Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toivoton. Taidan luovuttaa.

Vierailija
16.10.2024 |

Jo ennen syntymääni elämäni oli pilalla. Vanhempani olivat hulluja ja heillä oli ongelmia päihteiden käytön kanssa. Toisen menetin alaikäisenä ja toisen 18 vuotiaana. Kukaan ei ole auttanut minua itsenäistymään tai juhlinut elämääni kanssani. Kiusattu olen ollut aina, koulussa ja töissä. Minä yritin tosissani saada paremman elämän, mutta en onnistunut. Nyt olen paskaduunissa ja pelkään, että jonain päivänä naapurini vielä tappavat minut. Haluaisin kovasti yliopistoon, mutta en tiedä mitä opiskelisin. En halua mitään sellaista työtä, jossa joutuu hirveästi olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. Varsinkaan mitään asiakaspalvelijan hommia, kun ihmiset ovat hirveitä. Mutta jos jonain päivänä vielä pääsisin yliopistoon niin olisin jo liian vanha muutenkin. Kukaan mies ei enää halua minua. Lapsia en voi enää hankkia. Enkä voi koskaan unohtaa lähtökohtiani, millainen köyhä luuseri olen. En osaisi esittää parempaa kuin olen eliitin seurassa. Jäisin heti kiinni mitättömyydestäni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun niin lähellä, vaikka niin kaukana heistä, että voin melkein maistaa heidän elämänsä. Joskus ajan autolla heidän kotiensa ohi. 

Ap

Vierailija
2/5 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on huonoja päiviä. Huonoja hetkiä. Kenenkään elämä ei ole täydellistä.

Vierailija
4/5 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin vain halunnut edes mahdollisuuden elämältä.

Ap

Vierailija
5/5 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on huonoja päiviä. Huonoja hetkiä. Kenenkään elämä ei ole täydellistä.

Mutta se on eri asia kuin jos koko elämä on ollut huono niin kuin minulla. 

Ap