Minkälainen olet yksin kännissä?
Ite laitan telkkarista Youtuben päälle ja laitan sieltä musaa soimaan. Lauleskellen ja tanssien samalla musan tahtiin.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mie oon semmone lupsakka savolaimies joka viihtyy hyvi yksinänsä ku juop viinoo. Mie tykkeen itestäin nii paljo et emmie kettää halluu miu kans ryyppeemää. Eikä tarvii kellekkää tarjota, suap juuvva ite kaik viinat ja sitte sammuva vaik sohvale. Ja uamula sama jatkuu.
Mie ei kuulu Savoon vaan Karjalaan.
Ex-mieheni haastoi aina riitaa, tavalla tai toisella ja kun tiesin, että olen luonteeltani äkkiä syttyvää, en voinut oikeastaan koskaan "nauttia" viinistä tai muusta kun hän oli paikalla, se oli viisauden alku ja olen siitä erittäin tyytyväinen ja oikeastaan yleäkin. Mökillä yksinään sitten saatoin ostaa viiniä ja nautiskella, katsella luontoa, kuunnella musiikkia, lähettää joitain tekstiviestejä, selailla puhelinta, laittaa ruokaa ja nauttia siitä, kun mies ei haasta riitaa. Onneksi jo ex, eli alkoholi ei sopinut hänelle ei sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie oon semmone lupsakka savolaimies joka viihtyy hyvi yksinänsä ku juop viinoo. Mie tykkeen itestäin nii paljo et emmie kettää halluu miu kans ryyppeemää. Eikä tarvii kellekkää tarjota, suap juuvva ite kaik viinat ja sitte sammuva vaik sohvale. Ja uamula sama jatkuu.
Mie ei kuulu Savoon vaan Karjalaan.
"Mie ja sie ovat alkuaan vanhoja karjalaisuuksia, mutta ne ovat aikojen kuluessa levinneet varsin laajalle".
Vierailija kirjoitti:
En juo enää mutta aiemmin kirjoittelin keskustelupalstoille, kuuntelin YouTubesta musiikkia ja naureskelin omille jutuilleni. Hienoja aikoja. Valitettavasti alkoholi alkoi masentaa ja nykyään joudun tekemään noita asioita selvinpäin
Tuo on muuten totta, että alkoholi masentaa ja sitten vain murehtii kaikkia ja kaikkea, ei tuntunut lainkaan hyvältä, vaikka murheiden aiheet olivat ihan oikeita, ei keksittyä itsesääliä. Viini on taaksejäänyttä aikaa, enkä koe, että sitä enää edes tarvitsen, pää on selvä ja asiat myös !
Kuuntelen radiota, kirjoittelen tänne, tanssin itsekseni ja lopulta kuorsaan sohvalla.
Olin aina humalassa itkuinen ja itsetuhoinen. Sen takia en ole juonut 10 vuoteen.
N32
Miksi olisin yksin kännissä? Juon ainoastaan seurassa ja silloinkin aika vähän.
Sama,
Ja sovitan vaatteita!
Olen myös todella luova pienessä sievässä.
Vierailija kirjoitti:
Sama,
Ja sovitan vaatteita!
Olen myös todella luova pienessä sievässä.
Jeps, niin minäkin. Ideat senkuin sinkoilee, onhan se nyt ihme juttu. Monta sisustusjuttuakin on syntynyt viinin äärellä ja ruokaa myös. Enää ei tuokaan innosta, paha olo tulee vaan.
Tälleen vanhemmalla iällä ei viitsi liikoja tissutella. Näkyy vähäinenkin liian helposti naamassa seuraavana päivänä.
No meillä siis myös tuttavat yksikseen jammailee ja laulaa. Soittaa musaa ja laulaa mukana sekä nauraa omille mokille mitä sattunut tekemään. Se on vähän hauskaa muistella mitä on matkoillakin kännissä tehnyt. Ole reilusti oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Tälleen vanhemmalla iällä ei viitsi liikoja tissutella. Näkyy vähäinenkin liian helposti naamassa seuraavana päivänä.
Minä olen niin kuiva ja roikkuva, että pieni turvotus vain nuorentaa.
Nousuhumalassa iloinen, mutta sen jälkeen menen helposti hyvin tunteelliseksi. Itken vuolaasti kaikelle, mitä vaikka telkkarissa näkyy, tai istun parkumassa ikävöiden kuolleita läheisiä tai entisiä ystäviä. Seurassa en itkeskele juuri koskaan.
No kerran tuli maalattua naama halloween tyyliin kun oltiin tosin tuttujen kanssa menossa juhlimaan. Niin pelottavaksi että piti pestä pois ennen lähtöä. Alko vaikuttaa liioittelua. Ei mitään uskonto perkelettä. Fariseukset ei pelastu. Mistään.
Vaihtelee. Mut kuulokkeet korvissa ja musiikkia ainakin tunti. Joskus kirjoittelen eri palstoille vitsaillen. Kesällä saatan istua takapihalla lintuja vakoillen tai kävellä läheiselle rannalle.
Sit ei ole yksin jos erehtyy johonkin seuraan tai kuppilaan.
YouTube ei löydy kuin Boney m. Babylon. Mutta missä on vanhat kunnon iskelmät mitä joskus 90- luvulla oli. Madonna oli mitä muuta. Kotimaista. Iskelmä humppaa. Ei mitään olen suomalainen Italiasta lauluja. Enää ei voi kuunnella edes tauskin italia laulua KAIKKI PÄÄTTYI KYYNELIIN haavemaata. Heille kävi niin. Koska.
Joku varasti viherkasveja ruukkuja asunnosta niin palaako se nyt helvetissä sitten se varas. Vei myös citisen rannekellon. Tulikivi järvi.
Pitkästyn ja voin huonosti. Alkoholin huonot vaikutukset tuntuvat selvemmin, kun juo yksin. Siksi nykyään yleensä vältän sitä.
Aika samanlainen kuin aina. Maailmankaikkeus pyörii ympärilläni. Humalassa sen näkyminen korostuu. Voisin kertoa mutta te huutaisitte porvoota. Se olisi perjantai niin voisin käydä näyttämässä jossain mitä tarkoitan. Ihmisiä alkaa aina tulla samaan pöytään jos menen baariin. Sehän riittää kun niille puhuu...
M
Kysyn peilikuvaltani että miksi,eikö se jo riitä,peilikuva vastaa joo ehkäpä jonain päivänä.