One Direction laulaja Liam Payne kuollut 31-vuotiaana
Pudonnut hotellin parvekkeelta.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/0fc3144d-f53e-47d6-a6e6-0d9479354a9f
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt puhutaan siis bändistä, jonka perään on kuolannut kokonainen milleniaalien sukupolvi. On siinä ikoni.
No eipä taida olla milleniaalien juttu. Milleniaalit on 1982-1996 vuosina syntyneet.
Kyllä oli nuorempien milleniaalien juttu. Olen syntynyt -96 ja meidän luokalla oli yläasteella 1D-faneja. Samoin vuotta vanhempi kaverini oli fani.
Itsekin kuuntelin One Directionia yhteen väliin melko ahkerasti ja nostalgiahöyryissä välillä vieläkin, mutta en voi laskea itseäni faniksi. Musiikista tykkäsin mutta en noista pojista itsessään tiedä hirveästi. Surullinen juttu kuitenkin.
^Uus naisystävä, mutta silti vielä pari päivää ennen kuolemaansa häiritsi entistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt puhutaan siis bändistä, jonka perään on kuolannut kokonainen milleniaalien sukupolvi. On siinä ikoni.
No eipä taida olla milleniaalien juttu. Milleniaalit on 1982-1996 vuosina syntyneet.
Kyllä oli nuorempien milleniaalien juttu. Olen syntynyt -96 ja meidän luokalla oli yläasteella 1D-faneja. Samoin vuotta vanhempi kaverini oli fani.
Itsekin kuuntelin One Directionia yhteen väliin melko ahkerasti ja nostalgiahöyryissä välillä vieläkin, mutta en voi laskea itseäni faniksi. Musiikista tykkäsin mutta en noista pojista itsessään tiedä hirveästi. Surullinen juttu kuitenkin.
Eikös tuo ollut vähän kuin Bieber? "Guilty pleasure" myös vanhemmille.
Rahalla ei saa onnea.Olen mieluummin köyhä ja jollain tavalla täysipäinen.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla ei saa onnea.Olen mieluummin köyhä ja jollain tavalla täysipäinen.
Tuntuu, että lapsitähdet/nuorena tähteyteen nousseet lähes aina sekoavat ja elämä menee päin mäntyä. Vanhempien kannattaisi olla kannustamatta moiseen.
Eikö tuo Maya Henry ole biologinen mies? Siis ainakin youtubessa on tuon niminen transtyyppi, joka selitti ongelmistaan niiden leikkaustensa kanssa.
Narkki ja luultavasti hyppäsi ihan itse alas. Narkeille ei ymmärrystä minulta liikene.
The Sunin mukaan vain kaksi päivää ennen traagisia tapahtumia ex-kihlattu Maya Henry syytti Paynea ahdistavasta ja stalkkaavasta käytöksestä: hän viestitteli väitteiden mukaan piinaavasti Henrylle ja tämän läheisille. Henryn lakimiehet olivat yhteydessä Payneen ja pyysivät poptähteä jättämään hänet rauhaan.
Siitä lähtien, kun erosimme, hän viestittelee minulle ja räjäyttää puhelimeni niillä viesteillä, Henry avautui Tiktokissa viime viikolla.
Somevaikuttaja väitti, että Liam Payne lähetteli muidenkin puhelimista hänelle viestejä.
Viesti tulee aina eri puhelimesta, joten en koskaan tiedä, mistä niitä tulee, hän väitti.
Kaikesta huolimatta brittilehdet kertovat Henryn olevan sokissa ex-miehensä kuolemasta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4b367084-31a7-4d74-8aa8-90502c…