Mitrn suhtautua toisen käyttäytymiseen?
Onko fyysiset kivut syy näyttää puolisolle hapanta naamaa?
Puolisolla on myös alkoholiongelma ja selvinpäin ollessa ei puhu tai edes hymyile. Alko turruttaa myös kipuja eli sen yhteyden jotenkin tajuan, sen että kun ei kokoaikaa satu, niin on paremmalla päällä.
Kun asiasta sanoo, kun alkaa itseäkin kyllästyttämään toisen hapan naama, et mikä homma, ni vedotaan kipuihin, että ei silloin jaksa olla iloinen.
Ymmärrän tämän. Mutta kun joku muu ihminen on "vastassa" niin ollaan kiva. Sitäkö on vaan olla neuronormaali? Kai sitä silti voi olla omalle puolisollekkin kiva, koska se on hyvää käyttäytymistä?
Vai onko normaalia, että se puoliso saa nähdä sen nurjan puolen ja toiset saa rusinat pullasta? Seksiäkään ei ole ja sekin häntä kai rassaa, kun hän ei pysty.
Hän on menossa kyllä lääkärille. Tätä käyttäytymistä vaan pohdin.
Kommentit (11)
Eihän puolisolle tarvitse olla kiva eikä yrittää miellyttää häntä, kun on jo puoliso. Taitaa mennä päin vastoin, eli ap yrittää olla mieliksi puolisolleen, jotta hän ei olisi aina niin hapan.
Hänellä ei ole hyvä olla, niin sinullakaan ei saa olla.
Miksi kyselet häneltä, jos tiedät kivuista. Hyvä, että menee nyt lääkäriin.
Anna toisen olla rauhassa silloin kun kipuja on.
Krooninen kipu pilaa elämän kuin elämän. Sitä ei toinen ihminen tajua, jos ei oikeasti itse sitä koe.
Mutta sehän on vaan sun vastuulla päättää mitä siedät.
Ja alkoholi ei ainakaan auta mielialaan vaikka hetkellisesti turruttaa. Menee aivokemiat vielä enemmän sekaisin.
Ja sen kivun kanssa on oikeasti vaikea olla iloinen ja positiivinen kun siihen ei oikein apua saa.
Jos ei itse käyttäydy täydellisesti myitakohtaan niin ei voi vaatia muilta täydellistä käyttäytymistä itseä kohtaan. Tai no kyllähän sitä vaatia voi niin kun ihan jokainen nainen tekee vaikka on itse aivan hirveä muita kohtaan mutta muilla on kuitenkin ihan samanlainen oikeus kohdella naista yhtä huonosti kun nainen kohtelee muita tasa-arvo kun ei ole seisova pöytä mistä valitaan vain itselle mieluiset aisat niin kun naiset haluaisi vaan tasa-arvo on tasa-arvoa. Jos naisilla on täysi oikeus olla väkivaltaisia miehiä kohtaan niin miehillä on täysi oikeus kohdella naisia samalla tavalla kun naiset kohtelevat miestä. Näin tasa-arvon aikana jota pääsääntöisesti naiset ovat vaatineet ei enää toimi se että naiset huutavat että minulla on pillua vaadin sen takia erityiskohtelua. Tasa-arvo on tasa-arvoa eikä se ole tasa-arvoa että toinen sukupuoli saa erityisvapautuksia vastuusta ja velvoitteista sekä omien sanojen/tekojen aiheuttamista ongelmista
Vierailija kirjoitti:
Jos ei itse käyttäydy täydellisesti myitakohtaan niin ei voi vaatia muilta täydellistä käyttäytymistä itseä kohtaan. Tai no kyllähän sitä vaatia voi niin kun ihan jokainen nainen tekee vaikka on itse aivan hirveä muita kohtaan mutta muilla on kuitenkin ihan samanlainen oikeus kohdella naista yhtä huonosti kun nainen kohtelee muita tasa-arvo kun ei ole seisova pöytä mistä valitaan vain itselle mieluiset aisat niin kun naiset haluaisi vaan tasa-arvo on tasa-arvoa. Jos naisilla on täysi oikeus olla väkivaltaisia miehiä kohtaan niin miehillä on täysi oikeus kohdella naisia samalla tavalla kun naiset kohtelevat miestä. Näin tasa-arvon aikana jota pääsääntöisesti naiset ovat vaatineet ei enää toimi se että naiset huutavat että minulla on pillua vaadin sen takia erityiskohtelua. Tasa-arvo on tasa-arvoa eikä se ole tasa-arvoa että toinen sukupuoli saa erityisvapautuksia vastuusta ja velvoitteista sekä omien sanojen/tekojen aiheuttamista ongelmista
Ensimmäinen lause ok. Kaikki muu täyttä paskaa. Oikeesti? Miten pitkään meni tänään että pääsit jauhamaan tätä idiotismia sopivaan ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla lääkärin tarpeessa sinäkin.
Vieraille jaksaa hetken näytellä.