41v ja kuukautiset viikon myöhässä, mitä syitä voi olla?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä syönyt vegaanisesti, koska mieskin syö, vaikka minulla on ollut anemiaa.
Tämä varmaan voisi aiheuttaa.
ap
Siinäpä se syy, luonnoton ravinto.
Muut oireet vaan ihmetyttää, kun ovat voimakkaita.
Luulen melkein että hormoneissa on jotain. Minua ei yhtään haittaa jos kuukautiset jää.
ap
Hormonit sekoo vegaanisyömisillä.
Ja viimeistään esivaihtareissa söi sitten ihan miten vaan. Ap alkaa olla siinä iässä että esivaihtarit on hyvin todennäköinen syy hormonien sekoilulle.
Vierailija kirjoitti:
Vegaaniravinto + anemia ei kuulosta kovin hyvältä yhdistelmältä, jos ei syö lisäksi rautalisää. Oletko ihan varma, ettei tämä kombo ole vaikuttamassa niihin menkkoihinkin?
Söin muutama viikko sitten uutta rautalisää, mutta siitä tuli vatsa kipeäksi.
En ole täysin vegaaninen, vaan syön välillä myö lihaa. Olen kyllä ihan pirteä nyt muuten, ei muita raudanpuutoksen oireita.
Olen käynyt lääkärissä, mutta heistä varastorauta 30 on ihan hyvä :/
ap
Vierailija kirjoitti:
Itsellä koronan takia 10 päivää myöhässä. Ajattelin jo etteivät ala ollenkaan. Mutta valitettavasti vaan alkoivat.
Mulla kävi sama ja sitten kun alkoivat niin kestivät pari päivää normaalia pidempään eli seuraavat menkat alkoi sitten alta kaksi viikkoa edellisten loppumisesta. Saas nähdä onko seuraavat taas ajallaan.
Pikkunuha.
Vegaaniravinto + anemia ei kuulosta kovin hyvältä yhdistelmältä, jos ei syö lisäksi rautalisää. Oletko ihan varma, ettei tämä kombo ole vaikuttamassa niihin menkkoihinkin?