Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektiosta: Jos nyt saadettaisiin laki, jossa naiselle annettaisiin taysi oikeus paattaa haluaako sektion vai alatiesynnytyksen,

Vierailija
16.02.2007 |

niin ettei tarvitsisi kuin vaikka ekassa neuvolassa ruksata jompi kumpi vaihtoehto, niin ettei mitään kysellä, päätös on siinä.

Kumman sinä valitsisit?

Kaikki mukaan!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiöaikainen vaurio voi johtua infektiosta, hapenpuutteesta tai lääkkeistä, synnytyksen aikanen hapenpuutteesta. Ja kuten totesin, meillä ei ole sellaista sukuhistoriaa, jonka perusteella sitä voisi meidän tapauksessa pitää perinnöllisenä. Ts sitä ei ole suvussa kenelläkään muilla, ei edes sellaisinä " vähän omituisina" mutta diagnosoimattomina tapauksina. Ollaan kaikki ihan perustaviksia.

ja se muuten kirjoitetaan asperger, eikä asberger.

Vierailija:

Jep, jep...

Jos lapsellasi on tosiaan asberger -diagnoosi, niin silloin sinulle on varmasti kerrottu mahdolliset syyt siihen, mistä saattaa johtua (ja mikä sen aiheuttaa). XD

Vierailija
22/26 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun olen yhden alatiesynnytyksen kokenut valitsisin ehdottomasti alatiesynnytyksen myös toiseen koska kokemus oli hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossakin liukuhihna-makuutus-synnärillä, niin sitten kiitos sektio. En jaksaisi ruveta tappelemaan ammattilaisten kanssa siitä, pitääkö avautumisvaihe todellakin maata käyrillä ja vauva ponnistaa maailmaan ylämäkeen.

Jos taas synnäri olisi hyvä, niin synnyttäisin mieluummin itse. Kokemusta on molemmista tavoista eikä pahaa sanaa kummastakaan.

Vierailija
24/26 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tulen saamaankin seuraavalla kerralla, sillä kaksi edellistä lasta ovat syntyneet myös sektioilla. Noista leikkauksista on jäänyt positiiviset muistot ja synnytykseen liittyy minulla monia pelkoja, eli olen tähän tilanteeseen tyytyväinen.

Alatietä olisin voinut ajatella jos minulle olisi pystytty lupaamaan että lapsi mahtuu hyvin ulos, saan riittävän kivunlievityksen ja ettei synnytyksessä tule mitään komplikaatioita jotka voivat aiheutua lapselle kohtalokkaiksi. Näitä ei kuitenkaan voida minulle luvata, joten koen sektion itselleni luotettavammaksi vaihtoehdoksi.

Mutta muuten kun näitä vastauksia lukee, niin valtaosalle se " alatie, ehdottomasti" on oma valinta. Eli eiköhän pelkosektioa hakevat ole aika pieni vähemmistö, joten turha heidän kimppuun on hyökätä.

Vierailija
25/26 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, missäs näin voidaan tehdä?

Vierailija
26/26 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sikiöaikainen vaurio voi johtua infektiosta, hapenpuutteesta tai lääkkeistä, synnytyksen aikanen hapenpuutteesta. Ja kuten totesin, meillä ei ole sellaista sukuhistoriaa, jonka perusteella sitä voisi meidän tapauksessa pitää perinnöllisenä. Ts sitä ei ole suvussa kenelläkään muilla, ei edes sellaisinä " vähän omituisina" mutta diagnosoimattomina tapauksina. Ollaan kaikki ihan perustaviksia.

ja se muuten kirjoitetaan asperger, eikä asberger.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi