Minkälainen olet yksin kännissä?
Ite laitan telkkarista Youtuben päälle ja laitan sieltä musaa soimaan. Lauleskellen ja tanssien samalla musan tahtiin.
Kommentit (75)
Kerran vedin yksin kännit kun v*tutti erinäisistä syistä niin paljon. Tanssin ysärihittien tahtiin joita laitoin soimaan Youtubesta. Tuli niin krapula että en ole sen jälkeen kotona yksin kännännyt.
"Pikku huppelissa korkeintaan olen, mutta laitan kuulokkeet korville ja hyvää musiikkia ja tanssin ja laulan itseni hikeen."
No, ihan samanlainen olen. Yksin kotona nytkin, mies merillä. Pikku huppelissa ja kohta alan kuuntelemaan nostalgisesti nuoruuden musaa eli 80-90 luvun ikivihreitä. Jotenkin se tyhjää päätä rankan työviikon jälkeen.
Muuten kiva mut toi syyhy on paha
En tykkää yksin juopotella, joskus aikoinaan kun otin yksin, soittelin kavereille, läksin lähibaariin loppujen lopuksi.
Mä itken paljon. Sen takia en tykkää enää nykyään juoda, koska suru nostaa heti päätään.
Kuljeskelen yöllä puutarhassa ihastelemassa kaikkea ja myöhään yöllä kuuntelen tubesta klassista musiikkia.
En ole yksin kännissä. Miksi olisin?
Kirjoittelen provoja nettiin ja katselen juutuubista 80 luvun videoita (koska sen jälkeen ei ole enää tehty hyvää musiikkia)
Ensin hieman pirteämpi, toiveikkaampi, avoimempi, mutta lopulta melankolinen, surullinen ja toivoton.
Jep, YouTube tai Spotify soimaan, ja tanssin ympäri kämppää. Oon sillein aika hillitty ihminen seurassa, että moni ei varmasti uskois.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, en ole koskaan ollut yksin kännissä.
n64v
Sama! Mikä pointti on olla yksin kännissä?
N57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n64v
N57
En oo nähnyt ohjeita alkon ottamiselle pullon kyljessä. Voi kai sitä rentoutua yksin tai seurassa?
Teen samaa mitä tekisin normaalistikin. Paitsi, ettei kannata käyttää puhelinta kännissä. Tulee paljon hyviä ideoita. Tänään ei pysty ryyppäämään. Heti huomenna voi taas aloittaa ryyppyputken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n64v
N57
Minä en ymmärrä ihmisiä jotka haluaa juoda seurassa. Miksi ihmeessä? Yksin juominen on mukavaa, enkä todellakaan pilaisi sitä tunnelmaa ihmisillä.
Oikeastaan lähes samanlainen kuin olen seurassakin kännissä ollessa, tosi iloinen ja laulelen ja naureskelen herkästi. Erona vain että yksin ollessa en höpöttele kovaan ääneen kuten seurassa.
En käytä yksin ollessa alkoholia ollenkaan. Harvoin enää juon itseäni humalaan edes seurassa.
Kännissä ei koskaan ikinä milloinkaan tapahdu tai saa aikaiseksi mitään hyödyllistä
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistit juo yksin.
Juoppokööriä koskaan nähnyt?
Hauska ennenkaikkea. Juon, pelaan ja syön jotain hyvää. Pelaamisen välihuudot ovat toisinaan niin hauskoja että naurattaa vielä seuraavana päivänä. Olisipa selvänä yhtä hauska.