Joululahjalista
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Lapion, minä tahtoisin lapion.
Lumen luontia tulossa?
Ei olla vielä lahjoissa. Laskin, et lasten piparitalon. Taikinaan 6 euroa, muuhun 6 euroa. Yht 12. Yks piparivarvi. Yht 14.
Lahjoja tänävuonna 80 per pää. Yht. 174. Kuusi 15. 189. Joulusuklaat. Yht 200 euroa.
Ruuat lootat 15. Kinkku 15. Graavi 15. Muu härpäke 15. Ja vielä lisuke 15.
Eli 275 maksaa joulu ........... Plus joku konvehteja ja kalenterit. 310 euroa.
Onneksi ennakoin ja säästössä se 1600. Niin sillä mennään aika monta joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumen luontia tulossa?
Tää on Hemulin sitaatti Muumilaakson tarinoista kun voi toivoa taikurilta mitä vain :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumen luontia tulossa?
Tää on Hemulin sitaatti Muumilaakson tarinoista kun voi toivoa taikurilta mitä vain :D
Kiitos, että valistit minua! En siis vieraillut turhaan palstalla. :D
Mulla yksi hopeinen vanha Kalevala kääty, jonka haluaisin. On harvinainen, valmistettu vain jotain 200 kpl . En tule saamaan sitä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jouluksi toivoin yövuorot. 15e tunti+140% lisät.
Noin pienellä palkalla aattelit joulun olla töissä? Mistä te noin pieniä tuntipalkkoja saatte, itsellä on 20 €.
Vierailija kirjoitti:
Sipulin pilkkomislaite
Mäkin toivoin joskus, sellaista vanhanaikaista käsikäyttöistä missä terää painellen sipuli pilkkoutuu. No ei tullut jouluna sellaista, vaan tuli Braunin sauvasekoitin sipulinpilkkomishärpäkkeineen ja kaikkine muine lisäosineen. Käyttämättä jäi, satunnaisen sipulin käyttötarpeen vuoksi ihan liikaa vaivaa koko vehkeen puhdistamisessa käytön jälkeen. Ostin sitten itse itselleni Tupperwaren käsin käänneltävän vihannesleikkurin, jossa terät ovat kuin kapeat partakoneenterät..
Minä toivon joka joulu vain rahaa. Äitiltä tulee aina 200 e, iskältä vähän vaihtelevasti, esim Viime jouluna ei antanut mitään. Mummolta sain pienen joulukuusen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluksi toivoin yövuorot. 15e tunti+140% lisät.
Noin pienellä palkalla aattelit joulun olla töissä? Mistä te noin pieniä tuntipalkkoja saatte, itsellä on 20 €.
Otas laskin käteen. 36e tunti pyhien yövuoroista, ei paha. T. Päivystyksen laitoshuoltaja ( hieman yli vielä,kun tuntipalkka on vähän yli 15e)
Kalenteri. Suklaata tai konvehteja. Ulkoilukerrasto. Jotain suolaista ja makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenrauhaa...
Mitä se on, ei voi kukaan tuoda...
Vierailija kirjoitti:
Mulla yksi hopeinen vanha Kalevala kääty, jonka haluaisin. On harvinainen, valmistettu vain jotain 200 kpl . En tule saamaan sitä ikinä.
Milloin tätä on valmistettu? 😊
Vierailija kirjoitti:
Mikä malli?
Vierailija kirjoitti:
Selluliitin hierontakone
Se on nykyisin nimeltään LENKKIPOLKU.
Haluaisin lahjaksi jotain sellaista, jonka puoliso on 1.1. alkaen kuullut minun mainitsevan, jonkun niistä, vaikka yhdenkin, eli hän muistaisi ja toisi sellaisen, se osoittaisi niin paljon enemmän kuin se, että kysytään, mitä haluat ja joutuu sanomaan. Se on suurta rakkautta kun antaa toiselle jonkun sellaisen, josta on puhuttu vaikkapa juhannuksena, haaveiltu sellaisesta, pienestäkin, niin se olisi suuri haaveeni.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lahjaksi jotain sellaista, jonka puoliso on 1.1. alkaen kuullut minun mainitsevan, jonkun niistä, vaikka yhdenkin, eli hän muistaisi ja toisi sellaisen, se osoittaisi niin paljon enemmän kuin se, että kysytään, mitä haluat ja joutuu sanomaan. Se on suurta rakkautta kun antaa toiselle jonkun sellaisen, josta on puhuttu vaikkapa juhannuksena, haaveiltu sellaisesta, pienestäkin, niin se olisi suuri haaveeni.
Minä en ole enää muutamaan vuoteen jaksanut toivoa muuta kuin että mies antaa edes jotain, koska on surullista jos ostaa itse lahjoja kaikille eikä kukaan muista takaisin päin. Olen kyllä vähentänyt lahjojen ostoa muutenkin.
Olen alkanut ostaa itselleni jotain kivaa joululahjaksi, kun muuten en saa mitään tai saan pari "pakkolahjaa" tyyliin koko perheelle jotain syötävää, josta en tykkää ja rumat sukat.
Eniten toivon yksin olemista, enkä mitään sukulaisia. Olen uupunut ja haluan vain olla rauhassa, syödä hyvää ruokaa, kuunnella musiikkia tai katsoa telkkaria.
Kirja olisi toiveissa ja taidan saada sen kuten joka joulu.
Minäkin toivon, että tämä tulisi sulle.