Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ihmisten tavat ällöttää?

Vierailija
17.10.2024 |

Itseäni ehkä eniten kaikki henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvä, kuten suihkun ja varsinkin hiustenpesun välttely sekä huolimaton käsienpesu wc-käynnin jälkeen tyyliin pikainen sormenpäiden kastelu.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuolaistaan näppejä ja availlaan muovipusseja kaupassa...

Vierailija
42/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihialainen sivettikahvi.

Pyhkäistään persvakoa sormella ja sekoitetaan sillä kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että käsiä ei pestä wc käynnin jälkeen, hampaat harjataan joskus ja jouluna, kynnet ja kynsinauhat pureskellaan verille.

Vierailija
44/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsiisteys, epähygienia

Liikasyönti, lihottavien asioiden mättäminen, sitten painosta valittaminen

Humalahakoinen juominen

Muista ihmisistä minulle juoruaminen

Minulle myös todella epämiellyttävää se, että juoruilee ja puhuu paskaa jostakusta minulle. Selvä merkki siitä, että tekee samaa minusta muille. 

Ei välttämättä tee. Riippuu annatko aihetta. Aika tyhmä yleistys tässä nyt sinulta.

Voi puhua jostain jos on syytä se ei tarkoita että kaikista olisi samaan aihetta.

Enemmän kummastuttaa ne tekopyhät ihmiset joilla ei muka ikinä koskaa  ole kenestäkään yhtään mitään muutaku hyvää sanottavaa. 

Se on vielä epäilyttävämpää.

Vierailija
45/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmösillä palstoilla pervoilu, kuin kisat kuka keksii sairaimpia juttuja

Vierailija
46/46 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmisten huono hygienia. Omalla työpaikallani varsinkin naisista löytyy sellaisia joille peseytyminen ei ole niin tärkeää. Hajun perusteella suihkussa ei käydä päivittäin, hiuksetkin on kuvottavan likaiset. Joillakin on hiukset ihan sellaisilla ns. klimpeillä ja tali vaan kiiltää. Yök! Eräs näistä sanoikin pesevänsä hiuksensa vain kerran viikossa. Ja voin sanoa, että kyllä talinen pää löyhkää, vaikka hän ei itse sitä haistakaan!

Ja sitten ärsyttää ihmisten hampaiden hoitamattomuus. Tiedän monta ihmistä jotka ei koskaan putsaa hammasvälejään. Saattavat käydä hammaslääkärissäkin tyyliin kerran viidessä vuodessa.

Osa suomalaisista on kyllä niin luolaihmisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme