Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut elämässäsi niin kovilla, että flippaaminen on ollut lähellä?

Vierailija
17.10.2024 |

Minä olen useasti. En ole mennyt psykoosiin - ilmeisesti ei herkkyyttä siihen - mutta todella sekavaksi kyllä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mutta pitkään. Ei tullut psykoosia vaan päinvastoin hävisi mielikuvitus ja tunteet. 

Aivot menevät tavallaan "lukkoon". Jonkinlainen itsesuojeluvaiston kaltainen tuossa takana yrittää suojella pahemmilta vahingoilta "sammuttamalla" tunteet. Tämä toki vain maallikon tulkintaa tuosta, kun itsekin olen sen kokenut.

Juhi
22/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 2 mulle tärkeintä ja rakkainta ihmistä päätti nussia keskenään mun veli ja vaimo.

Oli oikeasti aikoja joista en muista mitään. Tekoja joista en muista mitään. Olen aika varma että suunnitellin molempien tappamista ilman omaa tietämystä asiaan.

Onneksi tapasin toisen naisen ja toi tilannetta meni ohi. Vuosikausia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 5 vuotta mutta tämä vuosi kieltämättä pahin. Lähisukulaiset ns hylänneet ainakin äidin puolelta ja viiden vuoden masennus pahentunut ja oli virhe muuttaa kun yläkerrassa asuu kolistelija joka herättää kuudelta aamulla kolinallaan. Jos en saa töitä ja uutta asuntoa niin haluan että minut vaivutetaan koomaan

Vierailija
24/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, olen liian rationaalinen sellaiseen. Mulla on aina useampi varasuunnitelma tilanteista selviämiseksi.

Psykoosiin sairastuminen ei katso älykkyyttä. Esimerkiksi taloustieteen Nobelin palkinnon voittanut matemaatikko John Nash on sairastanut skitsofreniaa jo nuoresta lähtien.

On myös elämän tilanteita, joista ei selviä suunnitelmalla. Esimerkiksi jos useampi läheinen kuolee pienen ajan sisällä, niin ei siitä pelkällä etukäteis suunnitelmalla selviä. Kyllä se vaatii paljon tunteiden käsittelyä ja surutyötä. Sellainen syö paljon henkisiä voimavaroja.

Vierailija
25/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, olen liian rationaalinen sellaiseen. Mulla on aina useampi varasuunnitelma tilanteista selviämiseksi.

Söpöä uskoa itseensä noin kovasti, mutta se ei kyllä katso luonnetta eikä älyä millään lailla, etteikö mieli voisi hajota.

Jos niin sanot.

Vierailija
26/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Olen. Lapset 9v ja 4v vietiin multa  perättömillä rikossyytteillä. Prosessi kesti 2v ennenkuin sain tapaamis oikeuden takaisin. Ei ollut 2v mitään tietoa miten käy koko mun elämän koska ex tekqiswmat syytteet olisivat vieneet työt ja harrastuksetkin.

Sairasta. Oliko ex keksinyt insesti vai pahoinpitely syytteitä?

Veditkö oikeuteen?

Liikaa uteliaisuus ei ole sivistynyttä, vaikka tuntemattomien kanssa kommunikoi. Ei saa liikaa tunkeutua " nahan alle", muisteleminenkin saattaa aiheuttaa monenlaista kipua.

Vierailija
27/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lääkärilatinasta, mutta olen ollut mielestäni rajalla (sekoamisen siis)

Pimeässä vessassa hakannut päätä (omaa) seinään, myös lyöskennellyt itseäni (voimalla), 

kaikenlaista muuta myös. Mutta ei ne teot, vaan se tunne, joka ne saa tekemään - tuntuu että pitää ikäänkuin päästää painekattilasta paine pienemmäksi tai jotain.

Vierailija
28/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enkä vain lähellä. Psykoosi tuli ja vietin pari kuukautta suljetulla osastolla. Parin vuoden sisään kuoli kolme läheistä ihmistä ja yksi sairastui vakavasti. Pappa oli sentään vanha, mutta syöpä vei tädin 42 vuotiaana ja auto onnettomuus vei ystävän 19 vuotiaana. Lisäksi toinen läheinen ystävä oli pakko hoidossa vaikean skitsofrenian kanssa. Olin lisäksi jo vakavasti masentunut valmiiksi ja myöhemmin todettiin epävakaa persoonallisuus ja kaksisuuntainen mielialahäiriö, niin ei ihme että psyyke petti.

Vierailija
29/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään flippaaminen? Mielenterveys on mennyttä traumataustan takia, nyt aikuisena olen toimintakykyinen. Ajattelen im:aa jatkuvasti, lähiaikoina ei ole suunnitelmia sen suhteen.

Jos tapaisimme, pitäisit minua perus keski-ikäisenä. En erotu tapetista. 

Vierailija
30/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosiin sairastuminen ei katso älykkyyttä. Esimerkiksi taloustieteen Nobelin palkinnon voittanut matemaatikko John Nash on sairastanut skitsofreniaa jo nuoresta lähtien.

On myös elämän tilanteita, joista ei selviä suunnitelmalla. Esimerkiksi jos useampi läheinen kuolee pienen ajan sisällä, niin ei siitä pelkällä etukäteis suunnitelmalla selviä. Kyllä se vaatii paljon tunteiden käsittelyä ja surutyötä. Sellainen syö paljon henkisiä voimavaroja.

Noh, tuo kaikki on käyty läpi kahteen kertaan ja vielä pahempaakin. En ole flipannut tai sairastunut skitsofreniaan. Näissäkin tilanteissa toimintasuunnitelma auttoi hyvin eteenpäin.

Vierailija
31/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa, ensimmäisen kerran kun poltin itseni loppuun ja toisen kerran kun äitini sairastui ja jonkin vuoden päästä kuoli. Muistan ajatelleeni että jos selviän jotenkin psyykkisesti selvin nahoin sairastunkohan muuten vakavasti.

Vierailija
32/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, tuo kaikki on käyty läpi kahteen kertaan ja vielä pahempaakin. En ole flipannut tai sairastunut skitsofreniaan. Näissäkin tilanteissa toimintasuunnitelma auttoi hyvin eteenpäin.

Toki valmis toiminta suunnitelma auttaa tilanteessa kuin tilanteessa, mutta se ei ole silti tae siitä, etteikö voisi kuormittua liikaa ja psyyke pettää.

Vierailija
33/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tarkista sanan merkitystä? 

Tolvanat.

Djfh
34/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Olen. Lapset 9v ja 4v vietiin multa  perättömillä rikossyytteillä. Prosessi kesti 2v ennenkuin sain tapaamis oikeuden takaisin. Ei ollut 2v mitään tietoa miten käy koko mun elämän koska ex tekqiswmat syytteet olisivat vieneet työt ja harrastuksetkin.

Tuttu tunne. Oli jännä huomata miten rikollinen valtio Suomi lopulta on. Jotenkin tuntuu hälmöltä, mun ihmiset järkyttyy kun lehdessä lukee että venäjä kaappaa lapsia ukrainasta. No Suomessa valtio ja narsistiset vanhemmat kaappaa lapsia lakien ja ihmisoikeuksien vastaisesti ihan rauhan aikana. EU:n pitäosi ottaa Suomi huostaan ja tuomita menettämään itsenäisyys. Nykyisellään itaenäisyyttä käytetään ihmisoikeusrikoksiin ja lapsikaappauabisnekseen. Itse menin kans todella sekaisin, kin 1,5v poikani vietiin minulta kpkonaan puoleksi vuodeksi vieraannuttajan ja sossujen rikollisella toiminnalla. Edes eduskunnan oikeusasia

Mun tapauksessa puoliso syytti mua lasten pahoinpitelystä. Sai toisen lapsen vielä kertomaan asiasta eteenpäin. 2 vuotta kesti prosessi jonka ikana sain nähdä lapsia valvotusti.

Mitään todistusaineistoa ei ollut. Pelkästään ex valehtelut joissa ei ollut päätä eikä häntää. Mut pelasti tuomiolta ex tuttu joka todisti oikeudessa mun ex valehtelevan..

Ilman tuota moraalisesti hienoa ihmistä olisin saanut tuomion.

Rjjf
35/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Tuttu tunne. Oli jännä huomata miten rikollinen valtio Suomi lopulta on. Jotenkin tuntuu hälmöltä, mun ihmiset järkyttyy kun lehdessä lukee että venäjä kaappaa lapsia ukrainasta. No Suomessa valtio ja narsistiset vanhemmat kaappaa lapsia lakien ja ihmisoikeuksien vastaisesti ihan rauhan aikana. EU:n pitäosi ottaa Suomi huostaan ja tuomita menettämään itsenäisyys. Nykyisellään itaenäisyyttä käytetään ihmisoikeusrikoksiin ja lapsikaappauabisnekseen. Itse menin kans todella sekaisin, kin 1,5v poikani vietiin minulta kpkonaan puoleksi vuodeksi vieraannuttajan ja sossujen

Jep, syytön kuin toisin todistetaan. Paitsi Suomessa.

Vierailija
36/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Joo, 2 mulle tärkeintä ja rakkainta ihmistä päätti nussia keskenään mun veli ja vaimo.

Oli oikeasti aikoja joista en muista mitään. Tekoja joista en muista mitään. Olen aika varma että suunnitellin molempien tappamista ilman omaa tietämystä asiaan.

Onneksi tapasin toisen naisen ja toi tilannetta meni ohi. Vuosikausia sitten.

Narsistit haluavat usein pettää kumppanin perheenjäsenen tai ystävän kanssa. Ja sitten sai jotenkin hämättyä toisen mukaan. Tai molemmat luonnevikaisia. Otan osaa ja onneksi tarinalla on hyvä loppu.

Vierailija
37/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se toi eläkkeen.

Sama juttu. En tästä selviä koskaan täysin. 

Vierailija
38/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen flippaaminen?

Perimääni asuntoa mietin myydä jollekin asuntoflippaajalle. Opinnoissa on joillakin kursseilla käytössä flippaaminen, ja se sopii minulle kyllä.

Vierailija
39/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seonnut ja mennyt aivan paskaksi tämän ihmiskokeen vuoksi.

Vierailija
40/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tässä on flipattu vaikka kuinka monta kertaa... yhä hengissä ja porskutetaan eteenpäin. Päivä kerrallaan.