Tupakoinnin lopettaminen?
Lopetitko plussattuasi vai jo ennen? Kertaheitolla vai pikkuhiljaa? Vinkkejä kaipailen...
Kommentit (4)
Sekä ensimmäisessä raskaudessa, että nyt tässä toisessa. Lopetin kertaheitolla ilman mitään korvaushoitoja. Ei ole kummallakaan kerralla tuottanut mitään tuskaa. Sitä on jotenkin itse tehnyt mielessään sellaisen periaatepäätöksen, että sitten kun plussaa, niin ei enää tupakkaa. Muutoin yritykset lopettaa ovat olleet epäonnistuneita...
Mä olen ennen lopettanut aina plussatessani, mutta nyt lopetin uutena vuotena jo etukäteen :) ei ollut vaikeaa kun tämmöinen asia on kyseessä ;)
Lastwish kp22/31 ja vatsanippailut
lopetin plussatessa, mutta retkahdin polttamaan yhden kummallakin kerralla ja kesken meni pian retkahduksen jälkeen... en tiedä oliko vaikutusta, mutta hirveet morkkiset sain. kolmannela kerralla lopetin jo ennen plussaa enkä retkahdellut ja se raskaus sitten jatkuikin.
Nicorettea ensimmäisen kuukauden, pari viimestä viikkoa annosta vähennellen ja sit " laakista" lopetus. Poltin yli 15v., yli 10 röökiä/vrk. Harmittaa etten aiemmin ollut kokeillut nicorettea, ajoi todella asian, eli tuskaista oloa ei ollut lainkaan.