Keskustan kansanedustaja loikkasi persuihin.
Ei mikään järjen jättiläinen.
"Keskustan kansanedustaja Pekka Aittakumpu siirtyy perussuomalaisten riveihin. Hän kertoo asiasta Oulussa järjestettävässä tiedotustilaisuudessa."
Hienoa varmaan äänestäjille tällaiset temput. Itse en tuollaista loikkaria äänestäisi enää toista kertaa.
Kommentit (134)
Oisko niin että Rydmanista Hesaan pormestari ja Aittakummusta ministeri.
Persut on Suomen huonoin puolue
Ei kummastakaan mihinkään persut on tollopuolue
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä temppu päin äänestäjän luottamusta.
Äänestäjät kiittää, koska nyt pääsee ajamaan lupaamiaan arvoja.
Persut seuraavissa vaaleissa 6 pros täysin oksennus puolue
Tynkkynen jatkaa eussa ja Pekka saa Tynkkysen äänet Oulussa.
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhah kyllä vihervassaria taas harmittaa, olisi vaihtanut edes demareihin niin... mutta että meni sitten persuihin niin semmoista en voisi koskaan äänestää hahhahhaa...
Mitä sä ne tähän sotkit?
Mun mielestä jos kansanedustaja vaihtaa puoluetta kesken kauden, hänen tulisi irtisanoutua ja varasijalla olevan nousta eduskuntaan, ihan ko puolueista riippumatta. Olisi reilumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Persut on nollapuolue
Vasemmistoliitolla ja Vihreillä on lyhyempi matka nollaan prosenttiin ja poliittiseen kuolemaan, kuin Persuilla on heidän nykyiseen kannatusprosenttiinsa. Eikö olekin kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa, että hän pitää kiinni arvoistaan.
Voi meillä keskustassakin olla rasisti ja taantumuksellinen öykkäri, kuten Trumpelo. ( ja rikollinen kuten Trumpelå)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin loikkas pois eduskunnasta ja petti 30000 äänestäjää. Meni äänet hukkaan 😂
Sanna petti myöskin muiden puolueiden viherpunikit jotka äänestivät taktisesti häntä.
Ei ole pettänyt ainakaan minua. Yritti pelastaa meidät tältä, mitä nyt käymme läpi, eli Suomen totaaliselta tuholta.
Loikkasi tyhmien rikollisten puolueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en sano muuta kuin että keskusta pilasi itsensä olemalla edellisessä hallituksessa mukana. Keskusta(kuten ei myöskään sdp ja vas) ei enää edusta keskiluokkaa eikä myöskään työväenluokkaa.
Keskusta pilasi itsensä Sipilän hallituksessa. Kannatus tippui yli 10%.
Ihan Kepun omaa työtä
Persut tuo hakee nyt taas uudenlaisia hihhuleita äänestäjikseen.
Minua ihmetyttää, että nykyiset liberaalit vihervasemmistopuolueet (keskusta, sdp, vasemmisto, vihreät ja rkp) pyrkivät heikentämään kristillisiä arvoja ja kristinuskon asemaa maassamme, mutta samalla haluavat hamstrata lähi-idxstä mahdollisimman paljon maahxnmuuttajia tänne. Näiden lähi-idxstä saapuneiden uusien suomalaisten arvopohja on kaukana vihervasemmiston liberaalista arvopohjasta ja nämä uudet suomalaiset ovatkin monessa asiassa äärikonservatiiveja.
Koska keskusta on nykyisin liberaali vihervasemmistopuolue, en yhtään ihmettele, että kristillisiä arvoja kannattava Aittakumpu vaihtoi puolueeseen, jossa konservatiiviset arvot hyväksytään. Keskustan nykylinjaukset ovat usein jopa Raamatun vastaisia, kun useimmat keskustan kansanedustajat väittävät, että sukupuolia on useampia kuin mies ja nainen, useimmat heistä kannattivat translakia, joka mahdollistaa sukupuolen vaihtamisen (eli ei tyydytä siihen, minkä sukupuolen Jumala on meille alunperin antanut) jne.
Vanhoillislestadiolaisena kristittynä en voi itsekään enää äänestää keskustapuoluetta hyvällä omalla tunnolla, koska puolue ajaa Raamatun vastaisia asioita. Kristilliset arvot ovat keskustalle kauhistus. Sen sijaan maallistuminen ja ateistiset arvot ovat keskustan kansanedustajille tärkeitä ja yllättäen ateististen arvojen rinnalle kelpaa myös islxmin usko, mieluummin kuin kristinusko ja kristilliset perinteiset arvot.
Miksi keskustalle ja muulle vihervasemmistolle on pakkomielle valita Suomeen nimenomaan ei-kristittyjä pakolaisia? Perussuomalaiset eivät halua syrjiä kristittyjä pakolaisia, vaan he tarvitsevat suojaa siinä missä is lamin uskoisetkin. Koska Suomi joka tapauksessa vastaanottaa pakolaisia kansainvälisten sopimusten nojalla, niin kristittyjen tarve turvapaikkaan on yhtä tärkeä kuin muun uskoistenkin ja siksi Suomi voisi hyvin valita tänne kristittyjä pakolaisia, joiden arvopohja on samansuuntainen kuin meillä. Kotouttaminenkin olisi helpompaa.
Luulisi, että useimmat tällä palstalla olisivat enemmän kriittisiä myös is lamin uskoa kohtaan, koska Pekka Aittakummun vanhoillislestadiolainen kristillisyys konservatiivine arvoineen näyttää kauhistuttavan, mutta jostakin syystä is lamin usko on nostettu jalustalle ja heidän äärikonservatiivisen opetuksensa halutaan leviävän jokaiseen suomalaiseen torppaan.
Jos is lamin uskoiset pääsevät enemmistöksi Suomessa, niin voitte olla varmoja, että tämä mullahit lakkauttavat myös tämän vauvapalstan, koska täällä levitetään liian liberaaleja arvoja, jotka eivät tue ko raanin opetuksia.
Suomalaiset voisivat ihan hyvin joustaa palkkojen suhteen. Jos ulkomaalaiset pärjäävät täällä siivous- ja rakennushommissa 800€/kk + kela maksaa loput, ni kyllä suomalaisetkin pärjäisivät samalla palkalla ja tuilla.
Itse ajattelen niin, että paras osaaja pitää palkata vaikka arabimaista, jottei tartte väkisin palkata huonoa suomalaista, joka vaatii kohtuutonta palkkaa.
Aittokummun Pekalla ei tartte olla huolissaan. Töissä käyvät ulkomaalaiset kotoutuvat kyllä Suomeen, jos heillä on itsellään motivaatiota opetella suomenkieli ja kulttuuri.
Minä tulkitsen loikkauksesta ettei enää ole lestadiolaisten puolueita. Liittyisikö tässä johonkin lukuisista vaihtoehdoista vasemmalta.