pelaava mies
Mieheni pelaa jatkuvasti, monta tuntia päivässä... Hyväksyn sen, että pelaaminen on hänen rakas harrastuksensa. Olen kuitenkin huomannut, että olen alkanut tuntemaan itseni välillä todella yksinäiseksi. En pysty aina puhumaan miehelleni hänen pelatessaan, enkä edes viitsi häiritä jos hänellä on tärkeä peli käynnissä ja kuulokkeet korvilla. Meillä ei myöskään mieheni kanssa juurikaan ole mitään yhteisiä harrastuksia.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
mitä saat suhteelta? miksi olet hänen kanssaan?
Hän kohtelee minua ihanasti. Osaa kuunnella ja tukea, sekä lohduttaa.
Vähänpä nainen vaatii jos mies osaa kuunnella ja tukea ja lohduttaa. Sitten pelaa 8 tuntia päivässä ja nukkuu 13 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vähänpä nainen vaatii jos mies osaa kuunnella ja tukea ja lohduttaa. Sitten pelaa 8 tuntia päivässä ja nukkuu 13 tuntia.
Olen vaatimaton :D Mitä sitä osaisi enemmän vaatia
-ap
Miksi et pelaa hänen kanssaan jos haluat olla mukana miehen elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Joskus pelaamme yhdessä joitakin pelejä, mutta olisi kiva jos elämässä olisi muutakin kuin tietokonepelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös hyviä keskusteluja ja kosketusta, mutta olen nyt jostain syystä kyllästynyt joka päivä katsomaan pelaavaa miestäni.. Meneekä tämä kyllästyminen ohi?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus pelaamme yhdessä joitakin pelejä, mutta olisi kiva jos elämässä olisi muutakin kuin tietokonepelit.
Pitäiskö tästä sille miehelle sanoa?
Mieheni pelaa myös mutta lähtee vaikka ulos kanssani jos haluan. Mieheni myös veneilee ja olemme nyt suunnitelleet että menemme saareen siikaa onkimaan kun kova tuuli loppuu ja grillaamme makkaraa samalla. Vietämme siis aikaa yhdessä ja ulkoilemme ja kalastamme samalla.
Monta tuntia päivässä pelaaminen ei ole harrastus, ellei sitten ole sinkku tai työtön. Kumpaa miehesi on, vai molempia? Vähän meinää kuulostaa, että sinä seurustelet ja mies harrastaa.
keksi itsellesi muuta tekemistä. mies innostuu harrastamaan muta kanssasi tai sitten ei. todennäköisemmin ei, mutta saat muuta ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös hyviä keskusteluja ja kosketusta, mutta olen nyt jostain syystä kyllästynyt joka päivä katsomaan pelaavaa miestäni.. Meneekä tämä kyllästyminen ohi?
-ap
ei mene ohi vaan pahenee
Kyllä tietyssä vaiheessa pelaamisen pitäisi kokea jo hiukan lapselliseksi.
Minä ilmoitin miehelle että muutan pois, kun pelaaminen lähti hänellä lapasesta. Eniten otti päähän jatkuva keskustelu kavereiden kanssa mikrofonin kautta pelatessa. Tuntitolkulla olin päivittäin kotonani osa puhelinkeskustelua josta en kuullut kuin osan. Huomasin että verenpaineeni kohosi jo konsolin käynnistysäänestä.
En siis halunnut erota, vaan muuttaa taas asumaan yksin. Mies ymmärsi yskän heti. Rajoitti peliaikaansa reilusti ja siirsi peliasemansa kauemmas olohuoneesta. Oli omien sanojensa mukaan lopettamaan pelaamisen vaikka kokonaan. Sitä en halunnut, ei mulla pelaamista vastaan mitään ole. Liika on kuitenkin liikaa, ja se jatkuva hölötys meinasi viedä järjen.
Vierailija kirjoitti:
Monta tuntia päivässä pelaaminen ei ole harrastus, ellei sitten ole sinkku tai työtön. Kumpaa miehesi on, vai molempia? Vähän meinää kuulostaa, että sinä seurustelet ja mies harrastaa.
On työtön opiskelija
Videopelejä pelaavat mieslapset ovat epäkelpoja surkimuksia parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tietyssä vaiheessa pelaamisen pitäisi kokea jo hiukan lapselliseksi.
Missä vaiheessa pelaaminen menee lapselliseksi?
Miehet ovat paskaa. Ne joko pelaa videopelejä aamusta iltaan tai runkkaa animelle.