Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon pikkujoulut

Vierailija
19.10.2024 |

Kyselisin palstan naisilta ajatuksia asiaan. Minulla on kiltti ja aika vaatimaton nainen vaimona, hän on kova tekemään töitä ja aika pikkutarkka töiden ja monen muun asian suhteen. Viime aikoina työpäivät alkaneet venymään ja viikonloppuisinkin joutunut tekemään töitä. Työ on hänelle tärkeä osa elämää. Olemme päälle kolmekymppisiä.

Hän on nyt ensimmäisen kerran urallaan lähtemässä firman pikkujouluihin, ne ovat toisella paikkakunnalla ja ilmeisesti vaativat yöpymisen koska menisi liian myöhään. Aiempina vuosina firmalla oli pikkujoulut kotipaikkakunnalla, mutta nyt ilmeisesti kaikkien yksiköiden yhteiset on sitten muutaman sadan kilometrin päässä isommassa paikassa.

Kyseessä on jokin yhteinen koulutus, jonka jälkeen alkaa pikkujoulut. Firma on kuulemma hankkinut kaikille hotellihuoneen, kai siellä 1-2 yöpyy aina. Aiemmin oli YT ja osa menetti työnsä, nyt säästetään ja vain yhdet pikkujoulut. En kuitenkaan ymmärrä, miksi nyt maksetaan työntekijöille yöpyminen, jos aiemmin ei sellaista perinnettä ollut ja säästölinja pitäisi olla

Vaimoni ei ole koskaan osallistunut firman rientoihin, nämä ovat ensimmäiset ja kerralla yötä poissa toisella paikkakunnalla ja firman piikkiin, vaikka ollut YT:t. Vaimo odotellut nyt kaikenlaista vaatetta juhlimiseen yms. mitä ei aiemmin ole tehnyt vaikka totta kai mahdollisuus on ollut. Nyt yhtäkkiä iski tämä ihmettely itselleni tästä kaikesta. Huomasin, että pitsiset alusvaatteetkin on ostettu vaikka aiemmin ei ole halunnut käyttää, jos olisin halunnut ostaa.

Herättäkö tämä muissa ihmetystä vai onko minussa alkanut mustasukkaisuus ihan tyhjästä? Koskaan ennen en ole hänen käytöstään ihmetellyt.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraa vaimolta onko syytä olla mustasukkainen vai osaisiko vaimo perustella muuten pitsipöksyt ja pitkät työpäivät. Onko teillä riittävästi läheisyyttä kotona? Oletko varma ettei pitsipöksyt ole naista itseään ja teidän parisuhteen piristymistä varten? 

Hän hermostuu kun kysyy miksi yhtäkkiä niin paljon töitä ja palkka silti sama. Alkaa mököttää ja lähtee töihin, kun kotona ei voi tehdä.

Vierailija
22/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaimolla tilikin tulee suurempana,niin sillon tekee ylitöitä ja viikonloppuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaimolla tilikin tulee suurempana,niin sillon tekee ylitöitä ja viikonloppuja.

Kun palkka on sama.

Vierailija
24/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsiset alusvaatteet paljasti tämän miehen tekemäksi provoksi. Jokainen nainen tietää, että ne kutittaa hlvetisti ja on siten tosi epämukavat. Kulunutta, niin kulunutta.

Vierailija
25/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut mutta kyllä nuo kaksi asiaa jo aiempien lisäksi viittaavat siihen että et ole vainoharhainen. Seksin loppuminen ja se että ei halua romanttista viikonloppua kanssasi kaiken muun lisäksi. Ketä varten ne pitsit on sitten ostettu.

Minua on petetty aiemmassa liitossa ja epäilen että jotain on nytkin meneillään. Miksi nämä eivät eroa ennen kuin lähtevät toisten sänkyyn? Toivottavasti teillä ei ole pieniä lapsia. 

Nyt sun on vaan mietittävä katsotko tätä läpi sormien ja odotat että meneekö se ohi, vai ryhdytkö valmistelemaan eroa.

Vierailija
26/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ehdottaisit että tulisit mukaan ja viettäisitte kivan viikonlopun hotellissa. Vaimon suhtautuminen tähän ehdotukseen paljastaa sen onko jotain meneillään.

Olen jo kysynyt tätä, hän luulee, että lähtisin vahtimaan häntä ja se olisi outoa muiden mielestä eli ei onnistu.

No niinhän sä lähtisitkin vahtimaan. Käsittämätöntä ettei puolisot saisi mennä ja tulla muutenkaan ilman lupia minnekään ilman että heti epäillään pettämisestä. Aloituksen tekstissä huolestuttavinta oli lukea, ettei vaimo ole käynyt aiemmin koskaan missään. Miksi? Painostuksesta ettei ole ok vai mikä muu "hyvä" syy tälle löytyy? En katselisi päivääkään ukkoa/akkaa joka kieltäisi tai estelisi minua käymästä matkoilla, harrastuksissa tai viihteellä. Pettämistä näillä reissuilla ei tapahdu mutta jos suhteen osapuolen luottamus on noin heikoilla kantimilla niin ei siinä suhteessakaan ole järkeä. Aikuinen ihminen ei omista toista eikä voi kieltää kenenkään menoja, se on manipulointia, sairasta ja henkistä väkivaltaa.

Vierailija
27/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihan todella outoa, jos joku raahaisi puolison firman yhteiseen koulutustapahtumaan. Vaikka vaan väijyisi siellä hotellihuoneessa. 

Olen itse ollut mukana joillain mieheni työmatkoilla, mutta ei tulisi mieleenkään lähteä mukaan silloin kun hänellä on isompi seurue mukana tai vapaa-ajan ohjelmaa suunniteltuna kollegoiden tai asiakkaiden kanssa toimistoajan jälkeen.

Vierailija
28/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun palkka on sama.

No mitäs sitä empimään ku varaa itselleen huoneen samasta hotellista ja lähtee kaverin kanssa. Ei se ole kiellettyä.

Vierailija
29/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan vaimosi olevan sellainen jolle riittää seksiä kerta viikossa ja saa siitä tyydytyksen pitkäksi aikaa. Nussi sitä pari kolme tuntia sydämmesi kyllyydestä joka reikään, niin ei oo pelkoa että antaa kellekään siellä pikkujouluissa ja voit itse olla vapain mielin.

Jos vaimosi on kuitenkin kunnon munahaukka, niin varmuudeksi menet itse käymään vieraissa ihan vaan ennakkokostoksi.

Vierailija
30/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on h u o r a a m a s s a, 

eikä tilanne muutu. Kysy mitä hän haluaa? 

Kerro huolesi ja sano että olet harkinnut eroa, ettet halua olla esteenä hänen menoilleen.

Kerrot mitä itse odotat vielä elämältä

Vierailija
31/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ehdottaisit että tulisit mukaan ja viettäisitte kivan viikonlopun hotellissa. Vaimon suhtautuminen tähän ehdotukseen paljastaa sen onko jotain meneillään.

Olen jo kysynyt tätä, hän luulee, että lähtisin vahtimaan häntä ja se olisi outoa muiden mielestä eli ei onnistu.

No niinhän sä lähtisitkin vahtimaan. Käsittämätöntä ettei puolisot saisi mennä ja tulla muutenkaan ilman lupia minnekään ilman että heti epäillään pettämisestä. Aloituksen tekstissä huolestuttavinta oli lukea, ettei vaimo ole käynyt aiemmin koskaan missään. Miksi? Painostuksesta ettei ole ok vai mikä muu "hyvä" syy tälle löytyy? En katselisi päivääkään ukkoa/akkaa joka kieltäisi tai estelisi minua käymästä matkoilla, harrastuksissa tai viihteellä. Pettämistä näillä reissuilla ei tapahdu mutta jos suhteen osapuolen luotta

Olen toivonut, että hän ottaisi rennommin ja kävisi joskus jossain. Aiemmin ei ole ehdottomastikaan käynyt pikkujoulut tai kavereiden kanssa meneminen, joten en ole mustasukkainen ollut. Hyötyisin ihan hirveästi, jos hän oppisi olemaan rennompi.

Vierailija
32/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö ne pikkujoulut vielä olleetkaan? 

Vierailija
33/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa, provo.

Epävarmoja puhumattomia miehiä on paljon, en usko tuon olevan provo.

Jos tämä sama kirjoitus, pienin muutoksin, on palstalla säännöllisesti, niin kyseessä on todellakin provo.  Kerran menis vielä epävarmuuden piikkiin.

Vierailija
34/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ihan todella outoa, jos joku raahaisi puolison firman yhteiseen koulutustapahtumaan. Vaikka vaan väijyisi siellä hotellihuoneessa. 

Olen itse ollut mukana joillain mieheni työmatkoilla, mutta ei tulisi mieleenkään lähteä mukaan silloin kun hänellä on isompi seurue mukana tai vapaa-ajan ohjelmaa suunniteltuna kollegoiden tai asiakkaiden kanssa toimistoajan jälkeen.

Aikoinaan faijan ja mutsin työpaikoilla oli täysin normaalia, että pikkujouluihin kutsuttiin avec myös. Itsekin olin tällaisessa yrityksessä 2000-luvun alussa töissä. Myös ko firmasta eläköityneet kutsuttiin. Eli tapoja on monia. Toki pikkujoulut olivat silloin illalla, eikä niihin liittynyt koulutusta tms.

Vierailija
35/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa, provo.

Jos nainen tekee vastaavan ketjun miehistä, kukaan nainen ei kommentoi tällä tavalla vaan alkaa haukkumaan miehiä sioiksi ja pettäjiksi.

Mistä ero suhtautumisessa?

Vierailija
36/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinu vaimo saa minu iso musta kunnolla mina vaimo firma siivoja mina iso musta 11" 

Jamal 

Vierailija
37/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsiset alusvaatteet paljasti tämän miehen tekemäksi provoksi. Jokainen nainen tietää, että ne kutittaa hlvetisti ja on siten tosi epämukavat. Kulunutta, niin kulunutta.

Ai koska ne on sulle epämukavat, ne on kaikille sitä?

Tiesitkö että jotku käyttää stringejä, toiset ei.

Kyllä, kaikki ei ole samanlaisia mätisäkkejä kuin sinä.

Vierailija
38/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain salattavaa olisi, niin alusvaatteet olisivat varmaan jossain muualla, kun esillä 

Vierailija
39/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noin risoo, että pitää vieraita ihmisiä netissä haukkua?

-eri-

Vierailija
40/52 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noin risoo, että pitää vieraita ihmisiä netissä haukkua?

-eri-

Totuuden kertominen ei ole haukkumista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan