Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut elämässäsi niin kovilla, että flippaaminen on ollut lähellä?

Vierailija
17.10.2024 |

Minä olen useasti. En ole mennyt psykoosiin - ilmeisesti ei herkkyyttä siihen - mutta todella sekavaksi kyllä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen flipannut kerran työkkärin pupukurssilla.

Djdkke
2/40 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Lapset 9v ja 4v vietiin multa  perättömillä rikossyytteillä. Prosessi kesti 2v ennenkuin sain tapaamis oikeuden takaisin. Ei ollut 2v mitään tietoa miten käy koko mun elämän koska ex tekqiswmat syytteet olisivat vieneet työt ja harrastuksetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut kouluttamattomien alkoholistien lapsena. Lapsuus oli hirveä ja pelkkää pelkoa ja väkivaltaa.

14-vuotiaana suunnittelin itsemurhaa vakavissani. Mutta pelkäsin Herraa enkä iuskaltanut tehdä sitä.

Suski
4/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Olen. Lapset 9v ja 4v vietiin multa  perättömillä rikossyytteillä. Prosessi kesti 2v ennenkuin sain tapaamis oikeuden takaisin. Ei ollut 2v mitään tietoa miten käy koko mun elämän koska ex tekqiswmat syytteet olisivat vieneet työt ja harrastuksetkin.

Sairasta. Oliko ex keksinyt insesti vai pahoinpitely syytteitä?

Veditkö oikeuteen?

Vierailija
5/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen liian rationaalinen sellaiseen. Mulla on aina useampi varasuunnitelma tilanteista selviämiseksi.

Vierailija
6/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se toi eläkkeen.

Vierailija
7/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Jos olisit jättänyt viimeisen lauseen pois. Miten exään voi liittyä työn ja harrastusten menetys. Ei vaan voi.

Vierailija
8/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mutta pitkään. Ei tullut psykoosia vaan päinvastoin hävisi mielikuvitus ja tunteet. 

Vierailija
9/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin että tippaaminen.

Vierailija
10/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Kdkfk
11/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Jos olisit jättänyt viimeisen lauseen pois. Miten exään voi liittyä työn ja harrastusten menetys. Ei vaan voi.

Miten nyt vaikka seksuaalirikosnsyytteet lapsiin kohdistuneet voisi vaikuttaa keneenkään?

Varsinkin jos satut työskentelee lasten kanssa tai harrastuksiin liittyy lapsia.

Vierailija
12/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Alkoholistivanhemmat ja koulukiusaaminen joka alkoi alakoulun loppupuolella ja jatkui koko yläkoulun ajan. Meinasin ysiluokalla hypätä junan alle, mutta jänistin. Onneksi. Hain ja sain apua ja nyt elämä suht kunnossa, mutta olin kyllä pitkään sekaisin.

Vierailija
13/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni tapaturmainen kuolema ja sisarukseni itsem*rha vuoden sisällä oli aivan liikaa. Elin kuin sumussa melko pitkään.

Mkstäurpojasikiää
14/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Kyl on uskomattoman tyhmä kommentti. En vaan pääse yli.. Keksin itse about 20 ammattia ja useita harrastuksia mitkä loppuis heti jos saisi insesti/ väkivalta tuomion 

Vierailija
15/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, olen liian rationaalinen sellaiseen. Mulla on aina useampi varasuunnitelma tilanteista selviämiseksi.

Söpöä uskoa itseensä noin kovasti, mutta se ei kyllä katso luonnetta eikä älyä millään lailla, etteikö mieli voisi hajota.

Vierailija
16/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun ihminen, johon olit luottanut, petti julmalla tavalla. Ne tunteet, joita siitä seurasi, mm. suru, viha, epäuskoisuus, johti lopulta psykoosiin. 

Vierailija
17/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi valita, sairastutko joskus vai et. Etkä sitäkään, mihin sairauteen sairastut.

Minun reagointini flippaamiseen on, kuten monella muullakin, psykoosin sijaan dissosiaatio.

Vierailija
18/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen flipannut kerran työkkärin pupukurssilla.

Kuka tuollaisella ei flippaisi?

Kymmeniä, ehkä jopa satoja kertoja, kun on ollut lähellä seota täysin. Sanotaan, että älykkyys tavallaan suojaa mielenterveysongelmilta, mutta ei se immuniteettia niihin anna.

Vierailija
19/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Tuttu tunne. Oli jännä huomata miten rikollinen valtio Suomi lopulta on. Jotenkin tuntuu hälmöltä, mun ihmiset järkyttyy kun lehdessä lukee että venäjä kaappaa lapsia ukrainasta. No Suomessa valtio ja narsistiset vanhemmat kaappaa lapsia lakien ja ihmisoikeuksien vastaisesti ihan rauhan aikana. EU:n pitäosi ottaa Suomi huostaan ja tuomita menettämään itsenäisyys. Nykyisellään itaenäisyyttä käytetään ihmisoikeusrikoksiin ja lapsikaappauabisnekseen. Itse menin kans todella sekaisin, kin 1,5v poikani vietiin minulta kpkonaan puoleksi vuodeksi vieraannuttajan ja sossujen rikollisella toiminnalla. Edes eduskunnan oikeusasiamiehen lausunto sossun rikoksista ei johtanut yhtään mihinkään.

Vierailija
20/40 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Kyllä voi. Narsisti tunkeutui elämän joka osa-alueelle. Kokemusta on. Sinä sen sijaan et joko ole ollut suhteessa, tai sitten olet yksi niistä narsisteista-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän