Emmerdalen juhlat
Emmerdalen juhlahumua ja ensimmäisenä pikkujoulut.
Kommentit (559)
Lomittajat
Yhdessä jaksossa lehmä kaatui pahasti, kun sitä yritettiin lypsää. Sillä oli vielä se potkunestäjärauta, oli kyl pahan näköstä.
Muuten on niin söpöä, kun hyvästelevät 'tytöt' lähtiessään. Tykkäävät selkeästi työstään ja hoidokeistaan
Arto Nyberg - ohjelmien parhautta
Eipä tainnu Emme-ketju parantuu kun ainaki enimmät off topicit siirtyi tänne vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tainnu Emme-ketju parantuu kun ainaki enimmät off topicit siirtyi tänne vaan päinvastoin.
Taas on mennyt riitelyn puolelle 😠
Tunteeko kukaan Oulun seutua? Käymisen arvoisia kohteita, majoitusta, luontopaikkoja ym? Muuallakin kuin siis vain kaupungissa eli ainakin n.60km säteellä. Kyselen ensi kesää ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Mitää pakollisii? Öh. Ei ole. Ei edes Emmerdale kun kiitos kivojen 🤗 voi tapahtumien kulun palstalta lukaista. Mutta, mutta, Lomittajat tuli katsottua joka jakso, sitten, sitten Selviytyjät ja Amazing Race ja ja äh, se missä on viitostytöt, Uutiset & sää, ja.....
Pentuna piti juosta koulusta jotta ehti näkemään Uljas Musta heppaohjelman. Sitte oli Lassie, RinTinTin, Flipper, Ystäväni Ben eli näitä eläinohjelmia. Bonanza ja Karjatila High Chapparall, Cannon, Columbo, Metstarietsivä Maxwell Smart, Veijareita ja Pyhimyksiä, Arsene Lupin ja... Ai kamala, mä on niin vanha.
Et ole ainoa vanha täällä! Muistan nuo sarjat hyvinkin nimeltä ainakin.
Nykyään katson Emmerdalen lisäksi muita brittisarjoja, oli sitten draamaa, romantiikkaa tai rikosta. Esim. Midsomerin murhat ja Shetlandsaarten murhat, Rantakaupungin mysteerit tuli vähän aikaa sitten, Isä Brown tosiaan ja se Grantchester (?) eli toinen pappisarja, jossa ratkotaan murhia.
Kolmelta tulee chatti, täytyy muistaa seurata. Siellä joku pennuista oli jo istunut hetken ja kävelyä on yritetty. Harmi vaan kun on monta tassua niin ei heti osu askel kohdalleen. Kasvavat hurjaa vauhtia nuo pennut!
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, katson 90 päivää morsiamena ja hengenvaarallisesti lihava.
90 päivää morsiamena tulee katsottua usein, jos ei kiinnostavampaa tule. Just illalla katsoin ja hyvänen aika, mitä Darcey on tehnyt kasvoilleen!!! Leikkauttanut tosi rumaksi minun mielestä.
Me ollaan maalla, ihana vuokra-asunto 8v. Omistusasunto isolla kirkolla, terkkarin lähellä. Sikahintainen vastike. Mut ollaan +60, mitä kannattais tehdä?
95% ollaan maalla, ikää kertyy.
Vinkkejä otetaan vastaan.
Kun tuo ikä tuli puheeksi niin mietin, että minkä ikäisiä olette? Itse olen N57.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitää pakollisii? Öh. Ei ole. Ei edes Emmerdale kun kiitos kivojen 🤗 voi tapahtumien kulun palstalta lukaista. Mutta, mutta, Lomittajat tuli katsottua joka jakso, sitten, sitten Selviytyjät ja Amazing Race ja ja äh, se missä on viitostytöt, Uutiset & sää, ja.....
Pentuna piti juosta koulusta jotta ehti näkemään Uljas Musta heppaohjelman. Sitte oli Lassie, RinTinTin, Flipper, Ystäväni Ben eli näitä eläinohjelmia. Bonanza ja Karjatila High Chapparall, Cannon, Columbo, Metstarietsivä Maxwell Smart, Veijareita ja Pyhimyksiä, Arsene Lupin ja... Ai kamala, mä on niin vanha.
Et ole ainoa vanha täällä! Muistan nuo sarjat hyvinkin nimeltä ainakin.
Nykyään katson Emmerdalen lisäksi muita brittisarjoja, oli sitten draamaa, romantiikkaa tai rikosta. Esim. Midsomerin murhat ja Shetlandsaarten murhat, Rantakaupungin mysteerit tuli vähän aikaa sitte
Hiljainen todistaja on hyvä sarja myös. Rikossarja, mutta siinä seurataan ainakin yhden tutkijan (perhe-)elämää sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko kukaan Oulun seutua? Käymisen arvoisia kohteita, majoitusta, luontopaikkoja ym? Muuallakin kuin siis vain kaupungissa eli ainakin n.60km säteellä. Kyselen ensi kesää ajatellen.
Olen kerran käynyt. Sillä ei paljon elvistellä.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo ikä tuli puheeksi niin mietin, että minkä ikäisiä olette? Itse olen N57.
Samoilla kymmenillä. Eli on ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pokka pitää ja Hyasintti Ihan parasta.
T o d e l l a k i n :)
Richard ja naapurin Elizabeth taitavat jo näytellä taivaallisessa teatterissa. Hyacinth on elossa mutta tosi iäkäs.
Täysikäne tyttö ja eläkeikäne isoäet Savonmualta. Ikkee en sano sen tarkemmi.
Arja-tädin tenavatuokio oli ihan parasta, samoin Sirkus Papukaija ja Skippy sekä Flipper. Tarvajärven laatikkoleikkiäkin tuli katseltua kuten Heikiiä ja Kaijaa, Rintamäkeläisiä, Coronation Streetiä ja kaikkia ihania Astrid Lindgrenin kirjoihin perustuvia sarjoja kuten Saariston Lapset. Katto Kassista katsoin, vaikka sitä inhosinkin. Tä
Lähes aikuisikään saakka vaivanneen trauman sain kun vahingossa näin Ossi Ahlapuron "ruumiin" pakastearkussa sarjassa Pidättekö ostereita. En saanut ko. ohjelmaa katsoa, mutta juuri tuolla kohtaa näin tuon kammottavan näyn joka piirtyi verkkokalvolleni vuosikausiksi, sekä aloin pelkäämään pakastearkkuja. Onneksi nyt pelko on poissa, mutta muistan kauhun tunteen vaikkakin koko kohtaus on enää vain hämärähkö muistikuva. Eikö nykyajan lapsiin raaka väkivalta ja kauhu vaikuta lainkaan? Sitähän kun näkee niin tv:ssä, netissä ja peleissä.
Nykyään katson melkein mitä vain paitsi kauhua ja todella raakaa väkivaltaa, vaikka viimeksi mainittua olikin yhdessä suosikkisarjassani. Pidän realitystä kuten Koti koiralle, Myyrä ja Selviytyjät, olen uutisten, ajankohtais- ja luonto-ohjelmien suurkuluttaja, pentulive on päällä lähes 24/7 ja pidän ns. huumoripaneeleista. Kiva kun Pitääkö olla huolissaan palaa ruutuun.
Olen nykyään laiska katsomaan pitkiä elokuvia, mutta ainakin Kaurismäet, Napapiirin sankarit, Harry Potterit, Tarut sormusten herrasta on katsottu, ja aion katsoa myös Luottomiehen.
"Noin ikäni" voi näistä päätellä, mutta omasta mielestäni olen vielä nuori 😉
Melukylän lapset tuli joku aika sitten telkasta, oli todella i h a n a. Niin luontevia oli lapset, hauskat vaatteet ja jutut.
Lucy Show, Vaimoni on noita, Zorro, Tupla tai Kuitti, Lahjomattomat, Taistelevat Virtaset.
Kyl maar ennen oli hyvii ohjelmii.
Lapsena katsottiin pikkusiskon kanssa kaksin elokuva Mitä tapahtui Baby-Janelle?
En ymmärrä, miksi kahden katsottiin moista kauhua, vieläkin puistattaa 50v jälkeen... :(
T o d e l l a k i n :)