Ottaako joku tunnin suihkuja??
Facessa eräässä ryhmässä joku päivitteli sitä, kun uimahallissa joku nainen oli vieläkin suihkussa, kun itse oli käynyt jo uimassakin. Moni vastaaja käski pitää vaan huolen omista asioitaan, joku sentään tunnusti istuvansa lämpimässä suihkussa tunninkin.
En enää yhtään ihmettele taloyhtiöiden kalliita vesimaksuja, jos talossa on näitä suihkussa asuvia..
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka kotona suihkuttaa tunnin runkkaa siellä
Taidat olla frigidi.
Teinit, ne runkkaa ja räplää. Eivät tajua , paljonko lämmin vesi maksaa. Ei vaikka verisuonet pullottaen niille mylvisi.
Menee tunti. Olen sairas ja siksi suihkussa käyminen on hidasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein tulee suihkuteltua ja kylvettyä 45min-1h.
Tykkään orgutella pitkänkaavan kautta.
Vesi tulee omasta porakaivosta ja lämmitys halvalla puulla.
Orgutella? Tuli just yrjöä suuhun. Ihmiset on kyllä kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meidän taloyhtiöön on nyt valmistunut putkiremontti ja sen seurauksena saadaan asuntokohtaiset vesimittarit käyttöön. Ei tarvitse enää toisten veden lotrausta maksaa.
Meilläkin on huoneistokohtaiset mittarit, mutta vesimaksu ei siltikään perustu kulutukseen.
Aina tunti menee, on piiitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein tulee suihkuteltua ja kylvettyä 45min-1h.
Tykkään orgutella pitkänkaavan kautta.
Vesi tulee omasta porakaivosta ja lämmitys halvalla puulla.
Orgutella? Tuli just yrjöä suuhun. Ihmiset on kyllä kuvottavia.
Mitä vikaa on nautinnoissa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meidän taloyhtiöön on nyt valmistunut putkiremontti ja sen seurauksena saadaan asuntokohtaiset vesimittarit käyttöön. Ei tarvitse enää toisten veden lotrausta maksaa.
Meilläkin on huoneistokohtaiset mittarit, mutta vesimaksu ei siltikään perustu kulutukseen.
Kyllä se tasauslasku tulee perässä
En nyt kauheasti kelloa kyttää kun suihkuun menen, mutta kyllä varmaan se puolituntia ainakin menee. En tosin käy joka päivä, pari kertaa viikossa jos en tee mitään mistä niin hikeä pukkaisi, olisi turhaa suihkussa käyntiä.
Ihmettelen kyllä, miten suihkussa saa menemään puolituntia, saati tunnin. Ei mulla olis edes aikaa, käyn aina aamuisin suihkussa. Puolipitkät hiukset, pesen, huuhtelen, hoitoaine, saippuoiminen ja lopuksi huuhtelu. Menee 5-7min.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, miten suihkussa saa menemään puolituntia, saati tunnin. Ei mulla olis edes aikaa, käyn aina aamuisin suihkussa. Puolipitkät hiukset, pesen, huuhtelen, hoitoaine, saippuoiminen ja lopuksi huuhtelu. Menee 5-7min.
Joskus kysyin samaa ja tulin vastauksista siihen lopputulokseen, että jokaista kehon osaa hinkataan pari minuuttia, kainaloita ja haaraväliä vähän enemmän. Sitten rasvataan koko keho kauttaaltaan "vangitsemaan kosteus sisään".
Vierailija kirjoitti:
Ihmettele ihan rauhassa, omapa on ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka kotona suihkuttaa tunnin runkkaa siellä
No ei niillä siihen tuntia mene.
Me vaan runkataan suihkussa parikin tuntia!
Ihme vesinatzseja. Asukaa taloissa, joissa on mittari ja haiskaa. Mitä minä siitä.
Mulla kestää kotona suihku helposti 45 minuuttia. Hiusten pesu + hoitoaine (shampoolla vaahdotus joskus kaksi kertaa) ja nämä aineet pitää tietysti huuhdella huolella. Hiukseni ovat pitkät. Joskus hoitoaineen jälkeen käytetään vielä hiusnaamiota, joka vaikuttaa hetken ja sitten se huuhdellaan pois. Tietysti välillä pitää myös sheivata sääret ja tämä on kätevintä tehdä suihkun aikana. Myös vartalon kuorinta-ainetta tulee välillä käytettyä saippuan lisäksi, nämä on tietysti myös huuhdeltava iholta huolellisesti. Noihin menee aikaa. Tämän lisäksi tietysti pestään myös kasvot ja hampaat aamuin illoin. Joillakin ihmisillä on myös kasvojen pesussa useita vaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tasauslasku tulee perässä
Ei tule, kun kyseessä on kiinteä vesimaksu eikä mikään vesiennakko.
Joo, mut käynkin harvoin. Jouluna ja juhannuksena. Ja täällä on asuntokohtaiset mittarit.
Varmaan jotain näitä aistiyliherkkiä jotka saa tyyliin orgasmeja jostain lämpimän veden hyväilystä. Itse en ymmärrä kun eihän se ole muuta kuin märkää vettä.