Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä treffaan tänä iltana naisen joka punastuu helposti, miten jos teillä olisi tällainen vaiva, haluaisitte että siihen suhtaudutaan?

Vierailija
18.10.2024 |

Ollaan tavattu kerran. Nainen ei vaikuta erityisen aralta tai ujolta, mutta punastuu hyvin herkästi. En ole ollut sitä huomaavinani, se on musta tosi, lähestulkoon kiihottavaa, mutta hymyilen vaan enkä sano mitään. Nainen selkeästi kiusaantuu itse tästä punastumisesta että jos kertoisin että punastuminen on tosi nättiä, niin olisiko se paha, ajattelin ettei nainen sitten enää kiusaantuisi asiasta? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehelliset ja luotettavat ihmiset punastuu.

Kiitos, kiitos, kiitos😊😊

Vierailija
22/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun se on sopivaa niin sanot, että koet naisen kiihottavana. En kiirehtisi tuon kanssa kuitenkaan.

Näin. Tapailin aikoinaan samanlaista naista, punastui helposti. Pedin puolella hän oli kuin kuka tahansa nainen ja kerroinkin että hän kiihottaa mua tosi paljon. Vaikka hän oli herkkä, oli hän samalla jotenkin levoton ja sitten liihottelikin tiehensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tällä kertaa saman tarinan hieman eri versio. Oikeastihan ap on itse punasteleva nainen. 

Kaikesta sitä ihminen voikin olla kateellinen. Siitä että joku punastuu. Ei taida mennä hyvin sullakaan.

Vierailija
24/24 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää puhuko meidän kaikkien punastelijoiden suulla. Minullekin olisi ihan ok, jos asia mainitaan. En häpeile punastumistani. En minä sille asialle itse mitään voi. Olen myös monesti kuullut sen olevan söpöä. Uskon siihen itsekin, koska se joskus "paljastaa jotain alkukantaista."