Minkälainen olet yksin kännissä?
Ite laitan telkkarista Youtuben päälle ja laitan sieltä musaa soimaan. Lauleskellen ja tanssien samalla musan tahtiin.
Kommentit (75)
Olen ihan seitsemännessä taivaassa. Kaikki tuntuu mielettömän hyvältä. Musiikki, tanssiminen yksin, luonto, jopa huonot tv-ohjelmat, ihan vaan istuminen nojatuolissa ja olosta nauttiminen. Täysi euforia ja tunne että kaikki on itsessä ja maailmassa kohdallaan. Juon mieluiten yksin päästäkseni nauttimaan täysillä tästä rauhallisesta ja ihanasta olosta. Toiset ihmiset voi siinä vain häiritä.
Viimeisin kotikänni oli suht nopea tapahtuma siihen sammumiseen siis. Humahti nelosolut päähän vauhdilla ja kävin läpi tiktokkia. Jämähdin johonkin liveen avaamaan itsestäin ihan liikaa kaikkea ja siihen sitten sammuin ihan ykskaks.
Surullinen, kuuntelen surullisia biisejä.
Kuuntelen musaa. Poltan paljon tupakkaa. Katson Instagram videoita. On muuten hauskempia kännissä ne videot :D
Heh sama. Laulan ja tanssin, kännissä tietysti tuntuu siltä että oisit hyväkin stara. Saatan postata jotain noloa someen jos liian kännissä tai viestiä laitan sellaselle jonka kans muutenkaan tekemisissä tai edes tunne mutta on tullut ihan positiivistakin yllätystä ja "kaveri" vastailee paljonkin takaisin
yleensä haukun kaikki muslimit ja feministit ja sitten huomaan aamulla facebookista tekstini ja deletoin ne, koska en muista mitään koskaan eilisestä jos juo kaljaa eli 24 pack yleensä
Alkavassa humalassa ole tehnyt niitä hommia, joita olen lykännyt tuonnemmaksi: siivonnut, maksanut laskuja, lukenut viimeinkin auton käyttöohjeet, vaihtanut asiallisia wa-viestejä tuttujen kanssa jne. Sitten voikin relata seuraavaan päivään asti. Kukaan ei koskaan ole nähnyt minua humalassa.
Kuuntelen muiden mielestä paskaa nykymusiikkia, tanssin ja laulan mukana.
En varsinaisesti juo ominpäin, mutta jos otan pohjia ennen kaupungille lähtöä niin on hyvin samanlainen meno kuin ap:lla. Soittelen tubesta musiikkia, en tosin laula enkä tanssi.
Vierailija kirjoitti:
YouTube ei löydy kuin Boney m. Babylon. Mutta missä on vanhat kunnon iskelmät mitä joskus 90- luvulla oli. Madonna oli mitä muuta. Kotimaista. Iskelmä humppaa. Ei mitään olen suomalainen Italiasta lauluja. Enää ei voi kuunnella edes tauskin italia laulua KAIKKI PÄÄTTYI KYYNELIIN haavemaata. Heille kävi niin. Koska.
Tämä oli kyllä jo kryptistä. Viinillä tai ilman.
Aika sama kuin ap. Tubesta fiilistelymusaa ennen lähtöä ulos ja sitten ollaan taas vähäksi aikaan oman elämän sankari.
Joskus myös kirjoittelin (rekkausta vaativille) foorumeille nimenomaan kännissä, mutta harvemmin enää. Seuraavan päivänä edellisillan tuotoksia kun sai välillä vähän, jos ei hävetä, niin ainakin ihmetellä.
En onneksi soittele tai viestittele koskaan kenellekään humalassa. Inhoan muiden kännipuheluita ja känniviestejä, joten kaipa niitä alitajuisesti osaa tuiskeessakin välttää.
Olen yksin kännissä sellainen, että juttelen niin paljon, että muut ei saa puheevuoroa.
Tietskasta tuben ja ylitunteellisesti fiilistelen musiikkeja sun muuta.