai hankkimalla tarjottavia? Tai ne rakkaat sukulaiset, jotka kovasti ihmettelivät asiaa? Meillä ainakin kaikki kovasti olivat mukana auttamassa ja kysymässä miten voivat auttaa järjestelyissä. Ihan yhtä syyllinen mies on asianlaitaan ollut kuin äitikin.Minkälainen isä ei järjestä kunnollisia ristiäisiä lapselleen tai huolehdi, että äiti ehtii edes pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ekonomi istuu vuosikaudet kotona roskakassien seassa ja tuuttaa jotain askarteluohjeita nettiin?
Sellainen, joka haluaa hoitaa lapset kotona itse.
Muistelen lukeneeni toiselta palstalta, että naapurit kertoivat lasten kulkeneen jo pienestä pitäen päivät pitkät keskenään naapurustossa. Ei viittaa siihen, että heitä olisi kotona hoidettu.
Eli olivat päiväkodissako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anneli Auer luki vasta kirjasta miksi miehensä ontui, minusta tämä on erikoista.
Jukan suku ei tiennyt että Auer ja Lahti oli naimisissa.
Mikä tän kirjan lisäarvo näin monen vuoden jälkeen on?
Seri-tuomion purku on käsittelyssä.
Tuomio oli aikanaan aivan käsittämätön ja perustui aivopestujen lasten tarinoihin. Monet oikeusoppineet todella ihmettelivät päätöst. Kertoo jotain suomalaisesta oikeudenkäytöstä ja että ei täällä aina mennä lain mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auer kertoi huppumiehellä olleen huppu päässä josta näkyi vain silmät. Toisaalta Auer kertoo nähneensä että huppumiehellä oli isot ihohuokoset.
Melkoinen satutäti. Ja vapaana! Hävettääköhän auerin asianajajaa millaisen akan hän sai vapaaksi.
Hävettääkö sinua kun et osaa edes kertoa miten Anneli murhan teki? Osaat vain ilman todisteita haukkua.
Voisi kertoa, mutta nyt olen monta tuntia liikkuvassa autossa. Minulla on visio siitä, miten ja mitä tapahtui ko yönä. Ehkä tuon esille kun kotiudun mutta tuskin tänään. Mies sanoikin, kun olen hänelle kuvannut rikostapauksia, että olisit hyvä rikospoliisi. Olen kyllä kunnon ammatissa, nyt eläkkeellä
Vierailija kirjoitti:
Minä olen koko ajan ollut sitä mieltä että tää nainen on syyllinen.
SINÄKÖ? No sitten ...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auer kertoi huppumiehellä olleen huppu päässä josta näkyi vain silmät. Toisaalta Auer kertoo nähneensä että huppumiehellä oli isot ihohuokoset.
Melkoinen satutäti. Ja vapaana! Hävettääköhän auerin asianajajaa millaisen akan hän sai vapaaksi.
Hävettääkö sinua kun et osaa edes kertoa miten Anneli murhan teki? Osaat vain ilman todisteita haukkua.
Voisi kertoa, mutta nyt olen monta tuntia liikkuvassa autossa. Minulla on visio siitä, miten ja mitä tapahtui ko yönä. Ehkä tuon esille kun kotiudun mutta tuskin tänään. Mies sanoikin, kun olen hänelle kuvannut rikostapauksia, että olisit hyvä rikospoliisi. Olen kyllä kunnon ammatissa, nyt eläkkeellä
Odotan innolla :DD
Vierailija kirjoitti:
ONkohan tutkittu voisivatko Jukka S Lahden sukulaiset olla murhaajia kun heidän jutuissaan on jotain hämärää. Toivottavasti poliisi selvittää vielä tämän puolen koska murhaaja on edelleen vapaana. Mahdollinen motiivi voisi olla perintö tai mustasukkaisuus.
Poliisi ei enää tutki tätä tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on se AA:n ex-mies, joka joutui tuollaiseen sekokuvioon, että toisen miehen lapsi syntyy heidän perheeseensä? Vai oliko sittenkin ex-miehen lapsi? Kyllä tuo AA vaikuttaa autismin kirjolla olevalta tai sitten ihan psyko. Hirvee elämä lapsille ja AA;lle itselleenkin. Ja onko Jukka Lahdella muita lapsia?
Se oli Risto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen on pakko olla törrkeä murrrhaaja kun se on niin epäystävällinen eikä niin seurallinenkaan. Taas näitä. Kohta tulee taas joku pubijermu selittämään kuinka edesmennyt kaveri Pasi oli kehuskellut kuinka Auer oli palkannut sen murrrrhaaman lahden blaa blaa
Kerrotko miksi kukaan hätäkeskukseen soittaessa käskee lapsen mennä katsomaan vieläkö murhaaja on sisällä talossa ? Kukaan ei tee noin eikä jää taloon lasten kanssa jos ei itse ole murhaaja. Ei kukaan.
Jos kuuntelee kunnolla sen hätäpuhelun, niin hätäjeesus ei edes usko yhtään mitään mitä Auer puhuu jostain "tappajasta", ja että häntäkin osui ja vuotaa verta. Hätäjeesus ei reagoi mitenkään Annelin itse tehtyihin vammoihin eikä anna mitään hoito ohjetta. Lasten kanssa ei käsketä lähtemään ulos pakoon vaan piti ohjeen mukaan odottaa kylän poliisia?!
Mistä Auer tiesi että tunteutuja halusi tappaa eikä ryöstää?
Uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kysyy että onko se viellä siellä ja lapsi lähtee tarkistamaan.
No ei se kyllä näinkään mene.