Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tunteita vuosienkin jälkeen jotain nuoruudessa rakastamaansa henkilöä kohtaan?

Vierailija
16.10.2024 |

Olen 75-vuotias`ja ollut naimisissa 40-vuotta. Viime vuosina on päivittäin ollut mielessäni ja olen kaivannut paria miestä, joita rakastin nuoruudessani. Suhteemme päätyivät  osittain väärinkäsitysten vuoksi. Masturboin ajarellen heitä. Onko normaalia kaivata ex-miehiään näin voimakkaasti?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotain tunteita on ,yhdeltä haluaisin pyytää anteeksi lapsellista käytöstäni. Tämä on vaivannut minua sen 40v  Ymmärtääkseni hän on naimisissa mutta muuten en tiedä enempää hänestä. Jonkin aikaa haikailin enemmän kyllä tätä vaikka seurusteltiin jo tulevan vaimoni kanssa mutta se loppui kun lapsia alkoi tulla . 

Toisen naisen kanssa haluaisin vain jutella kun olin nuorena niin ujo etten uskaltanut juuri mitään.  Molemmat kyllä tykättiin toisistamme hetken aikaa ja tiedettiin toistemme tunteista .  Mutta tämä toinen oli nyt jotain lapsellista teiniajan juttua niin sillä ei ole merkitystä . Tämmöistähän on varmasti kaikilla . Ja se mitä nyt olemme töiksemme tehneet niin suhde olisi kaatunut lähes 100 varmasti minun elämäntilanteen vuoksi tuolloin ja myöhemmin ammatin . Tämäkin nainen on naimisissa ja ollut pitkään tämän yhden vuotta vanhemman miehen kanssa . Kävimme kaikki siis samaa opinahjoa 70- luvulla . Käsittämättömän paljon porukkaa meni yhteen saman koulun oppilaista.  Itse löysin vaimoni eri paikkakunnalta . 

Olemme olleet naimisissa 39v ja yhdessä oltu enemmänkin aikaa . On lapsia ja lastenlapsia ja ihan kohtuu tyytyväinen olen siihen mikä on elämäntilanne.  

Vierailija
2/19 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään tähän nyt vielä vaikka kirjoitin jo tuon eka kommentin . Luulen että tämä haikailu menneestä vanhemmalla iällä on jonkinlaista tilintekoa eletystä elämästä . Sitä voi miettiä että jos olisin tehnyt niin tai toisin niin tilanne olisi nyt toisenlainen . Itsekin haikailen että jos olisin tehnyt niin ja ottanut omat ruumiilliset tuntemukset enemmän ja aikanaan huomioon itselläni niin olisin opiskellut enkä olisi jäänyt yrittäjäksi . Luultavasti en olisi tavannut vaimoani vaan kenties jonkun muun mutta mistä sen nyt tietäisi varmasti.  Lapsemme eivät olisi niitä lapsia joita olen saanut tässä nyt eletyssä elämässä.  Lapset , puoliso ja yksinäinen työ ovat muokanneet ajattelua ja asennettani joten en ole varma olisinko nyt tämä joka kirjoittaa tätä ,miettisinkö tätä tekstiä tältä pohjalta vai miten . Elämä on oivaltamista ja oppimista siitä mitä tulevat tilanteet tuovat tullessaan . Valmista käsikirjoitusta ei ole ,on vain haaveita joista osa jää joka tapauksessa toteutumatta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 25-vuotiaana miehen ja rakastuin häneen palavasti. Suhteemme katkesi, kun miehen ex-naisystävät levittivät tietämättäni maineeni pilaavia huhuja. Ne olivat perättömiä, mutta en pystynyt niitä oikeisemaankaan, kun en tiennyt juttujen olemassaolosta. Mies lopetti tapaamiseni.

Vuosia miehemmin sain kuulla syyn, miksi mies katkaisi suhteemme. Kumpikin olimme tahoillamme perustaneet perheen ja olimme jatkaneet elämäämme. Nyt kymmeniä vuosia myöhemmin asia on usein mielessäni ja kaipaan tätä miestä. Ajattelen, minkälaiseksi elämäni olisi muodostunut, jos suhdettamme ei olisi väärin keinoin rikottu.

Vierailija
4/19 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin 25-vuotiaana miehen ja rakastuin häneen palavasti. Suhteemme katkesi, kun miehen ex-naisystävät levittivät tietämättäni maineeni pilaavia huhuja. Ne olivat perättömiä, mutta en pystynyt niitä oikeisemaankaan, kun en tiennyt juttujen olemassaolosta. Mies lopetti tapaamiseni.

Vuosia miehemmin sain kuulla syyn, miksi mies katkaisi suhteemme. Kumpikin olimme tahoillamme perustaneet perheen ja olimme jatkaneet elämäämme. Nyt kymmeniä vuosia myöhemmin asia on usein mielessäni ja kaipaan tätä miestä. Ajattelen, minkälaiseksi elämäni olisi muodostunut, jos suhdettamme ei olisi väärin keinoin rikottu.

Ei miehen olisi tarvinnut uskoa niitä puheita, mutta syystä tai toisesta hän halusi uskoa. Jos suhde ei olisi rikkoutunut tuon vuoksi, niin se olisi ollut ainaista taistelua milloin mistäkin valehtelevia naisia vastaan ja vielä kun mies olisi ollut ennemmin noiden naisten puolella kuin sinun, niin parempi varmaan kun suhde loppui.

Vierailija
5/19 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen olisi tarvinnut uskoa niitä puheita, mutta syystä tai toisesta hän halusi uskoa. Jos suhde ei olisi rikkoutunut tuon vuoksi, niin se olisi ollut ainaista taistelua milloin mistäkin valehtelevia naisia vastaan ja vielä kun mies olisi ollut ennemm

Heikko luonne kyseisellä miehellä , ex on ex niin miksi uskoa näiden juttuja . 

Vierailija
6/19 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki exät on jo haudattu ja loput tulleet hulluksi tai jotain muuta, joten ei ole mitään. Muistoja toki.

m-62

Vierailija
7/19 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On opiskeluaikojen ihastuksia, mutta heistä on jäänyt jäljelle oikeastaan vain haalistuvat muisto siitä tunteesta, joka läikähteli rinnassa silloin joskus. Näiltä en saanut vastakaikua tunteeseen, joten koskaan en heitä myöskään oppinut oikeasti tuntemaan, joten en osaa heitä kaivatakaan. Kaikkea hyvää heille toki silti toivon.

Ja on myös yksi kouluaikojen sydänystävä, jonka kanssa meistä ehkä olisi voinut tullakin pari, mutta ei nyt monesta syystä tullut. Ja oikeastaan olen iloinen ettei tullutkaan, koska ystävyys meillä säilyi, mutta se ei ehkä olisi kestänyt sitä, että minun piti kasvaa vielä 10 vuotta ollakseni kypsä parisuhteeseen. Hän oli kuitenkin teinivuosieni tärkein ihminen, joten näin on mennyt elämä paremmin, ja se aika on lämmin muisto sydämessä.

Joka tapauksessa tavattuani vaimoni liki 30 vuotta sitten tajusin, että mikä ero on ystävyydellä, ihastumisella ja rakkaudella. Kaikille on paikkansa elämässä, mutta rakastunut olen vain kerran. Muut ovat kauniita muistoja nuoruuden hetkistä.

M54

Vierailija
8/19 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n on turha kaivata miestä, jos tämä lopetti suhteen huhupuheiden perusteella. Kateelliset, ilkeät ihmiset levittävät juoruja ja puhuvat kaiken aikaa pahaa ihmisistä. Jos rakastamallasi miehellä olisi ollut "selkäranka", niin ee hän niiden tähden olisi sinusta luopunut. 

Vierailija
9/19 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastui nuorena, 15 vuotta sitten, ihanaan, pitkätukkaiseen tyttöön. Tyttö jätti minut. Sen jälkeen olen tapaillut monia tyttöjä, mutta mielessäni on vai tämä pitkähiuksinen tyttö.Kaipaan tyttöä niin kovasti, etten ole pystynyt sitoutumaan kehenkään muuhun tyttöön.

Vierailija
10/19 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni on kymmenien vuosien takaa yksi ujo, pitkätukkainen tyttö, jonka kanssa harjoitin vain esileikkiä, kun hän ei antanut panna. Ehkä juuri siksi, kun hän oli niin viaton kaipaan häntä. Olin itse siihen tottunut siihen, että tytötkin haluaa aina nussia. 

Vierailija
11/19 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielessäni on kymmenien vuosien takaa yksi ujo, pitkätukkainen tyttö, jonka kanssa harjoitin vain esileikkiä, kun hän ei antanut panna. Ehkä juuri siksi, kun hän oli niin viaton kaipaan häntä. Olin itse siihen tottunut siihen, että tytötkin haluaa aina nussia. 

Mikä teidät erotti?

Vierailija
12/19 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidät erotti?

Tyttö pihtasi liian kauan. Minä halusin panna ja yksi toinen tyttö tuli raskaaksi ja menin naimisiin.

Vierailija
13/19 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidät erotti?

Tyttö pihtasi liian kauan. Minä halusin panna ja yksi toinen tyttö tuli raskaaksi ja menin naimisiin.

Siis tapailit kahta samaan aikaan? Iso alapeukku.

Vierailija
14/19 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita taitaa olla liian vahva sana, mutta monesti miettinyt vuosikymmentenkin jälkeen, olisiko meistä tullut eri ajassa/paikassa jotain. 

Silloin aikanaan tunteita oli molemmin puolin, mutta meidät erotti toisen osapuolen vanhemmat. Eivät hyväksyneet pakanaa uskovaan perheeseen.

Vierailija
15/19 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki exät on jo haudattu ja loput tulleet hulluksi tai jotain muuta, joten ei ole mitään. Muistoja toki.

m-62

Sinun kannattaisi laittaa Tinder-profiiliin joku varoitus jos track record on tuota luokkaa.

Vierailija
16/19 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidät erotti?

Miten vitussa sä noin päättelit?

Eri

Vierailija
17/19 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidät erotti?

Miten vitussa sä noin päättelit?

Eri

Miten vi*ussa sinä päättelit tekstin perusteella jotain muuta? Ja miksi vi*tussa sä mulle aloit kiroilemaan??

Vierailija
18/19 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m-62

Sinun kannattaisi laittaa Tinder-profiiliin joku varoitus jos track record on tuota luokkaa.

En tarvi tinderiä, olen onnellisesti naimisissa.

m-62

Vierailija
19/19 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidät erotti?

Lopetin sen tytön, joka pihtasi, tapailun ja aloin vasta sen jälkeen tapailla toista tyttöä.