Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivokuolleeksi julistettu mies heräsi kesken elinluovutuksen ja alkoi itkeä ja rimpuilla.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai heräisi krematoriossa kuumaan tunteeseen.

Krematoriossa on onneksi krematori valvoja joka tarkkailee sinua luukun kautta koko toimituksen ajan. 

Kannattaa potkia kolme lyhyttä kolme pitkää ja kolme lyhyttä arkun kylkeen. Se on morsetettuna SOS. Siitä valvoja osaa sammuttaa uunin ja ottaa arkun ulos.

Vierailija
22/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai heräisi krematoriossa kuumaan tunteeseen.

780 asteessa ei enää herää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveä juttu.

Mitä jos heräisi haudassa maan alla. Hyi.

Siksi minä olen valinnut polttohautauksen. Kun joskus sattuu että jo kliinisesti kuollut herääkin, en ota riskiä että makaan pimeässä kaksi metriä mullan alla ja odotan tukehtumista..

Ja sitähän me emme koskaan saa tietää, paljonko näin tapahtuu. Hrrrrrr

Vierailija
24/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erikoinen käänne. Lääkäri on julistanut kuolleeksi eli aivokäyrä ja sydänkäyrä molemmat vaakasuoria.

Henkilö on pidetty laitteiden avulla hengissä mahdollista elinsiirtoa varten - jos ei elinsiirtoa olisi harkittu, ei elämää olisi ylläpidetty ja aivot olisivat sammahtaneet lopullisesti hapenpuutteeseen. Eli tässä tilanteessa potilas jäi elämään elinsiirron takia.

Vierailija
25/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen pitäisi tappaa 40-vuotiaana.

Vierailija
26/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin että hoitajien on kutiteltava pallejani ennen kuin minut viedään elinten luovutukseen. Jos kalu nousee, niin olen vielä toimintakykyinen, eikä leikkausta saa tehdä.

Vierailija
27/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan mies. Olisi hoitanut homman loppuun niin niilläkin elimillä olis voinut pelastaa jonkun tärkeimmän 

Vierailija
28/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveä juttu.

Siksi minä olen valinnut polttohautauksen. Kun joskus sattuu että jo kliinisesti kuollut herääkin, en ota riskiä että makaan pimeässä kaksi metriä mullan alla ja odotan tukehtumista..

Viktoriaanisella ajalla kehitettiin mekaniikka, missä haudasta käsin voi ilmoittaa olevansa vielä hengissä.

Niin paljon tuota pelättiin.

Vierailija
29/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mulle tuli ihan tajuton ahdistus nyt tästä. Oikeasti. N

Vierailija
30/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo juttu voi oikeasti pitää paikkaansa. Mä en edes jaksa luetella niitä asioita miksi tuo on hölynpölyä tai käytännössä mahdotonta. Tai sitten jutussa ei ole kaikkea mainittu.

t. elinluovutuksissa Suomessa mukana ollut 

Vierailija
31/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, oli kyllä aivan hirveää luettavaa.

Sano muuta.

Vierailija
32/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin joskus dokumentin henkilöistä, jotka olivat heränneet kesken leikkauksen. Sekin oli karmiva. Yrittivät viestittää epätoivoisesti olevansa hereillä.

Vierailija
33/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä haisee bisnes ja raha. Kamala juttu! 

Vierailija
34/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen pitäisi tappaa 40-vuotiaana.

Muista tuo kun täytät 40.

Vierailija
35/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa aina kun elvytetään niin pitää olla joku toinen henkilö repimässä elvyttäjä pois noin 10 sekunnin jälkeen jos se ei onnistunut.

Vierailija
36/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta tapahtuneesta ja ukko on yhä hengissä. Eikä ole edes "vihannes".

Vierailija
37/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..ennen elinluovutusoperaatiota Hooverille järjestettiin muistotilaisuus, jonka aikana Rhorer huomasi Hooverin avanneen silmänsä. Vaikutti siltä, että Hoover seurasi läheistensä liikkeitä."

Silmät olivat auki? Kuulostaa äärimmäisen kammottavalta koko tilanne. Huumeet vievät tuohon ja joku sitten päättää tehdä jotain? Entä krematoriossa herääminen. Jokainen aivokuollut ei ehkä ole kuollut, jos tuntee jotain. Koomassa oleva voi herätä. Kivunlievitys pitäisi olla monessa paikassa saatavilla äkkiä. Alkaa ahdistaa kun miettii noita tapauksia.

Vierailija
38/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se dokumentti sellaisistakin, jotka on heränneet kesken leikkauksen, mutta pystymättä liikkumaan eli mitenkään ilmaisemaan heränneensä. Sillai puolittain toiminut nukutus. 

Tähän ei mahdu tarpeeksi kirosanoja tunnetta ilmaisemaan.

Vierailija
39/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveä juttu.

Viktoriaanisella ajalla kehitettiin mekaniikka, missä haudasta käsin voi ilmoittaa olevansa vielä hengissä.

Niin paljon tuota pelättiin.

Eikös tästä tehnyt Mary Higgins Clark dekkarinkin : Kuu paistaa heleästi haudallesi tjsp ?

Arkusta meni maan pinnalle ohut lanka pieneen tiukuun, jolla valekuollut pystyi ilmoittamaan olevansa hengisså, kun sitä kilkutteli. Oli muuten hyvä dekkari. Aviomies kolkkasi nuoren, rikkaan vaimonsa jne.

Vierailija
40/82 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne olis vaan voinu muuttaa ohjeistusta niin että kumautetaan kuollutta elintenluovuttajaa varmuuden vuoksi lekalla kunnolla ohtaan ennen elintenluovutusoperatsuunia niin ettei tule epäilyjä että olisi vielä tolkuissaan.