Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko kolmevuotiaan ja 2kk vanhan jäädä kahdestaan

Vierailija
16.02.2007 |

esim. leikkimään lastenhuoneeseen? Ilman, että näette sinne koko ajan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muutenkaan jättäisi, koska kolmivuotiaat (varsinkin mustasukkaiset sisarukset ovat vielä todella arvaamattomia.

Vierailija
2/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut riippuu varmaan täysin sen vanhemman lapsen tempauksista. Omaan poikaani luotan täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi koko ajan vahtia!

Vierailija
4/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva viihtyy paremmin isonsisaruksensa touhuja katsellessa ja jos kummallakin on kivaa, niin miksi mun pitäis sitä vauvaa koko ajan kantaa?

Ei kaikki isot sisarukset syö elävältä pikkusisaruksiaan.

Vierailija
5/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmevuotias voi vaikka tappaa vauvan vahingossa

Vierailija
6/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleellista kai tässä on se, että parikuinen on vielä niin hento rakenteeltaan, että jos kiltti kolmevuotias päättää " auttaa" sisarustaan nousemaan tms., niin siinä voi käydä todella huonosti. Pikkuinen kun ei osaa lainkaan päätään vielä pitää ylhäällä.

Sitten kun vauva on vahvistunut ja on esim. puoli vuotias, niin tilanne on jo ihan erilainen.

Vierailija
7/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vauva viihtyy paremmin isonsisaruksensa touhuja katsellessa ja jos kummallakin on kivaa, niin miksi mun pitäis sitä vauvaa koko ajan kantaa?

Ei kaikki isot sisarukset syö elävältä pikkusisaruksiaan.

Vierailija
8/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä kolmevuotiaita on kaksi ja lisäksi yksi nelivuotias

Vierailija
9/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jättäisi 2 kk vanhaa lastenhuoneeseen " leikkimään" !

Vierailija
10/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole mitään suojeluvaistoa?

Vierailija
11/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun vauva oli just sen mun vessassa käynnin ajan 1v 4kk isoveljensä kanssa! Järki käteen nyt!

Vierailija
12/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mun vauva oli just sen mun vessassa käynnin ajan 1v 4kk isoveljensä kanssa! Järki käteen nyt!

Vierailija
13/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan hirveen perhekohtainen kysymys, ja kun emme toistemme perheistä tiedä, niin vastaukset menevät laidasta laitaan

Vierailija
14/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, ettei esikoinen tee mitään pahaa ja tulee sanomaan heti, jos vauvalla on joku hätä. Toki olin nopea ja yritin koko ajan kuulostella (jos se nyt suihkussa on mahdollista) että mitä siellä tapahtuu. Hyvin viihtyivät molemmat.

Koskaan ei tapahtunut mitään. Tietysti esikoinen on kovin rauhallinen ja empaattinen, eikä ollut vauvalle mustasukkainenkaan.

Vierailija
15/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin oli ihan tuntikausiksi keskenään jättämässä?

Vierailija
16/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksin suihkussä käynnin ajaksi ?! Uskomatonta... Mitäs jos se 3-vuotias

vaikka päättää antaa sille vauvalle jonkun pienen kivan lelun nieltäväksi?

Ei sinne suihkuun paljon kuule

Vierailija
17/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta meillä 3-vuotias ja 4 kk on yhdessä kylvyssä, niin että 3-vuotias on ammeessa ja 4 kk vieressä bombossa, niin että yltää käsin veteen.

Viettävät siellä riemukasta laatuaikaa puolisen tuntia per illansuu, eikä ole tosiaan mitään ikävää tapahtunut

Vierailija
18/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni ovat 3v jo aivan " ihmisiä" . Joillakin tuttavilla 3v ovat arvaamattomampia ja " vauvamaisempia" . En voisi kuvitella että oma 3v antaisi jotakin pikkuesineitä vaivalle. Kaverin saman ikäinen tunki kakkua niiden vauvan suuhun. Oma 3v oli tästä järkyttynyt, eihän moinen sovi. Lapset kehittyy eri tahtiin. Jotkut 3v ovat vain järkevämpiä kuin toiset. Ei siis voi yleistää. Olen kuullut tarinoita niistä kouluikäisistä lapsista jotka ovat auliisti vahingoittamassa vauvaa kun silmä välttää. Eli. . . Huoh! Miksi vaivaudun edes kirjoittamaan???

Vierailija
19/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulal on kameravalvonta :D voi LOL

Vierailija
20/35 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen sisarus ja väittäisin,että mustasukkaisuutta on aina ja vauva on huono yhdistelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi