Kummallisen olon syy selvisi...
Eli tuossa aamulla testailin Apteekin omalla, kp on vasta 24/26, mutta on ollut niin kumma olo viimeisen viikon että päätin sitten testata. Ja kumman olon syykin selvisi, terhakka plussa.+++
Kumma olo tässä tapauksessa tarkoittaa iltaisin ilmestyvää flunssaa, joka on aina aamulla poissa. Joka pvä noin nelljän viiden aikaan aina iskee todella flunssanen olo, nenä menee tukkoon, kamalan kylmä, väsyttää, kurkku kipeä... Ja aamulla taas ihan terve olo. Mies ehti tämän jo ristiä iltaflunssaksi, kun kuulemma on olemassa aamupahoinvointiakin...:D Tissit on myös todella painavat, on muutenkin isot(D75), mutta nyt olo ilman liivejä tuntuu erittäin epämukavalta. aivan kuin olisi lyijyllä täytetyt.:/
Nyt vain toivotaan että kaveri kestää mukana menossa, ja toivotaan että tulee paljon lisää porukkaa lokamasuihin!!!
Terv.Elviira
Kommentit (6)
Mäkin tein tossa sunnuntaina Apteekin omalla plussan kp:nä 24/21-24!!! Ja eilen toisella tstillä (en muista nimeä) uudestan. Elikkä olen myös lokamasu, jos kaikki menee hyvin. Mietin tossa, että olis mukavaa jos joku tekis tonne odottajien puolellekin lokamasu -pinon, vai jokos siellä on sellanen? Mä oon näissä jutuissa ihan surkea, joten olisko vaikka susta aloittajaks? Siis osaanhan mä uuden keskustelun aloittaa yms, mutta " päivitys jutut" ym. menee yli hilseen.. ;) Ja kun en edes joka päivä koneelle pääse niin siksikään en ole hyvä aloittaja... Mutta sellasta.
Onko muita oireita tullut? Mullakin on ollu palelua, sit sylkeä erittyy enemmän ku ennen ja pisulla saa ravata... Mahassa tuntuu semmosta kurlutusta ja nippailua ain välillä, mitä ei mun mielestä aiemmin oo ollu ja oon kyl seurannu kroppaani viimiset puol vuotta aika tarkkaan.. ;) Että kai se liittyy tähän uuteen olotilaan..? :) Eli mulla rv4+5 menossa, aika jännää tää on. :)
Onnea plussista molemmille!Uskallankohan mä testata jo vaikka mensut ei vielä ole myöhässä?Pitäs alkaa ens viikon lauantaina mutta kun mulla on kaikki maholliset raskaus oireet=)
..ei välttämättä kannata vielä. Siis ymmärrän täysin että sormia syyhyttää ja mieltä piinaa ajatus testistä, mutta vaikka olisitkin raskaana niin sitä hCG -hormonia ei välttämättä ole vielä tarpeeksi... Mutta toki sen voit tehdä, sitä ei kukaan kiellä! ;) +++onnea sullekin hurjasti ja toivotaan parasta! :)
Nostan tätä ketjua, ja lisään samalla oman kysymykseni.
Mulla on kanssa tätä iltaflunssaa ollut jo monen päivän ajan, vetistä valkovuotoa ja pientä nippailua myös, mutta vasta kp 27/35. Voiko olla oireita jo ennen kuin näkyy testissä? Eikö kaiken järjen mukaan hormoni aiheuta oireet ja sitten pitäisi näkyä myös kahtena viivana?
väliin tuntuu että flunssa, mutta ei kuitenkaan ole tullut, ja väsymystäkin ja kaiken lisäksi osuva kuvaus tisseistä:niinkuin olisi lyijyllä täytetty ja väliin vähän särkee ja tänään ulkona olin hetken ohuella takilla niin johan juili. Tämä on vain niin inhottavaa tämä odotus, menkat pitäis aikaisintaan huomenna ke alkaa, nyt ei kuiten ole tullut tuhrua niinkuin viime kierrossa tuli monta päivää ennen kuin alkoivat kunnolla. Onnea plussasta!