Emmerdalen juhlat
Emmerdalen juhlahumua ja ensimmäisenä pikkujoulut.
Kommentit (559)
Lydian ex poikaystävä nuoruusvuosilta ja kuolleen vauvansa isä Craig r*iskasi hänet.
Komppaan, missä Will? 😘
Missä Will? 🤔
Etsintäpartio asialle? Minulla olisi hyvä jälkikoira ja myös toinen, joka löytää mm. 🐿🐀🐜🍁eli hyvinkin kelpo nenätyöläinen 🤭
Vierailija kirjoitti:
Missä Will? 🤔
Etsintäpartio asialle? Minulla olisi hyvä jälkikoira ja myös toinen, joka löytää mm. 🐿🐀🐜🍁eli hyvinkin kelpo nenätyöläinen 🤭
Onko team Will paikalla?
Tämä selvisi eli herkkuruoka on puskanpataa, mutta pustanpata, burgundinpata, palapaisti, sekä karjalanpaisti juureksilla kuulostaa myös hyvältä. Onhan edessä pitkä talvi haudutella hyviä pataruokia. Kiitos kaikille!
Ei näkynyt Team Williä tai muutakaan etsintäpartiota kun olimme koirien kanssa iltalenkillä. Eikä Will löytynyt. Mulinoissi ei löytänyt mitään kun saanut Willistä edes ilmavainua, mutta tämä toinen 🤦 irti ollessaan kävi kiskomassa piiip-merkkisestä puusta ison oksan ja toi sen ylpeänä minulle. Ei siinä mitään jos olisimme olleet metsässä tai joutomaalla, mutta ei oltu. Jos jotain positiivista niin on se vahva, mutta siinä se. Sitten käytiin keskustelu saako oksan raahata kotiin. Täytyy varmaan ottaa puhelu seurakunnan puutarhurille. Ruokatunti 🍽
Will, Charles, Cain ja Caleb karonneet. Onko Jimmy ja Bear erelles paikkakunnal? Onko kyläs joku joka eliminoi kaikki komistukset vai aivosairaus joka laittaa pakenemaan? Samki pakkasi laukkunsa ja poistus ovest. Katoavatko Liam ja Bop seuraavaks? Hyvät tyypit katoavat ja tilal tulee niljakkeit kuten Craig ja Harry. Täsä o jokain mätää. Tarvitsemme salapoliisityätä 🔍 koirapartion lisäks.
Apua, eilenhä Jacob yritettiin deletoida! Ja missä on Nikhil?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Nikhil ole lapsensa kanssa jossain ulkomailla, oliko edes isänsä hautajaisissa? Ei ainakaan Jain häissä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Will, Charles, Cain ja Caleb karonneet. Onko Jimmy ja Bear erelles paikkakunnal? Onko kyläs joku joka eliminoi kaikki komistukset vai aivosairaus joka laittaa pakenemaan? Samki pakkasi laukkunsa ja poistus ovest. Katoavatko Liam ja Bop seuraavaks? Hyvät tyypit katoavat ja tilal tulee niljakkeit kuten Craig ja Harry. Täsä o jokain mätää. Tarvitsemme salapoliisityätä 🔍 koirapartion lisäks.
Tämäpä pulma. Eipä oo Eric tai Vinnykään ollu aikoihi ruu'ussa, ei muuten Marlon tai Paddy, saati Karhu, mikä näitä miehiä hukkaa?
Hidessä taas oli vieras mies tarjoilemassa, simpsakka poju, miksei häntä ole esitelty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Nikhil ole lapsensa kanssa jossain ulkomailla, oliko edes isänsä hautajaisissa? Ei ainakaan Jain häissä käynyt.
Nikhil on Kanadassa. Oli isänsä hautajaisissa kun Jai puhui jollekin (Laurelille?), että oli tavannut Nikhilin ja Priyan.
Miehiä katoaa, kuolee ja heitä yritetään tappaa kuten Bob ja David 😱. Onko tässä takana jokin salaliitto vai ehkä 👽🛸 hyökkäys? Olisiko tullut aika laittaa foliohatut päähän?
Onkohan tänään enää yhtään miestä jäljellä? Olisiko tullut aika ottaa lasillinen🍷kun ajatuskin jo järkyttää?
Tiedetään, tiedetään. Miehil on D-vitamiinin puutos kun eihä Emmes ikinä aurinko paista. Lisäks voi olla myös puutetta B12-vitamiinist joka ois tarpeelline muistil ja aivoil. Naiset on fiksui ja syö purkista.
Puoli seiskassa Farmi Suomen Pehtoori 💖
En osaa. Haluaisin osata kutoa sukat tai jopa villapuseron. Viimeksi mainittu taidetaan neuloa. Termit hukassa. Onko se vaikeaa? Mistä löytyisi ohjeet joita aloittelijakin ymmärtäisi? Osaan virkata ja neuloa jotenkin kiitos koulun. Siis virkata pötkön ja neuloa patalapun. Auttakee 💕
Vierailija kirjoitti:
En osaa. Haluaisin osata kutoa sukat tai jopa villapuseron. Viimeksi mainittu taidetaan neuloa. Termit hukassa. Onko se vaikeaa? Mistä löytyisi ohjeet joita aloittelijakin ymmärtäisi? Osaan virkata ja neuloa jotenkin kiitos koulun. Siis virkata pötkön ja neuloa patalapun. Auttakee 💕
Siis minä, 60+ opettelin tänä kesänä sukan kantapään. Sukuun syntyi vauva ja hälle kudoin sukat. Malli: ranskalainen kantapää, ihan netistä katsoin ohjeen ja o s a s i n !!! Seuraavat sukat tein ranskalaisen, vahvistetun kantapään ohjeella. Nyt oon kutonu niin ainaski kymmenet sukat.
Jos minä poropeukalo osasin, osaat sinäkin
Joskus ostin vähillä rahoillani tämän duon kasetin muinoiselle parhaalle ystävälleni. Rakastin tätä musiikkia. Rakastan yhä, vaikka uudet rakkaat ystävät.
Leivoin tänään pullaa. Nam. Onnistui. Pehmoisia ja kanelin makuisia. Nam. Vai sanoinko jo? Hah
Miehet vaan vähenee Emmessä. Enää oli Ryan, Bob, David ja Jacob, Suni. Craig ja Samson. Lääkärikin vaihtui Liamista naiseksi.
Missäs muuten Charity reissaa? Ryan sanoi olevansa talonvahtina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minä, 60+ opettelin tänä kesänä sukan kantapään. Sukuun syntyi vauva ja hälle kudoin sukat. Malli: ranskalainen kantapää, ihan netistä katsoin ohjeen ja o s a s i n !!! Seuraavat sukat tein ranskalaisen, vahvistetun kantapään ohjeella. Nyt oon kutonu niin ainaski kymmenet sukat.
Onko jossain ohjeita tyyliin "for dummies" eli täys tumpeloille? Muuten ei tapahdu muuta kuin että tuijotan lankakerää ja sukkapuikkoja kauhistuneena. Kumpi helpompi aloittajalle sukat vai pusero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain ohjeita tyyliin "for dummies" eli täys tumpeloille? Muuten ei tapahdu muuta kuin että tuijotan lankakerää ja sukkapuikkoja kauhistuneena. Kumpi helpompi aloittajalle sukat va
Itse aloittaisin noista valiten sukista, koska valmistuvat puseroa nopeammin eikä haittaa vaikka olisi vähän epätasaista jälkeä. Pusero on kuitenkin "paraatipaikalla", mutta sukat voi jättää tarvittaessa saapassukiksi eli eivät jää kuitenkaan käyttämättä. Voisiko eka työ olla vaikka kaulahuivi? Se on helppo ja pääsee kuitenkin harjoittelemaan tasaisia silmukoita.
Mitä sille Lydialle on tapahtunut?