Oletko mustasukkainen?
Kommentit (52)
Olen. Ilmenee lähinnä ajatuksissani. En haluaisi, enkä koe tarvetta saada sitä loppumaan.
En ole onneksi ja se on yksi sellainen piirre jota en voisi sietää kumppanissakaan
Olen. Johtuu varmaan suhteen tilasta, kun olemme etäsuhteessa ja oikeastaan tiedän, että en ole mikään elämän suuri rakkaus kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ilmenee lähinnä ajatuksissani. En haluaisi, enkä koe tarvetta saada sitä loppumaan.
Miksi et, eikö se ahdista mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Olen. Johtuu varmaan suhteen tilasta, kun olemme etäsuhteessa ja oikeastaan tiedän, että en ole mikään elämän suuri rakkaus kumppanille.
En oikein usko. Joko ihminen on luonteeltaan mustasukkainen tai sitten ei ole. Jos et ole aiemmissa suhteissasi ollut, niin tuskin olet yhtäkkiä sellaiseksi muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista. Minulle se on normaali tunne ja suhtaudun siihen uteliaasti, kuten tunteisiini ylipäätään. Mietin, mistä se kertoo ja miten se peilautuu reaalielämään. Onko syytä olla jostain huolissaan, pitääkö jotain muuttaa?
Työpaikalla välillä Iines, Aku ja Hannu hanhi asetelma. Piirittävät Iinestä. Onhan sitä viihdyttävää seurata sivusta
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään, ainakaan vielä. Ei se silti haittaa. Olemme toisillemme tärkeitä. Molemmilla on elämää takanaan, ja sinne se saa jäädäkin.
Elämän rakkaudet eivät kestäneet.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko. Joko ihminen on luonteeltaan mustasukkainen tai sitten ei ole. Jos et ole aiemmissa suhteissasi ollut, niin tuskin olet yhtäkkiä sellaiseksi muuttunut.
Kyllä siihenkin voi vaikuttaa, ja se riippuu suhteesta sekä iästä.
Olen .En tykkäisi jos mieheni katselisi muita naisia normaalia kauemmin tai naisten kuvia.
Jos tätä harrastaisi ,hän ei olisi enää mieheni.Siihen on nolla toleranssi.En harrasta itsekään muiden miesten katselemista, joten en vaadi häneltä enempää kuin itseltänikään.
En ole tätä häneltä ikinä vaatinut, enkä vaadikaan sillä se pitää löytyä luonnostaan mieheni luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista. Minulle se on normaali tunne ja suhtaudun siihen uteliaasti, kuten tunteisiini ylipäätään. Mietin, mistä se kertoo ja miten se peilautuu reaalielämään. Onko syytä olla jostain huolissaan, pitääkö jotain muuttaa?
Tuo onkin tervettä itsearviointia. Vaikka luulisi, että siitä saa joskus tarpeekseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen .En tykkäisi jos mieheni katselisi muita naisia normaalia kauemmin tai naisten kuvia.
Jos tätä harrastaisi ,hän ei olisi enää mieheni.Siihen on nolla toleranssi.En harrasta itsekään muiden miesten katselemista, joten en vaadi häneltä enempää kuin itseltänikään.
En ole tätä häneltä ikinä vaatinut, enkä vaadikaan sillä se pitää löytyä luonnostaan mieheni luonteesta.
Kauheaa kontrollointia. Miten ja millä mandaatilla rajoitat ketään noin?
Vierailija kirjoitti:
En ole onneksi ja se on yksi sellainen piirre jota en voisi sietää kumppanissakaan
Minä kun olen käsittänyt että pieni mustasukkaisuus on normaalia ja tarkoittaa sitä että välität puolisosta. Kuinka joku voi olla niin tunteeton että ei tunne mitään jos oma mies juttelee kauniille naiselle ja selvästi on kiinnostunut hänestä. Siis ei herätä minkäänlaisia tunteita, just joo.
Kaikkea saa tehdä minkä uskaltaa kumppanille kertoa. Salailua en hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin että on vain yhden tyyppistä mustasukkaisuutta, sitä joko on tai ei ole?
Suhteen alussa olin mustasukkainen kun mies asui tovin vielä exänsä kanssa, vaikka exällä olikin jo uusi katsottuna ja pullatkin uunissa seuraavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen käsittänyt että pieni mustasukkaisuus on normaalia ja tarkoittaa sitä että välität puolisosta. Kuinka joku voi olla niin tunteeton että ei tunne mitään jos oma mies juttelee kauniille naiselle ja selvästi on kiinnostunut hänestä. Siis ei herätä minkäänlaisia tunteita, just joo.
Mitä sitten? Kiinnostus on hetkellistä. Isossa kuvassa se on yhdentekevää.
On syytä olla ylpeä, jos mies kelpaa muillekin. Eiväthän he saa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa kontrollointia. Miten ja millä mandaatilla rajoitat ketään noin?
Eihän hän kontrolloi tai rajoita muita kuin itseään. Itselleen hän on asettanut rajan, millaisen ihmisen ottaa elämäänsä ja siihen hänellä on täysi mandaatti. Jos joku ei oIe hänelle sopiva, hän etsii sellaisen joka on. Niin minä tuon luin.
En.