Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen paskin paikkakunta/kaupunki?

Vierailija
17.05.2008 |

Itse aloitan: Karkkila.

Henkisesti ahdistavin paikka, jossa olen asunut. Sisäsiittoinen. Luonto kylläkin kaunista, mutta paikalliset ihmiset - argh!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tärkein tehtävä on pitää yllä julkisivua ja miettiä mitähän naapurit tästä ajattelee.

Vierailija
2/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikiimingissä ei ole kun pajuryteikköä ja vinoon kasvaneita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eri syistä, mutta yhtä kamalia! Vantaa täynnä rauhatonta, päihdeongelmaista porukkaa ja Kirkkonummella kaikki tietävät toistensa asiat (ja ruotsia puhuvat ovat aina parempia).

Vierailija
4/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä kun ihan kaikissa en ole vielä käynyt.

tänään taas käydessäni helsingissä vähän kyllä masensi, entinen kotikaupunkini ja synnyinkapunkini jossa pitkään asuin ei ole yhtään entisensä. lapsuus ja nuoruus siellä oli kivaa, käytiin usein lintsillä ja korkeasaaressa, kaupungilla kävelemässä, nykyään ei enää mitään voi tehdä, kun siellä asuu niin paljon ihmisiä, ettei missään enää näe eikä koe mitään. lintsille jos menet niin ensin etsit tunnin parkkia, sitten kävelet puoli tuntia toiselta puolen kaupunkia, lopulta jonotat laitteisiin jalat jo kipeinä... viime kesänä ikävä kokemus korkeasaaressa kun vietiin sukulaistytöt pohjoisesta eikä sitten nähty yhtään eläintä kun edessä oli aina ihmismeri. liikenne on nykyään aivan hirveää, lähinnä matelua. väkiluku on ihan räjähtänyt reilussa kymmenessä vuodessa ja kaikki ilo on kyllä hävinnyt noista ennen kivoista perhekohteista.

Vierailija
5/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitan: Karkkila.

Henkisesti ahdistavin paikka, jossa olen asunut. Sisäsiittoinen. Luonto kylläkin kaunista, mutta paikalliset ihmiset - argh!

Itse olen siellä pari kertaa käynyt kun mieheni sisko asuu siellä. Baarissa tuli käytyä (Ilmeisesti paikkakunnan ainoassa) ja todellakin voi sanoa että ihmiset oli kyllä omalaatuisia. :) en muuttais sinne:)

Vierailija
6/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

P kaupunki siksi,että vain yhden tietyn puolueen kannattajilla on siellä hyvä olla. Muilla ei ole asiaan toimiin tai virkoihin, ei edes sijaisuuksiin.

Vierailija
7/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin siellä noin vuoden ja voi jestas... Tylsä ja ruma paikkakunta, jossa ei ole mitään tekemistä. Lohjalaiset katsovat muualta tulleita kuin halpaa makkaraa ja kuvittelevat olevan jotenkin hienoakin kansaa.. Onneksi muutin pois, ei ole tullut ikävä!

Vierailija
8/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei uusia tulokkaita tahdottaisi millään ottaa vastaan, todellakin sisäsiittoinen ja synkkä kaupunki. Ja mikä vehreä luonto siellä onkaan ympärillä!

Eikös kaupunginjohtaja Minna Karhunen joskus kirjoittanutkin, että miksi siellä ei hymyile muut kuin lapset...

Vierailija
9/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että Kouvola on Suomen pers'reikä...

Vierailija
10/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä kakkosena on mun synnyinkaupunkini Anjalankoski. Täysin kuollut rupukylä, missä ei ole mitään tekemistä! Luojan kiitos pääsin pois sieltä! Ja takaisin en hingu, vaikka maksettais! Ainut plussa tuossa on maaseudun kauneus, mutta siinä se sitten onkin.

Vierailija
11/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä rumia, tyhmiä ja pihejä ihmisiä.

Sen sijaan Espoo on hyvä paikkakunta!

Vierailija
12/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla pitää mennä joka paikkaan, kehäteitä ja jättimarketteja, tunneköyhiä insinöörejä ja kulissivaimoja. Ihan hirveä kaupunki, josta aamulla jonotetaan pois ja illalla sisään. Huh. Kolme vuotta riitti, sitten kiitos hei.

Vierailija
13/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheet ajettu tosi ahtaalle, pakolaisia ja päihdeongelmaisia hyysätään. Normi työssäkäyvä maksaa narkkareiden tukiasuntoja ja mitä itse saa: ylibuukatut päiväkodit, töhrityt bussikatokset ja VALTAVAT jonot esimerkiksi terveyskeskuksen päivystykseen.

Älä koskaan muuta Vantaalle!

Vierailija
14/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitä vasta sisäsiittoista porukkaa onkin!

Vierailija
15/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käsittämättömiä takapajuloita.

Vierailija
16/21 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi koululuokalla puolet on Ahmed Mahammudeja, puolet Nicoja ja Jeminoita. Tämä siis vielä ns. hyvällä alueella.

Komppaan- älä KOSKAAN IKINÄ muuta Vantaalle!

Vierailija
17/21 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte vitun rasisteja.vauva.fi ja muut perhe foorumit on ihan perseestä.

vantaa on paska,lohja on paska mutta paskin on varmaan kuitenki kuusamo tai perho.

Vierailija
18/21 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku. Ei tarvitse perusteluja. Ja kokemusta on asumisesta siellä.

Vierailija
19/21 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OULU! Tätä ei varmaan tarvi edes selittää, kaikki tietää, miksi.

Vierailija
20/21 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 12:12"]

OULU! Tätä ei varmaan tarvi edes selittää, kaikki tietää, miksi.

[/quote]

Se on tylsä kyllä mutta ei kai mitään muuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi