Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmerdalen juhlat

Vierailija
18.10.2024 |

Emmerdalen juhlahumua ja ensimmäisenä pikkujoulut.

Kommentit (559)

Vierailija
221/559 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Team Cain

Täällä myös. Tosin hän esiintyy nykyään niin harvoin, että toisinaan mietin tiimin vaihtoa. En vaan kekkaa, mihin vaihtaisin.

Mietin oikein tosissani, mikä juoni nyt koukuttais? Ehkä se, et mikä merkkipäivä Gaililla oli taannoin...

Tai toisaalta: Selviääkö Tomin auton ryöstöstä lisää?

Vierailija
222/559 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kivaa ja hauskaa sais Emmerdales kyl tapahtua, mutta ilmeisesti synkkä musta pilvi on kylän päälle parkkeerannu kuten Aku Ankalla joskus, ja Emmerdales se on saanu pysyvän jalansijan. Raskasta kattoo Lydian kärsimystä, ja se riipii kun ei itse pääse Craigin kurkkuun kiinni, eikä Cathyn kipuilu ja Charlesin synnintunto ole nekään iloista katottavaa.

Sais edes mieskerho kokoontua isommal joukol  mukavia jutteleen ja toisilleen vähä vinoileen mutta kun ei.

Tom on sellainen jamppa etten jostain syystä voi häntä sietää. Jotain hämärää siinä jannussa on. Craig on selvä nilkki ja ällötys, mutta Tomissa on jotain, en tiedä.  Kylän psykopaatin virka on kyl vapaana kun Emma kuollu ja Meena vankilas eli kuka on seuraava? Tom? Craig? Kuka? En kyl enää lisäpahiksia kaipais vaan iloista velikultaa jotta sais naurahtaa edes kerran illas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/559 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku märisi tästä keskustelusta, mutta huh huh varsinainen Emmerdalen ketju 🤦

Vierailija
224/559 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorian deitin ilmaantuessa ajattelin, ou jee, silmäniloa. Mutta mutta mutta,  pettymystä joutui tuntemaan kun poitsuhan oli ding ding ding itserakas dille. Komeus ei aina riitä, ei kauneuskaan. Ei jatkoon 👎

Missäs meidän poijjaat eli Cain ja veli hopea pistelevät menemään? Hush, heti koti sieltä pahojaan tekemästä!!

Vierailija
225/559 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi jakso väliin, muuttiko Wendy siis Vicin luo?

Ruokaresepti: savustetaan lohi, pirskotetaan hiukan sitruunamehutiivistettä päälle, kun kypsä. Mieto suolaus. Perunamuussia oheen ja salaattia. Ai että on namia.

Vierailija
226/559 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Villapakassa bingoa???

Vierailija
227/559 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mist löytyis lisää näitä Emmerdalen pieleen menneitä kohtaukssi, näyttelijöiren repeämissi ja muit sattumukssi?

Tääl vain muutamia https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aina-ei-mene-putkeen-emmerdalessaka…

Nämä oli hauskoja! Mukava nähdä Sugdenin veljeksiäkin pitkästä aikaa.

Vierailija
228/559 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-80 luvulla äitini teki jotain pataruokaa jossa ainakin paljon juureksia ja muistaakseni lihaa. Sen nimi oli joko pustan- tai puskanpata, voi olla burgundinkin pata. Tuntuuko tutulta? 

Vielä tässä kyselisin muistaako kukaan tuota herrrrkullista ruokaa? Miten sitä tehdään? Tiedän, netistä voi löytyä, mutta kotikokkaajan ohjeet ovat parhaimpia.

Pata kattilaan
229/559 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-80 luvulla äitini teki jotain pataruokaa jossa ainakin paljon juureksia ja muistaakseni lihaa. Sen nimi oli joko pustan- tai puskanpata, voi olla burgundinkin pata. Tuntuuko tutulta? 

Vielä tässä kyselisin muistaako kukaan tuota herrrrkullista ruokaa? Miten sitä tehdään? Tiedän, netistä voi löytyä, mutta kotikokkaajan ohjeet ovat parhaimpia.

https://yhteishyva.fi/reseptit/burgundinpata/recipe-538

ihana guugle tietää. Minusta tämä on kuin palapaisti.

Vierailija
230/559 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei muutu:

Täällä moititaan Emme-ketjua, siellä tätä!!! :)

Vierailija
231/559 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä32638 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yhteishyva.fi/reseptit/burgundinpata/recipe-538

ihana guugle tietää. Minusta tämä on kuin palapaisti.

Teen karjalanpaistia joskus porkkanalla, lanttukin kävisi varmaan sekaan. Keitetyt potut tai pottumuussi, puolukkasurvos

Vierailija
232/559 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei muutu:

Täällä moititaan Emme-ketjua, siellä tätä!!! :)

Ehkä aiheestakin kun spoilauksia ja "ei niin kivaa kirjoittamista" on naapurissa päivittäin. Onneksi yp poistelee spoilauksia ja rimanalituksia jos joku vain viitsii niistä ilmoittaa. Sinne on nyt pesiytynyt trolli tai kaksi, tämä vahva epäilys. 

Vierailija
233/559 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kivaa ja hauskaa sais Emmerdales kyl tapahtua, mutta ilmeisesti synkkä musta pilvi on kylän päälle parkkeerannu kuten Aku Ankalla joskus, ja Emmerdales se on saanu pysyvän jalansijan. Raskasta kattoo Lydian kärsimystä, ja se riipii kun ei itse pääse Craigin kurkkuun kiinni, eikä Cathyn kipuilu ja Charlesin synnintunto ole nekään iloista katottavaa.

Sais edes mieskerho kokoontua isommal joukol  mukavia jutteleen ja toisilleen vähä vinoileen mutta kun ei.

Tom on sellainen jamppa etten jostain syystä voi häntä sietää. Jotain hämärää siinä jannussa on. Craig on selvä nilkki ja ällötys, mutta Tomissa on jotain, en tiedä.  Kylän psykopaatin virka on kyl vapaana kun Emma kuollu ja Meena vankilas eli kuka on seuraava? Tom? Craig? Kuka? En kyl enää lisäpahiksia kaipais vaan iloista velikultaa jotta sais naurahtaa edes kerran illas. 

Tomilla alkaa olemaan Carl- isän elkeitä. Ei ole ilmeisesti omena kauas puusta pudonnut.

Vierailija
234/559 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ruoka nimeltä puskanpata joka jos guuggeliin on uskominen on Marttojen kehittelemä ja liittyy vahvasti Pekka Puskaan ja P-K projektiin.  Pustanpata ja burgundinpata ovat täysin eri ruokia.

Siitä on kauan kun olen sitä syönyt, lapsuudessani mummolavierailuilla itäisessä Suomessa.  Soitin mummolle kysyäkseni reseptiä, mutta hänelläkin oli enää vain hataria muistikuvia.  Joka tapauksessa punaista rasvatonta lihaa paloina, vettä ja paljon erilaisia juureksia. On sakeahkoa ja hiven makeahkoa.  Mummo arveli, että padassa saattoi olla myös kuivattua luumua. Mausteina ei varmasti ole ollut muuta kuin suolaa ja korkeintaan maustepippureita, ehkä lihaliemikuutio jos niitäkään.  

Kyseinen ruoka on todella hyvää ja minäkin haluaisin sen reseptin.  Onko paikalla ketään Pohjois-Karjalasta tai muualta itäisestä Suomesta?  Siellä voisi tietoutta vielä olla.

Olen eri kuin alkuperäinen kyselijä :)

Vierailija
235/559 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hänel joka linkkasi tänne kuu-ukkopelin. Olen pelannut kuuta vastas monta kertaa ja parhaimmilas olen päässyt tasol 1, mut siihen ain kyl mar sit jää. Onko joku onnistunut paremmin? Pelihän o torel koukuttava ja ihan kivaa ajanvietettä. Olen onnistunut saaman  4 erikoiskorttia, mut en yhtään tajua milloin ja kummottos ne pitäis pelata. Seuraavaks täytyy kokeil pentuliven kynnenleikkauspeliä.

Olen Dinglen perheen fani, mut ny melkein toivoo ettei se sais kuva-aikaa ku Lydian kohtalo ahristaa ja Craig saa verenpaineen nousemaan vaarallisen korkeaks. Täytyisiköhän kirjoittaa käsikirjoittajil ja ohjaajal pikku viesti ja kertoa, ettei huumori ja onne hetket o Emmerdales kiellettyjä aiheit? Ystäväni lopettiki Emmerdalen katsomisen sanoen, et kerro ku tappamine ja raiskaamine loppuu. Sitten se palaa ohjelman pariin. Paistaa aurinko risukasaanki, paistaaks Emmerrales?

Vierailija
236/559 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hänel joka linkkasi tänne kuu-ukkopelin. Olen pelannut kuuta vastas monta kertaa ja parhaimmilas olen päässyt tasol 1, mut siihen ain kyl mar sit jää. Onko joku onnistunut paremmin? Pelihän o torel koukuttava ja ihan kivaa ajanvietettä. Olen onnistunut saaman  4 erikoiskorttia, mut en yhtään tajua milloin ja kummottos ne pitäis pelata. Seuraavaks täytyy kokeil pentuliven kynnenleikkauspeliä.

Olen Dinglen perheen fani, mut ny melkein toivoo ettei se sais kuva-aikaa ku Lydian kohtalo ahristaa ja Craig saa verenpaineen nousemaan vaarallisen korkeaks. Täytyisiköhän kirjoittaa käsikirjoittajil ja ohjaajal pikku viesti ja kertoa, ettei huumori ja onne hetket o Emmerdales kiellettyjä aiheit? Ystäväni lopettiki Emmerdalen katsomisen sanoen, et kerro ku tappamine ja raiskaamine loppuu. Sitten se palaa ohjelman pariin. Paistaa aurinko risukasaanki, paistaaks Emmerrales?

Toivottavasti Emppulan käsikirjoittajat lukevat tätä ketjua (luulen, että lukevat!) ja huomaavat toiveesi (toiveemme). Olisi kyllä aika jo vähän iloisemmille käänteille. Onko kylässä seesteisiä pareja? Eric & Brenda, Nicola & Jimmy, Dawn & Billy. Cainilla & Moirallakin tuntuu olevan kaikkea vääntöä jatkuvasti.

Mihin Will on kadonnut?

Vierailija
237/559 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
238/559 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
239/559 |
12.11.2024 |